6 iemesli, kāpēc veikt SEO optimizāciju mājaslapai un e-veikalam

 
©Publicitātes foto

Mājaslapas SEO optimizācija vienmēr bijusi neatņemama digitālā mārketinga sastāvdaļa, ar kuru uzņēmumiem jārēķinās, bet šobrīd, kad pandēmijas ietekmē ievērojami pieaudzis pieprasījums pēc informācijas un precēm tieši e-vidē, mājaslapas SEO optimizācija kļuvusi par vēl nozīmīgāku mārketinga pozīciju, kas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu konkurences situāciju šī brīža izaicinošajos tirgus apstākļos.

SEO optimizācija ir process, kas sevī iekļauj ļoti daudzus sarežģītus posmus, tos var iedalīt trīs galvenajos - tehniskajā, iekšējā un ārējā optimizācijā. Lai īstenotu šos posmus, SEO speciālisti veic auditu, lai noskaidrotu mājaslapas pašreizējo stāvokli, analizē atslēgvārdus, konkurences situāciju un izstrādā optimizācijas plānu, kuru īstenot, lai sasniegtu izvirzītos mērķus.

Kāpēc ir svarīgi veikt uzņēmuma mājaslapas un interneta veikala SEO optimizāciju un kādus ieguvumus tas var sniegt biznesam - uzziniet tālāk.

1. Paaugstiniet mājaslapas pozīcijas Google meklētājā

SEO optimizācijas pamatuzdevums ir paaugstināt mājaslapas pozīcijas Google meklētājā, ideālā gadījumā iekļūstot meklēšanas rezultātu pirmās lapas augstākajās pozīcijās.

Kāpēc tas ir tik būtiski? Ik mirkli interneta vidē tiek veikti tūkstoši meklējumu ar dažādiem atslēgvārdiem. Potenciālie uzņēmumu klienti meklē preces, pakalpojumus, informāciju. Vairumā gadījumu interneta lietotāji izvēlas apskatīt meklēšanas rezultātus, kuri tiek parādīti pirmajās lapās un augstākajās pozīcijās.

Google meklētājs izmanto specifisku algoritmu, lai noteiktu, kuras mājaslapas ierindot augstākās pozīcijās. SEO speciālisti zina darbības, kas jāveic mājaslapā, lai paaugstinātu lapas pozīcijas un līdz ar to arī apmeklētāju plūsmu.

2. Padariet mājaslapu redzamāku

Uzlabojot pozīcijas meklētājā, mājaslapa kļūst redzamāka un atpazīstamāka interneta vidē. Būt redzamam un atpazīstamam internetā šobrīd ir svarīgāk kā jebkad, jo tieši digitālajā vidē notiek lielākā potenciālo klientu aktivitāte. Šobrīd e-vidē ienāk arī ļoti daudz patērētāju, kuri līdz šim te nav bijuši aktīvi, bet vēlas vai ir spiesti mainīt savus paradumus. Ieguvēji būs tie uzņēmumi, kuri būs redzami un spēs piesaistīt apmeklētāju plūsmu savai mājaslapai, e-veikalam, sociālajiem tīkliem.

3. Uzlabojiet mājaslapas apmeklētāju pieredzi

Sakārtojot mājaslapu atbilstoši labas SEO optimizācijas principiem, piemēram, izveidojot saprotamu un funkcionālu lapas struktūru, ievietojot uztveramu un noderīgu informāciju, veidojot pievilcīgu dizainu, uzlabojot lapas darbības ātrumu, būtiski tiek uzlabota mājaslapas apmeklētāju pieredze.

Ja pirmajās mājaslapas apmeklēšanas sekundēs lietotājs jau sastopas ar ķibelēm - nespēju atrast vajadzīgo informāciju, lēnu lapas darbību - tad ir liela varbūtība, ka lapa tiks pamesta. Ja mājaslapa strādā labi, tai ir piesaistošs dizains un pārdomāta struktūra, kas balstīta lietotāju vajadzībās, tas mazinās vēlmi doties projām no mājaslapas vai interneta veikala.

4. Ātrāk un efektīvāk sasniedziet savus klientus

Mājaslapas SEO optimizācija balstās uz darbu ar atslēgvārdiem. Atlasot uzņēmumam būtiskos atslēgvārdus, tiek strādāts, lai panāktu, ka mājaslapa parādās augstās meklētāja pozīcijās brīdī, kad interneta lietotāji veic meklēšanu pēc šiem atslēgvārdiem. Tas ir ļoti būtiski, lai panāktu, ka uz mājaslapu tiek novirzīti apmeklētāji, kuri jau ir motivēti, ieinteresēti un atbilst uzņēmuma mērķauditorijai.

5. Palieliniet mājaslapas apmeklējumu skaitu

SEO optimizācija iekļauj dažādas aktivitātes, kas attiecas uz mājaslapas redzamības palielināšanu, darbu ar iekšējām un ārējām saitēm. Tā rezultātā, ja optimizācija veikta profesionāli un stratēģiski, iespējams panākt ievērojamu mājaslapas apmeklējumu pieaugumu, palielinot arī vērtīgos apmeklējumus, kad jau tiek veikti pirkumi, atstāta kontaktinformācija un veiktas citas vērtīgas darbības, kuras tālāk palielina ienākumus, atpazīstamību, paplašina klientu loku.

6. Attīstiet zīmolu ar kvalitatīvas mājaslapas palīdzību

Optimizācijas rezultātā uzņēmuma mājaslapa tiek padarīta kvalitatīvāka un redzamāka mērķauditorijai digitālajā vidē. Un tas ir ļoti būtiski, lai uzņēmums attīstītu savu zīmolu, veidotu tā tēlu un atpazīstamību. Šis ir ilgtermiņa darbs, kas prasa sistemātisku pieeju un dažādas mārketinga aktivitātes, kurās SEO optimizācija ieņem būtisku vietu.

Kāpēc uzticēt SEO optimizāciju ekspertiem

Mājaslapas optimizācija prasa specifiskas zināšanas un stratēģisku pieeju, tāpēc vislabāk šo darbu uzticēt digitālā mārketinga speciālistiem, kuri ar to nodarbojas ikdienā un ir uzkrājuši lielu pieredzi.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi gan vietējā, gan eksporta tirgos. Ik dienu aģentūras pieredzējušie eksperti veic SEO optimizāciju, realizē reklāmas kampaņas Google meklētājā un sociālajos tīklos. iMarketings.lv ekspertu pieredze un zināšanas vienmēr strādā klientu biznesa labā, tāpēc aģentūra būs stratēģisks partneris, kam uzticēt mājaslapas vai interneta veikala SEO optimizāciju un sasniegt izvirzītos digitālā mārketinga mērķus.