Komentāri / Krievijas vēstnieks Latvijā: Valdošā koalīcija uzņēmusi striktu kursu uz monoetnisku valsti
 

116 komentāri

GGrāmatvede
Kādās valodās ir izglītība Krievijā?
5.decembris 2019, 6:10 Atbildēt
ssmits
ziniet, ē ē ē un iestājas klusums, tas es te tā vēstnieka vietā :))
5.decembris 2019, 6:20 Atbildēt
AAndris Saulite
Jā Jā !! Tu ute sīkais --- Labi latvieši sevi neapkaunotu ar pieticīgo ''latviešu valoda ir valsts pastāvēšanas pamats"" un ''citvalodfīgie jāizdzen""

Labi latvieši nav tik sīkuimaini ;; "" vienīgi LATVIEŠU VALODA IR PLANĒTAS ZEME , visas Saules sistēmas un pat galaktikas Piena Ceļš pastaveršanas pamats .... tāpēc visām dzīvības formām uz planētas Zeme un arī visā galaktikā Piena Ceļš latviešu valodas lietošana visām būtnēm tiek uzlikta kā obligāts pienākums visās jomās -- VIENA PLANETA-VIENA VALODA ..... VIENA GALAKTIKA --VIENA VALODA !!! ""
5.decembris 2019, 11:19 Atbildēt
AAndris Saulite
Jā Jā !! Tu ute sīkais --- Labi latvieši sevi neapkaunotu ar pieticīgo ''latviešu valoda ir valsts pastāvēšanas pamats"" un ''citvalodfīgie jāizdzen""

Labi latvieši nav tik sīkuimaini ;; "" vienīgi LATVIEŠU VALODA IR PLANĒTAS ZEME , visas Saules sistēmas un pat galaktikas Piena Ceļš pastaveršanas pamats .... tāpēc visām dzīvības formām uz planētas Zeme un arī visā galaktikā Piena Ceļš latviešu valodas lietošana visām būtnēm tiek uzlikta kā obligāts pienākums visās jomās -- VIENA PLANETA-VIENA VALODA ..... VIENA GALAKTIKA --VIENA VALODA !!! ""
5.decembris 2019, 11:20 Atbildēt
eevenks
Tu jau par vienu valodu cīnies.
7.decembris 2019, 4:15 Atbildēt
vvēstnieka izstrādājums
nūūūūū... parunāsim labāk par kaut ko citu !
5.decembris 2019, 7:32 Atbildēt
AAndris Saulite
LASI KONSTITŪCIJU KF -- 26 pantu

Статья 2 (Krievijas konstitūcija ))
Человек, его права и свободы являются высшей ценностью. Признание, соблюдение и защита прав и свобод человека и гражданина - обязанность государства.

Статья 18

Права и свободы человека и гражданина являются непосредственно действующими. Они определяют смысл, содержание и применение законов, деятельность законодательной и исполнительной власти, местного самоуправления и обеспечиваются правосудием.


Статья 21
1. Достоинство личности охраняется государством. Ничто не может быть основанием для его умаления.

Статья 26
1. Каждый вправе определять и указывать свою национальную принадлежность. Никто не может быть принужден к определению и указанию своей национальной принадлежности.

2. Каждый имеет право на пользование родным языком, на свободный выбор языка общения, воспитания, обучения и творчества.........

""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
-------- valstij nav tiesību ne ko prasīt ne ko CILVEKIEM UZSPIEST --- CILVEKI sev RAKSTA KONSTITŪCIJAS -likumu kas VALSTI REGULĒ-- TAUTA SACER PRIEKŠRAKSTUS kas valstij jādara un kā jādara-- VALSTS KF IR KALPS
=============================================================================================================
Federālajiem subjektiem ar ts republiku statusu ir savas VALSTSVALODAS -- FORMĀLILI KONSTITŪCIJA PAREDZ REPUBLIKĀM IEVIEST TIK SAVU VALSTSVALODU CIK DAŽADU ETNOSU TAJĀS IR IEINTERESĒTI -- UN TAD VĒL RODAS PROBLĒMAS -ETNISKIE KRIEVI PROTESTĒ PRET PIESPIEDUI VAGADZĪBU MĀCĪBĀM KAUTKĀDĀS TARARU UN JAKUTU VALODĀS---(TUR KUR CITU ETNOSU relatīvais BLĪVUMS IR LIELS ))

