Forbes: Porziņģa pārstāvētā "Knicks" ir vērtīgākā NBA komanda

© Scanpix

"New York Knicks" ir vērtīgākā NBA komanda un ceturtā bagātākā ASV sporta spēļu komanda, liecina trešdien, 20. janvārī, publicētais "Forbes" žurnālista Kurta Bādenhauzena (Kurt Badenhausen) pētījums.

Divdesmit pirmā gadsimta otrā desmitgade ir lielisks laiks NBA komandu īpašniekiem, raksta Bādenhauzens. Līga 2014. gada oktobrī pagarināja TV līgumus ar ESPN, ABC un TNT, deviņu sezonu laikā nodrošinot ienākumus 24 miljardu ASV dolāru apmērā jeb vidēji trīsreiz vairāk nekā agrāk. Citi sponsori seko televīzijas pēdās, divkāršojot vai pat četrkāršojot darījumu apjomu.

“PepsiCo” aizvietoja “Coca Cola” kā līgas oficiālais bezalkoholisko dzērienu partneris pēc 28 gadu pārtraukuma. “Anheuser-Busch InBev” decembrī pagarināja līgumu uz vēl četriem gadiem. “Tissot” oktobrī kļuva par NBA pirmo oficiālo laika turētāju, apmaiņā noslēdzot 200 miljonu līgumu uz sešiem gadiem.

Savu vārdu teica sporta apģērba un inventāra ražotāji. “Nike” 2015. gada jūnijā pārspēja “Adidas” cīņā par tiesībām apģērbt NBA komandas, sākot no 2018. gada sezonas. Astoņu gadu vērtais līgums katru gadu līgai ienesīs vairāk nekā vienu miljardu, salīdzinot ar 400 miljoniem “Adidas” darījumā.

Uz pārmaiņām reaģēja arī vietējās televīzijas. “Knicks” un “Hawks” noslēdza jaunus TV līgumus, sākot no 2016. gada sezonas, savukārt “Magic” un “Cavaliers” ieguva jaunus līgumus, sākot no 2017. gada sezonas.

Svarīgākais