Nacionālās amerikāņu futbola līgas (NFL) finālspēle jeb "Super Bowl", kurā svētdien otro gadu pēc kārtas triumfēja Kanzassitijas "Chiefs" vienība, kļuvusi par skatītāko pārraidi ASV televīzijas vēsturē, ziņo "Nielsen and Adobe Analytics".
Tiek vēstīts, ka maču vēroja 123,4 miljoni skatītāju, pārspējot pagājušā gada finālspēli, kuru vēroja 115,1 miljons līdzjutēju. Pieaugums bijis 7%.
Spēli varēja vērot CBS, "Nickelodeon" un "Univision" televīzijās, kā arī "Paramount+" un NFL straumēšanas platformās.
Tiek ziņots, ka vismaz nelielu daļu no spēles vēroja 202,4 miljoni līdzjutēju, kas ir pieaugums par 10%.
Savukārt CBS ziņo, ka pārraidi viņu televīzijā noskatījās 120 miljoni līdzjutēju, kas ir jauns rekords. Iepriekšējais rekords bija 112,34 miljoni skatītāju 2016. gada "Super Bowl". Arī spāniski raidošā "Univision" sasniegusi jaunu rekordu - 2,2 miljonus skatītāju.
Vidēji NFL čempionāta izslēgšanas spēles piesaistīja 38,5 miljonus skatītāju, kas ir 9% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Regulārā čempionāta mačus televīzijā vidēji vēroja 17,9 miljoni līdzjutēju, kas ir otrs lielākais skaits kopš 1995. gada, kad šādi aprēķini veikti pirmo reizi.
Jau vēstīts, ka 58. "Super Bowl" mačā "Chiefs" ar 25:22 (0:0, 3:10, 10:0, 6:9, 6:3) pagarinājumā pārspēja Sanfrancisko "49ers", izcīnot ceturto titulu komandas vēsturē.