krievu konstūicija garantē katram pašam izvēlēties mācību ,audzināšanas , pasniegšanas , jaunrades un komunikāciju valodas -- cita lieta ka ir reģioni kuros nav reālu izvēles iespēju ((nav krievu sklolu))
5.decembris 2019, 7:41 Atbildēt
žžirik solnce
Роися в перде! Что не смеётесь?! Не смешно? Это РОССИЯ!
5.decembris 2019, 16:50 Atbildēt
IIedomājies
stulbā muļķe, jebkurā Krievijas autnomajā republikā ir divas valsts valodas. Krimā pat trīs - krievu, ukraiņu un tatāru. Tā kā līdz latvāņu un ukru nacistiem krieviem vēl tālu
7.decembris 2019, 17:36 Atbildēt
fffff
ja tā būtu.
5.decembris 2019, 6:27 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
Лохизм «малэньких украйинцив» завораживает своей бесконечностью. Если на Украине и есть нечто незыблемое, так это лохизм её простых граждан. Он вечен как сама вселенная! На Украине быть лохом очень почётно. Лох – главная опора украинского государства и его хозяев. Именно поэтому лохов пафосно воспевают в детских садах, школах, ВУЗах, средствах массовой информации и с высоких трибун. Быть лохом – почётная обязанность каждого национально сознательного гражданина. Потому что без лохов не было бы «небесной сотни» (на крови которой разнообразные мрази въехали во власть), без лохов не было бы пушечного мяса (отправляемого на Донбасс), если бы не было лохов, украинским олигархам, чиновникам и политикам некого было бы грабить. Поэтому лох – это главная ценность Украины.

Без украинского лохизма не было бы и самой Украины. Именно поэтому украинский патриотизм – высшая степень украинского лохизма.

Украинский лохизм многообразен и многогранен. В отдельной статье его целиком не охватить. Поэтому в данном случае ограничимся одним из его главных элементов – «украинською мовою». Как известно, она – «святая», «ридная», «великая», «непревзойдённая» и «горячо любимая». «Мова» не просто средство коммуникации сознательных украинцев, а их сакральное божество, которому все укрограждане должны поклоняться, на которое должны молиться и даже мастурбировать. Так завещал великий Шевченко и непревзойдённый Бандера!

На Украине «мова» обязательна как обрезание у правоверных иудеев. Если там индивид не говорит на «мове», он – существо третьего сорта, презренное и люто чморимое «правильными» гражданами. Жизнь на Украине без «мовы» – процесс непрерывной «зрады» и мерзкого ментального извращения. Именно поэтому выдающиеся деятели Украины предлагают отправлять русскоязычных выродков в специальные резервации, чтобы эти отвратительные твари своим «псячим» языком не отравляли душу истинно европейской нации.....

И ЧТО МЫ ИМЕЕМ В ОСТАТКЕ ?
============================================================================================================
А имеем мы в остатке «мову», но исключительно для «быдла», и русскоязычную украинскую элиту, предпочитающую воспитывать своё потомство в неукраиноязычной среде, подальше от насильно украинизируемого ею «быдла».
«Мова» – средство коммуникации низших, нищих, диких, забитых слоёв украинского общества из хуторов, сёл и местечек. Поэтому «мову» осваивают лишь те украинские элитарии, которым приходится зарабатывать деньги на «быдле». Но это им не мешает думать и общаться в своём кругу на русском, изучая европейские языки.
Да в гробу они видали «мову» в белых тапках. Не будут они на Святошинском рынке в Киеве картошкой или свёклой торговать, поэтому и не нужна она им. И в СУГС-патриотическом угаре на майдане они тоже биться не будут. У них иные ценности и жизненные приоритеты.

