“PepsiCo” aizvietoja “Coca Cola” kā līgas oficiālais bezalkoholisko dzērienu partneris pēc 28 gadu pārtraukuma. “Anheuser-Busch InBev” decembrī pagarināja līgumu uz vēl četriem gadiem. “Tissot” oktobrī kļuva par NBA pirmo oficiālo laika turētāju, apmaiņā noslēdzot 200 miljonu līgumu uz sešiem gadiem.
Savu vārdu teica sporta apģērba un inventāra ražotāji. “Nike” 2015. gada jūnijā pārspēja “Adidas” cīņā par tiesībām apģērbt NBA komandas, sākot no 2018. gada sezonas. Astoņu gadu vērtais līgums katru gadu līgai ienesīs vairāk nekā vienu miljardu, salīdzinot ar 400 miljoniem “Adidas” darījumā.
Uz pārmaiņām reaģēja arī vietējās televīzijas. “Knicks” un “Hawks” noslēdza jaunus TV līgumus, sākot no 2016. gada sezonas, savukārt “Magic” un “Cavaliers” ieguva jaunus līgumus, sākot no 2017. gada sezonas.