Aldara "Pilzenes" alum jauns iepakojums

Alus darītava Aldaris alus šķirni Aldaris Pilzenes, kas novembrī ieguva zelta godalgu prestižajā konkursā European Beer Star, turpmāk pildīs jaunā dizaina 2 litru PET pudelēs, kuras tai piegādās Carlsberg Grupa.

Carlsberg Grupa jaunajās tehnoloģijās Baltijā ir investējusi aptuveni 600 000 eiro, nodrošinot visām Carlsberg Grupas Baltijas valstu kompānijām, arī Aldarim, iespēju pildīt alu jaunajā iepakojumā.

Jaunā dizaina pudeles būs daudz pievilcīgākas un ērtākas lietošanai, taču patērētājiem šī alus šķirne joprojām būs pieejama arī 0,5 l stikla iepakojumā un skārdenēs.

„Neraugoties uz to, ka Latvijā strauji attīstās skārdeņu segments, PET iepakojums arvien dominē vietējā alus tirgū. Tas, protams, alus darītājiem – arī mums, liek pievērst uzmanību šī iepakojuma veida attīstībai, jo nav noslēpums, ka alus kvalitāte ir atkarīga arī no iepakojuma kvalitātes,” saka a/s Aldaris galvenais aldaris Valdis Čunka.

Aldaris Pilzenes ir viena no iecienītākajām alus šķirnēm Latvijā, un 2011. gadā tika pārdoti vairāk nekā 6 milj. litru šī alus. 2012. gadā ir plānots šo apjomu vēl palielināt.

15. janvārī tiks uzsākta arī Aldaris Pilzenes jaunā Praktiskās romantikas (www.praktiskaromantika.lv) kampaņa, aicinot ikvienu iesūtīt foto vai video, kurā redzams, kā Aldaris Pilzenes alu un tā iepakojumu var izmantot dažādās dzīves situācijās. Piemēram, ēdiena gatavošanā, kosmētikas līdzekļu, rotājumu veidošanā, dāvanu darināšanā u.c.

Alus Aldaris Pilzenes jaunajā iepakojumā alus cienītājiem ir pieejams no decembra beigām.

Svarīgākais