«Мова» предназначена исключительно для низших социальных слоёв, которым правят их папы и мамы. «Мова» – ментальное «тавро», которым клеймят людское «стадо», принадлежащее украинскому панству. Это некий незримый загон. И не более того.


Два мира, две реальности.


Это только «быдло» думает, что его панство такое же, как и оно. И что у панства такие же, как у «быдла» ценности и жизненные приоритеты. Лохи в это верят. Но на то они и лохи чтобы верить своему панству…

На самом деле ценности и жизненные приоритеты диаметрально противоположные.



Вот и получается удивительная вещь: на Украине «мова» – для «быдла», русский язык – для панства. Причём панство это не скрывает, а «быдло», в силу своей тупости, это не замечает.


А ЧТО ЖЕ УКРАИНСКОЕ «быдло»?
Ну а в то время как правящая украинская элита комфортно живёт в своём, надёжно изолированном от всего украинского мире, «свидомые» лохи скачут, орут СУГС, быкуют, самоотверженно борются с русским языком, а также яростно, до тошноты, насилуют себя «мовой». И это несмотря на то, что для их подавляющего большинства русский язык является родным. Но ведь они – панское стадо, личная «худоба» украинского старшинства и гетманства, а поэтому обязаны блеять на «мове».


Его значительная часть продолжает скакать в русофобском психопатическом угаре. В Киеве, например, простые «свидомые» родители искренне радуются тому, что их русскоязычные дети функционально неграмотны, что они не умеют читать и писать на родном языке. Простые «свидомые» родители счастливы, что смогли отсечь своих детей от их родной, великой культуры мирового уровня, от родной истории, от своих предков. Простые «свидомые» родители в восторге от того, что их дети никогда не станут учёными, режиссерами, космонавтами, инженерами, рабочими высокотехнологических производств, что они никогда не попадут в большой бизнес, что им будет неведома цивилизованная жизнь. Ведь всё это для них осталось по ту сторону русофобии, в «проклятой Рашке», которую их приучило ненавидеть панство.
5.decembris 2019, 9:17 Atbildēt
žžirik solnce
Роися в перде! Что не смеётесь?! Не смешно? Это РОССИЯ!
5.decembris 2019, 16:52 Atbildēt
ŠŠerloks
Nu šo ti pizdiš, Jaša! Vārds "mova" ir tikpat krievisks, cik ukrainisks. Arī pārējās slāvu valodās viņš pastāv. Kam Tu tagad te mēģini šito murgu iestāstīt? Un "mova" nozīmē vienu - "runa" vai "runāt". Klasiskā krievu valoda vairāk ir mākslīgi veidota baznīcas vajadzībām un tajā runāja tikai popi un lielie "kungi". Tautai bija sava vēsturiskā "mova". nevajag visur pīt židiņus.
5.decembris 2019, 11:15 Atbildēt
ŠŠerloks
acīmredzot pieder tiem plānprātiņiem, kas tic, ka haholi ar lāpstām ir izrakuši Melno jūru
7.decembris 2019, 17:45 Atbildēt
KKATOLIS
tumsoni !!

