Latvijas iedzīvotāji cieš no uzņēmuma nekaunīgās rīcības

© Ekrānuzņēmums no video/ Bez Tabu

Vairāki Latvijas iedzīvotāji ir sašutuši par uzņēmuma “Itella Logistics” rīcību - klientiem netiek piegādātas pasūtītas preces, turklāt sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem ir teju neiespējami, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Sieviete vārdā Baiba no kāda interneta veikala pasūtīja divas kleitas, tomēr norādītajā laikā tās uz viņas norādīto adresi netika piegādātas. Sieviete mēģināja sazināties ar kompāniju "DHL", kas tika norādīta kā atbildīgā par sūtījuma piegādāšanu. Šī uzņēmuma darbinieki paskaidroja, ka uzņēmums ir atbildīgs par sūtījuma nogādāšanu līdz Latvijai, savukārt Latvijā pasūtījums būtu jāpiegādā “Itella Logistics”.

Arī sievietei vārdā Laura ir atgadījusies līdzīga ķibele ar šo uzņēmumu. Laura pirmo pasūtījumu veikusi 12. janvārī no Vācu interneta veikala Mytoys, kopā pasūtījusi trīs pakas 1250 eiro vērtībā. Meitene vairākas reizes centusies sazināties ar komersantu “Itella Logistics”, bet bez rezultātiem. Šobrīd jau pagājušas 13 darba dienas, un Laura saņēmusi tikai vienu no sūtījumiem. Arī veirākos sūdzību portālos daudzi Latvijas iedzīvotāji neslēpj savu sašutumu par šo uzņēmumu.

“Itella Logistics” administratīvā direktore Ināra Savicka atvainojas klientiem, un sola visas pakas piegādāt, kā arī uzlabot uzņēmuma darbu nākotnē. Vienošanos ar Vācijas pasta un loģistikas kompāniju “Deutsche Post DHL” panāca “Itella Logistics” Somijas mātes uzņēmums.

Uzņēmums esot gatavojies noteiktiem apjomiem, bet reālā situācija izrādījās tāda, ka sūtījumu apjoms ir krietni lielāks nekā plānots, tāpēc šobrīd nav iespējams piegādāt visas pakas. Šobrīd strādā tikai trīs klientu apkalpošanas speciālisti, un tuvākajā laikā tiks palielināta līniju kapacitāte.

Svarīgākais