Pirmā formula cer "iekarot jaunas teritorijas" un noslēdz līgumu ar "Snapchat"

© AFP / Scanpix

Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta jaunā īpašniece "Liberty Media" vienojusies ar ziņapmaiņas pakalpojumu platformu "Snapchat", noslēdzot pirmo līgumu ar kādu no lielajām digitālajām platformām.

Ziņas no F-1 čempionāta tiks atspoguļotas "Snapchat" sadaļā "Discover", sākot jau ar šajā nedēļas nogalē Silverstounā gaidāmo posmu.

Līdz ar mediju kompānijas "Liberty Media" stāšanos pie F-1 stūres, tika pausta cerība, ka ar sociālo mediju palīdzību palīdzēs iekarot jaunas teritorijas. Šis ir pirmais F-1 līgums ar kādu no lielajām digitālajām platformām.

"Šis ir solis uz priekšu, lai izvērstu mūsu sociālo tīklu stratēģiju. Jau no paša sākuma esam teikuši, ka vēlamies sadarboties ar saviem partneriem, lai tuvinātu līdzjutējus F-1," paziņoja F-1 digitālās nodaļas vadītājs Frenks Erthofers.

"Mums jāturpina iesāktais, piesaistot jaunus skatītājus ar sociālo mediju platformu palīdzību, interesantu un saistošu saturu. "Snapchat" ir viena no mūsdienu jaunatnes populārākajām platformām. Tā ir vieta, kur sasniegt jaunus apvāršņus," uzsvēra Erthofers.

Šis gads ir pirmā pilnā sezona, kad F-1 čempionāts atrados ASV mediju uzņēmuma "Liberty" paspārnē. Čempionāta iegādes process tika uzsākts pērnā gada septembra sākumā, bet noslēgts janvāra beigās. Par jauno seriāla vadītāju kļuva Čeiss Kerijs, kurš amatā nomainīja sacensību ilggadējo vadītāju Bērniju Eklstounu.

Jauno īpašnieku ieceres sasniegt jaunas auditorijas jau tika īstenotas pirmssezonas treniņbraucienos, kuros komandas varēja sociālajos tīklos publicēt īsus video no notikuma vietas, kas līdz tam nebija ļauts.

"Snapchat" katru dienu lieto 166 miljoni cilvēku, vienā dienā izvietojot trīs miljardus ierakstu.

"Snapchat" 2011.gadā izstrādāja studentu grupa no Stenforda Universitātes. Aplikācija ļauj lietotājiem sazināties, izmantojot uzņemtus fotoattēlus, video un tekstu. Nosūtītās ziņas tiek izdzēstas dažas sekundes pēc to aplūkošanas.