Baznīcsslāvu NAV MĀKSLĪGA -- (( церковно славянскый --- славянскый )) ir sena un sevišķi labi izkopta kultūrvaloda AR ĻOTI JAUDĪGU GRAMATIKU -- TĀ ĻAUJ SVĒTOS RAKSTUS - KĀ ""DZĪVU VĀRDU"" SAGLABĀT-- ne mazāk IZKOPTA kā semāko laiku latīņu un sengrieķu (atiskā izloksne) kurā tapa mākslas darbi ---
... Церковно славянскый --- Славянскый --- tās ir elitāras un nedegradētas gandrīz dzīvas valodas --- TIK MAZ IR TO KAS VAR ATĻAUTIES LAIKU TĀM --- bauda ir lasīt dziedinošos akafistus vai tikai bībeli vap psalmus ----JĒGA IZZĪMĒJAS -- DZĪVS LOGOSS runā no tekstiem senslāvu valodā -- mu neskan īsti pēc tam ne krieviskie ne latviskie --- Церковно славянскый --- Славянскый runā tieši uz ts zemapziņu ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nejaukt ar to barbartisko latīņu valodu ko Eiropā baznīcas bībeles tekstos un ts zinātne traktātos lieto -- ts VULGĀTA (( grieķu variantā ts KOINĒ-- kurā kominicēja pa pasauli klīstošie ""grieķvalodīgie""
6.decembris 2019, 9:04 Atbildēt
AAndris Saulite
""MOVA"" ir galīcijas bidlu , višivatniku , hohoļu un citu mazkrievu cilšu VIENĪGĀ VALSTSVBALODA teritorijā ko kontrolē nozurdzīgā kijevas žīdiņu poļitorģņizacija UKRAINA

---------------------------------------------------------------------------------------------
debilo kijevas žīdinu un galīcijas nacoionālo billu atvalstītais likums ka
tikai MOVA turpmāk būs VIENĪGĀ VALSTSVALODA 2014 uzlika punktui npormāļu ļaužu pacietībai -- KRIMA atškēklāš -lugandoņi un donvabviesi savas tautas rrepublikas pasludināja --- bet kijevas žīdiņu algotoie vandaļi ar ieročiem sāka mācīt ''svēto nacionālismu ""

ĻVOVĀ UN IVANOFRANKOVSKĀ DEDZINĀT SĀKA ZIEMASSVĒRKU TIRDZIŅUS KPO0 TIE TEKLAMĒJOT KRIEVVALODĪGO RELIĢIJU --BET SKOOLĀS UN BĒRNUIDFĀRZOS AIZLIEDZA SMIRGBALTĪTI UN SALAVECI --- BĒRNUS ZOMBE KA TIE ESOT ''KRIEVU OKUPAQNTI''
5.decembris 2019, 11:33 Atbildēt
RRUSDEBILAJAM RUSDAUNIM
BET JŪS RUSDEBILIE RUSOKUPANTI NELIENIET AR SAVU RUSDEBILKULTŪRU SVEŠĀS VALSTĪS, UTIS KACAPI TIBLAS RUSDEBILI RUSDAUŅI RUSOKUPANTU RUSATKRITUMI.

UKRAINA, RUSDEBILAIS RUSDAUNI, IR NEATKARĪGA VALSTS UN KĀ TĀDA SAVĀ TERITORIJĀ PIEŅEM TĀDUS LIKUMUS, KĀDUS VĒLAS. SAPRATI, RUSDEIBL RUSNACISTU RUSATKRITUM VILTUS LATVIETI RUSDEVBILAIS ANDRJUHA SOLNCEV?
5.decembris 2019, 19:28 Atbildēt
DDrapes
aizmirsi iedzert, benderoviešu izdzimteni?!Žēl ka tavus latvāņu nacistu senčus savā laikā nenošāva, būtu gaiss tīrāks
7.decembris 2019, 17:51 Atbildēt
LLogičeskijs
Nebūs Krievijas vēstniecības un krievu tajā - būs monoetniska valsts. Ir Krievijas vēstniecība ar krieviem - nav monoetniskas valsts.
5.decembris 2019, 6:35 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
Лохизм «малэньких украйинцив» завораживает своей бесконечностью. Если на Украине и есть нечто незыблемое, так это лохизм её простых граждан. Он вечен как сама вселенная! На Украине быть лохом очень почётно. Лох – главная опора украинского государства и его хозяев. Именно поэтому лохов пафосно воспевают в детских садах, школах, ВУЗах, средствах массовой информации и с высоких трибун. Быть лохом – почётная обязанность каждого национально сознательного гражданина. Потому что без лохов не было бы «небесной сотни» (на крови которой разнообразные мрази въехали во власть), без лохов не было бы пушечного мяса (отправляемого на Донбасс), если бы не было лохов, украинским олигархам, чиновникам и политикам некого было бы грабить. Поэтому лох – это главная ценность Украины.

