6 labākie veidi, kā palutināt sevi pēc darba dienas

 
©Publicitātes foto

Darba diena var būt gara, intensīva un nogurdinoša. Ir svarīgi atrast īsto līdzsvaru starp savu karjeru un laiku sev. Labākais veids, kā to sākt, ir ieplānojot, kā pavadīsi savus darba dienu vakarus. Dalāmies dažās idejās.

1: Kusties

Fiziskas aktivitātes nav sods vai smags pienākums, kam sevi jāpakļauj, lai labāk izskatītos — izkustēšanās ir veids, kā saprast savu ķermeni labāk un priecāties par to, cik tas ir spējīgs. Un labākais — ir tik daudz kustību veidu, no kuriem atrast to, kas sagādā visvairāk prieka tieši tev. Nepatīk doma par sporta zāles atmosfēru? Atrodi kādu no tūkstošiem bezmaksas mājas treniņu tiešsaistē. Vēlies kustēties svaigā gaisā? Izej naskā pastaigā vai aizbrauc līdz skaistam galamērķim ar velosipēdu. Vasarās vari izmantot arī iespēju peldēties āra ūdenstilpnēs. Sportisku aktivitāšu iespējas ir neierobežotas. Daži iemesli, kādēļ pēcpusdienas treniņš nāks tev par labu: tas palīdzēs labāk gulēt (pie nosacījuma, ka nesporto tieši pirms gulētiešanas), vieglāk tikt pāri pēcpusdienas enerģijas kritumam, kā arī mudinās tevi uz veselīgākām vakariņu izvēlēm un ļaus vieglāk psiholoģiski pārslēgties no darba dienas uz brīvo laiku. P.S. Neaizmirsti par laba dezodoranta nozīmi, lai justos ērti aktivitāšu laikā. Vari izmēģināt, piemēram, Eucerin pH5 antiperspirantu.

2: Relaksējies vannā

Vai ātra duša ietaupa laiku un ūdeni? Jā. Bet tā nesniedz tādu atslābinošu pieredzi kā patīkama pelde vannā. Siltais ūdens kopā ar aromātiskajiem vannas kosmētikas līdzekļiem stimulē maņas, ļaujot sajust savu ķermeni un būt klātesošai mirklī. Pētījumi liecina, ka vannošanās var uzlabot veselību, uzlabojot sirds ritmu, atvieglojot elpošanu un atslābinot muskuļus, locītavas un nervu sistēmu. Izmērcēšanās siltā ūdenī nāk par labu arī ādai, ļaujot porām atvērties un attīrīties. Neaizmirsti pievienot vannas ūdenim aromātiskas putas vai vannas sāli, piemēram, no pašmāju ražotāja Stenders. Tas nāks par labu gan kopējai vannošanās pieredzei (aromterapijas popularitātei ir daudz labu iemeslu!), gan palīdzēs ādai kļūt starojošākai.

3: Eksperimentē virtuvē

Kurš teica, ka veselīgām vakariņām jābūt garlaicīgām? Atrodi un eksperimentē ar jaunām receptēm savām vakariņām. Uzstādi sev par mērķi vismaz pāris reizes mēnesī izmēģināt produktus, ko neēd ikdienā vai varbūt līdz šim neesi nogaršojusi vispār. Ja gatavošanas process tev sagādā prieku, izvēlies garākas receptes, bet, ja vakaros trūkst iespēju pavadīt virtuvē garas stundas, izvēlies ātrāk pagatavojamas maltītes. Ēdiens var būt ne tikai ātra iestiprināšanās izsalkuma apmierināšanai, bet prieka un iedvesmas avots. Galvenais nebaidīties no jaunā!

4: Uzklāj sejas masku

Nav labāka veida, kā palutināt ādu, par piemērotu sejas masku. Sejas maska ir veids, kādā attīrīt, barot vai mitrināt ādu daudz intensīvāk nekā ar ikdienas kopšanas līdzekļiem, piemēram, krēmiem. Bet, ņemot vērā, ka maskas var būt koncentrētas, ir svarīgi zināt savu sejas tipu un izvēlēties sev piemērotāko masku. Piemēram, jutīgai un sausai ādai piemērota var būt Bioderma Hydrabio Masque. Savukārt, ja vēlies mazināt ādas novecošanās pazīmes, iespējams, tev patiks Eucerin Hyaluron-Filler Intensive maska. Pirms masku iegādes un lietošanas rūpīgi izlasi, kādam nolūkam katra no tām ir paredzēta, un apdomā, vai tas ir nepieciešams tavai ādai.

5: Attīsti kādu hobiju

Atpūtai un sevis lutināsanai ne vienmēr ir jābūt pasīvai nodarbei. Kaut arī bieži mēs dabiski tiecamies pēc darba apsēsties dīvānā un piepūlēties pēc iespējas mazāk, bieži vien tieši aktīvākas nodarbes sniedz nepieciešamo prieku, enerģiju un iedvesmu un padara dzīvi piepildītu. Hobija izvēle, protams, ir atkarīga no tevis pašas. Tas var būt gan kaut kas radošs, piemēram, saistīts ar mākslas vai mūzikas radīšanu, gan tehnisks — piemēram, mājas labiekārtošanas darbi. Bet varbūt tu jau sen esi domājusi, ka jāatgriežas pie grāmatu lasīšanas? Izvēle ir tavās rokās. Garantējam, ka gandarījums vakara noslēgumā būs daudz lielāks, nekā pēc tam, kad viss vakars ticis aizvadīts pie televīzijas vai datora ekrāna.

6: Raksti

Dienas laikā galvā var šaudīties neskaitāmi domu pavedieni. Ja vēlies nomierināt prātu, pieraksti to, kas tajā notiek. Tas var būt dienasgrāmatas ieraksts par savām pieredzēm, saraksts ar lietām, ko vēlies pamēģināt, pārdomas par sev interesējošo vai varbūt pat dzejolis vai prozas stāsts. Iespējams, kādas no savām pārdomām palīdzēs tev nospraust tālākos mērķus un saprast sevi labāk. Bet tas pavisam noteikti palīdzēs nomierināt prātu, kas ir tik aizņemts ikdienas skrējienā. Ir vērts izmēģināt!