Ušakovs vēlas panākt Latvijā ražotas produkcijas tirgošanu Maskavas tirgos un veikalos

Rīgas un Maskavas ekonomiskā sadarbība būtu attīstāma trīs virzienos - sekmējot Latvijā ražotu pārtikas produktu tirdzniecību Maskavas tirgos un veikalu tīklos, veicinot tūrismu un Rīgas brīvostas iespēju izmantošanu.

To šodien Maskavā tikšanās laikā ar Latvijas-Krievijas darījumu padomes līdzpriekšsēdētāju Petru Avenu atzinis Rīgas mērs Nils Ušakovs.

Avens apliecinājis gatavību sekot līdzi Rīgas un Maskavas attiecību attīstībai un veicināt to ar Latvijas-Krievijas darījuma padomes palīdzību. Viņš norādīja, ka visi trīs sadarbības virzieni, kurus noteikusi Rīgas pašvaldība, ir ļoti perspektīvi, tostarp atzīmējot Latvijas pārtikas produktu kvalitāti.

Ušakovs uzsvēris nepieciešamību attīstīt abu galvaspilsētu ekonomiskās saiknes.

Rīgas un Maskavas sadarbībai jābūt vērstai uz konkrētu projektu realizāciju, kas ir izdevīgi abām pilsētām.

"Reklamējot Rīgu kā pievilcīgu tūrisma galamērķi, mēs īsos termiņos varam panākt šīs nozares atdzīvināšanu, kas arī dos pozitīvu ekonomisko efektu. Tas pats attiecas uz Rīgas brīvostu. Palielinot kravu apgrozījumu, mēs vistiešākajā veidā veicināsim jaunu darba vietu rašanos, jo viena darba vieta brīvostā nodrošina vēl aptuveni desmit līdz 15 darba vietas pilsētā un ārpus tās," norādīja Ušakovs.

Rīgas pašvaldība plāno atbalstīt vienota zīmola "Rīgas marka" izveidi, kas veicinās Latvijā ražotu pārtikas produktu atpazīstamību, kā arī popularizēs Rīgas vārdu. Tirdzniecības zīmola "Rīgas marka" izveide palīdzēs Latvijas un Rīgas ražotājiem palielināt savas produkcijas eksportu, kas ir vitāli nepieciešams, atzīmējis Ušakovs.

Par šī projekta realizāciju sarunas sāktas jau pirms pusotra mēneša. Pašlaik tiek plānots, ka Latvijā ražotās preces maskavieši varēs iegādāties atsevišķos stendos piecos Maskavas tirgos, notiek pārrunas arī par iespējamo sadarbību ar pārtikas veikalu tīkliem.

Uškakovs arī iepazīstinājis Avenu ar Rīgas reklāmas kampaņu, kuru plānots sākt novembrī un turpināt līdz 2010.gada janvārim, kā arī vēlāk.

Sākums

Kāds Latvijas uzņēmums jau ilgstoši izplata brošūras ar stāstiem par brīnumainu izārstēšanos, klātienes izbraukumos arī tirgojot reklamētos uztura bagātinātājus. Lai arī pirms gada Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir brīdinājis iedzīvotājus par šo maldinošo reklāmu, nekādu sodu uzņēmumam tā arī neuzlika un darbību neierobežoja, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”.

Svarīgākais