Без украинского лохизма не было бы и самой Украины. Именно поэтому украинский патриотизм – высшая степень украинского лохизма.

Украинский лохизм многообразен и многогранен. В отдельной статье его целиком не охватить. Поэтому в данном случае ограничимся одним из его главных элементов – «украинською мовою». Как известно, она – «святая», «ридная», «великая», «непревзойдённая» и «горячо любимая». «Мова» не просто средство коммуникации сознательных украинцев, а их сакральное божество, которому все укрограждане должны поклоняться, на которое должны молиться и даже мастурбировать. Так завещал великий Шевченко и непревзойдённый Бандера!

На Украине «мова» обязательна как обрезание у правоверных иудеев. Если там индивид не говорит на «мове», он – существо третьего сорта, презренное и люто чморимое «правильными» гражданами. Жизнь на Украине без «мовы» – процесс непрерывной «зрады» и мерзкого ментального извращения. Именно поэтому выдающиеся деятели Украины предлагают отправлять русскоязычных выродков в специальные резервации, чтобы эти отвратительные твари своим «псячим» языком не отравляли душу истинно европейской нации.....

И ЧТО МЫ ИМЕЕМ В ОСТАТКЕ ?
============================================================================================================
А имеем мы в остатке «мову», но исключительно для «быдла», и русскоязычную украинскую элиту, предпочитающую воспитывать своё потомство в неукраиноязычной среде, подальше от насильно украинизируемого ею «быдла».
«Мова» – средство коммуникации низших, нищих, диких, забитых слоёв украинского общества из хуторов, сёл и местечек. Поэтому «мову» осваивают лишь те украинские элитарии, которым приходится зарабатывать деньги на «быдле». Но это им не мешает думать и общаться в своём кругу на русском, изучая европейские языки.
Да в гробу они видали «мову» в белых тапках. Не будут они на Святошинском рынке в Киеве картошкой или свёклой торговать, поэтому и не нужна она им. И в СУГС-патриотическом угаре на майдане они тоже биться не будут. У них иные ценности и жизненные приоритеты.

«Мова» предназначена исключительно для низших социальных слоёв, которым правят их папы и мамы. «Мова» – ментальное «тавро», которым клеймят людское «стадо», принадлежащее украинскому панству. Это некий незримый загон. И не более того.


Два мира, две реальности.


Это только «быдло» думает, что его панство такое же, как и оно. И что у панства такие же, как у «быдла» ценности и жизненные приоритеты. Лохи в это верят. Но на то они и лохи чтобы верить своему панству…

На самом деле ценности и жизненные приоритеты диаметрально противоположные.



Вот и получается удивительная вещь: на Украине «мова» – для «быдла», русский язык – для панства. Причём панство это не скрывает, а «быдло», в силу своей тупости, это не замечает.


А ЧТО ЖЕ УКРАИНСКОЕ «быдло»?
Ну а в то время как правящая украинская элита комфортно живёт в своём, надёжно изолированном от всего украинского мире, «свидомые» лохи скачут, орут СУГС, быкуют, самоотверженно борются с русским языком, а также яростно, до тошноты, насилуют себя «мовой». И это несмотря на то, что для их подавляющего большинства русский язык является родным. Но ведь они – панское стадо, личная «худоба» украинского старшинства и гетманства, а поэтому обязаны блеять на «мове».


