NEPLP: Iziešana no reklāmas tirgus padarīs sabiedriskos medijus stiprākus

© f64

Iziešana no reklāmas tirgus padarīs sabiedriskos medijus stiprākus, piektdien intervijā Latvijas Radio pauda Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētājs Ivars Āboliņš.

Viņš atzīmēja, ka lēmums par sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus ir nozīmīgākais mediju nozarē pēdējo 30 gadu laikā. "Šis lēmums būtiski mainīs mediju nozari, un padarīs sabiedriskos medijus daudz stiprākus," teica Āboliņš.

Viņš arī norādīja, ka turpmāk sabiedriskie mediji varēs prognozēt savu budžetu. "Tas nodrošinās arī to, ka sabiedriskie mediji varēs prognozēt savu budžetu - nebūs katru gadu jāiet un jālūdzas politiķiem kaut kādu naudiņu. Tagad budžets būs stabils, prognozējams un sabiedriskie mediji varēs savlaicīgi gatavoties nākamajam gadam," viņš teica.

"Turklāt sabiedriskie mediji varēs arī attīstīties tehnoloģiski, un izdarīt to, kas gadiem nav izdarīts. Latvijas informatīvā telpa kļūs daudz, daudz stiprāka," sacīja NEPLP priekšsēdētājs.

Jau vēstīts, ka Ministru kabinets trešdien, 2.septembrī, aiz slēgtām durvīm uzklausīja Finanšu ministrijas sagatavoto informatīvo ziņojumu par ministriju un valsts iestāžu papildus līdzekļu pieprasījumiem prioritāšu īstenošanai 2021.gadā. Tostarp sēdes laikā valdība paudusi apņēmību turpināt sākto kursu sabiedrisko mediju - Latvijas Televīzijas, Latvijas Radio un portāls "lsm.lv" - iziešanai no reklāmas tirgus 2021.gadā.

Politika

Pasaules 20 attīstītāko ekonomiku līderi pirmdien ierodas uz G20 samitu Riodežaneiro, lai pirms Donalda Trampa atgriešanās ASV prezidenta amatā censtos pārvarēt strupceļā nonākušās sarunas par klimata pārmaiņām un nesaskaņas par kariem Tuvajos Austrumos un Ukrainā.

Svarīgākais