Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Toronto "Maple Leafs" īpašnieki, "Maple Leafs Sports & Entertaiment" ir vienojušies ar "Scotiabank" par "Air Canada Centre" pārdēvēšanu, pretī saņemots 800 miljonus Kanādas dolāru.
Toronto esošā "Air Canada Centre" arēna ir viena no zināmākajā hokeja arēnām pasaulē, kas kopš 1999. gada, kad viss komplekss arī tika uzbūvēts, nesa Kanādas aviokompānijas "Air Canada" vārdu. Tomēr, iepriekš noslēgtā vienošanās beidzās un "Maple Leafs Sprots & Entertaiment" meklēja jaunu kompāniju, kas būtu ieinteresēta reklamēties uz Toronto arēnas sienām.
Kopumā, kā atklāja kompānijas pārstāvji, savus piedāvājumus iesūtīja astoņi uzņēmumi, bet izvēlēts tika "Scotiabank" piedāvājums par 800 miljoniem Kanādas dolāru, kas ir mazliet mazāk kā 640 miljoni ASV dolāru. Šo summu "Maple Leafs" īpašnieki saņems 20 gadu laikā.
Jāsaka, ka "Scotiabank" kompānijai šis līgums izmaksās aptuveni 32 miljonus sezonā. Salīdzinājumam, "Air Canada" par savu reklāmu maksāja astoņas reizes mazāku summu - četrus miljonus ASV dolāru. Tas arī ir visu laiku lielākais šāda veida darījums Ziemeļamerikas sportā.
Interesanti, ka "Scotiabank" šī nav pirmā reize, kad viņi reklamējas šādā veidā, jo no 2006. līdz 2013. viņu vārdā bija nosaukta Otavas "Senators" arēna, bet pašlaik "Scotiabank Saddledome" spēlē Kalgari "Flames", bet Halifaksas pilsētā atrodas "Scotiabank Centre".
Jāpiebilst, ka šobrīd Toronto pilsētas galvenajā arēnā savas spēles aizvada ne tikai NHL komanda "Maple Leafs", bet arī NBA vienība "Raptors", NLL komanda "Rock", kā arī hokeja un basketbola komandu fārmlīgu pārstāves - "Marlies" un "Raptors 905".