Его значительная часть продолжает скакать в русофобском психопатическом угаре. В Киеве, например, простые «свидомые» родители искренне радуются тому, что их русскоязычные дети функционально неграмотны, что они не умеют читать и писать на родном языке. Простые «свидомые» родители счастливы, что смогли отсечь своих детей от их родной, великой культуры мирового уровня, от родной истории, от своих предков. Простые «свидомые» родители в восторге от того, что их дети никогда не станут учёными, режиссерами, космонавтами, инженерами, рабочими высокотехнологических производств, что они никогда не попадут в большой бизнес, что им будет неведома цивилизованная жизнь. Ведь всё это для них осталось по ту сторону русофобии, в «проклятой Рашке», которую их приучило ненавидеть панство.
5.decembris 2019, 9:19 Atbildēt
eevenks
Принципиальный, украинцы слово "быдло" произносили с любовью и означало оно "рабочий скот". А ты и это слово испохабил.
7.decembris 2019, 4:31 Atbildēt
PPrincipā
Роися в перде! Что не смеётесь?! Не смешно? Это РОССИЯ!
5.decembris 2019, 16:53 Atbildēt
NNesapratu
Par kādu monoetniskumu iet runa? Mēs vienkārši negribam sūda krievubrāļus kuri visu ko vien dara kā piesmirdina mūsu tēvzemi
5.decembris 2019, 6:55 Atbildēt
kkauns
muļķis, kāds valsts valodai sakars ar etnikumu, ķīniesi var iemācīties, arābi var , šitie tupicas nevar, viņi jau arī krievu valodu nezin, latvieši krievvalodīgāki, kā šarikovi. Riebjas par klausīties tādus muļķus.
5.decembris 2019, 7:11 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
DIRSĀ sev iešpuļī SAVU VALSTI -P[ATS PIELŪDZ SAVU FALŠO ELKU --

ESMU KATOLIS-- TĀPĒC TAVA VALSTS MAN NEKAD PAR DOIEVU NEBŪS

MAN RIEBJAS DEBILO NACIONĀLISTU MORāLAIS KROPLUMS =---

un par noziedzīgu es atrodu idiotisko valstsavalodas politiku
======================================================
5.decembris 2019, 7:51 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
МЕЛКО ПЛАВАЕШ - ЖОПА ВИДНА
STULBENIS TU ESI NE PATRIOTS !!! VALSTSVALODĪGS LOPS TU ESI NE LATVIETIS ..
VISTIESISKĀKĀ IR PAŠU CILVĒKU IZVĒLE !!

TĀPĒC DIRSĀ SEV VARIET IEBĀZT VALSTI SATVERSMI UN FIGŅĪGOS LIKUMUS ---- VISU TO FIGŅI KAS VAIRS NEKALPO CILVĒKAM BET SĀK PAVERDZINĀT !!!

LAI NONĀKTU PIE ŠADAS DOMAS NEVAJAG KREMLI - PIETIEK BĪBELES UN LABAS TEOLOĢIJĀS-- pietiek vesela saprāta un visadu piderasu neizdresētas sirdsapziņas..... Un sirdsap[ziņa saka ka

""debīli smirdoši pro-rietumu pideraseļi atkal vemj rusofobiskus murgus --NEVEŽAS !!! tumsonīga un stulba tautele --- bez grama veselā saprāta TUMSONĪGA tautele -- nekulturāli lopi --- ne ''apgaisnoti kulturāli cilvēki ""--""
========================================================............ valstsvalodas politika kļuvusi MORĀLI KROPLA ---

PIE DIRSAAS JŪSU ŽĪDISKI SMIRDOŠĀ POĻIORGANIZACIJA Ar KODU .LV ((paņem vnk to aiz iekavām lkā nebūtisko daļu funkcijas atvasinot un integrējot ))

NO TĀS NAV ATKARĪGA REĀLA DZĪVE -- NE SMIRDSĪGS REŽĪMS KĀDU BARO -- UN NE UTAINA REPUBLIKA KĀDU PAR LATVIETI PADARA ..............................................................................................................................................................................................................................................

DEBIĻIE KIJEVAS ŽĪDIŅI savā konstitūcijā jau varēja visādu figņu sarakstīt attiecībā uz KRIMU un ""svēto MOVU""
BET KRIMAS REPUBKIKAS KONSTITŪCIJU TIEM NAV PA SPĒKAM PĀRRAKSRTĪT --- UN ''MOVA'' REALITATĒ PRIEKŠ ''BIDLĀM"" BET KRIEVU VALODA PANU KĀRTAI .....
-----------------------------------------------------------------------
===================================================================
SAMAKSA par preci nebūt negarantē tiesībass VALDĪT pār to !!!
(tas ka utaina ""valsts"" maksā un kautko pieprasa nenoizīme ka var to dabūt ))
((maksā arī par narkotikām , prostitūtām , bērnu porno , zagtām mantām un pat pasūtījuma aslepkavībām-- labi un pat bagātīgi maksā --- tikai kautkāpēc to par noziegumu uzskata _____ SMIRDSĪGĀ UN MORāLI KROPLĀ VALSTSVALODAS POLITIKA ARĪ IR KARA NOZIEGUMIEM UN GENOCĪDAM PIELĪDZINĀTA ĻAUNDARĪBA -- un maksāt par ''valstsvalpodu skolās"" ir tas pats kas terorismu finansēt ......

NO PASARAN !!!!

Tiesības valdīt vēl nenozīmē reālu valdījumu --- tiesības IR -- bet NAV IESPĒJU TĀS REALIZĒT ---- IR TIESĪBAS PRASĪT CAUR TIESU-BET TAS NENOZĪME KA TIESAi ir pienākums apmierināt katra idiņa prasījumus ...
=====================================================================
tāpēc NO PASARAN !!!!

LAI ''VALSTSŽĪDIŅI'' IET DIRST !!! ..

TĀ NENOTIKS KA KATRA
UTAINA ĶĒĶAMEITA vai no bordeļa tumšā gala izlīdusi plancka PAT LATVIETIM PISIS SMADZENES UN PIEPRASĪS NO VIŅA tikai
''valstsvalodu'' lietot !!!!

NO PASARAN !! NEVIENS UTAINS VALSTSŽĪDIŅS NEIEROBEŽOS LATVIETI AR ""ATĻAUTO VALODU KOMPLEKTIŅU"" -- DRĪZĀk JAU LATVIETIS PAKĀRS VALSTSŽĪDIŅUS !!!
JA TIE ŠODIEN IEROBEŽOT KRIEVUS DABŪS TAD RĪT ŽĪDINI ARĪ LATVIETI CENTĪŠIES IEROBEŽOT un pazemot - PATISĪBA TO JAU DARA --valstsvalodīgie lopi apdirš latvietību , apdirs patiresību, taismnību apdirš, veselo sap[tatu un dlementatas cilbektiesības apdirš --
... par ts balsti mam pohuju --bet atī to valstsvalodīgie ir apdirsušipasaules priekšā (( 100 gadīgs sūdīgs latvijiskums -- ne valstyiskums ar ko lepoties--- bezdievīgs žīdisms un diagnoze''debīlums"" ))

TĀPĒC ''NO PASARAN !!!""

Latvietis ir brīvs pats lietot un arī nelietot jebkuru valodu -un tāpēc LATVIETIS šo brīvību atzīst jebkuram -- pat krievam un čigānam --jo vairāk tāpēc ka ""Valstsvaloda"" ir tikai ''valsts iestāžu"" ''darba un komunikacijas proicedūru valoda"" ((

{{man nav nekas pret to ka ''valodas centra'' ''valstsžīdini"' pisīs ierēdniīšus kas no debiliem aborigēnien rekrutējušies ''valsts darbam""vai verddzībā pārdevušies ""valsts ergastulos""--- Lai žīdiņi pis debilos ierēdnīšus ja tie CUKERBERGA uzvārdu nepareizi ierakstījuši izziņā par viņa mātes nevainību " ... Nehuja netikds pieļauts tiem pa grāmatnīcu ložnāt un skandalēt jo autora vārds orginālvalodā nodrukāts ... }} un neparko netiks PIEĻAUTS KA UTAINU ŽĪDIŅI VARĒTU LIEGT LATVIEŠA BĒRNAM GUDRĀKAS UN CITĀS VALOIDĀS NODRUKATAS MĀCĪBU GRĀMATAS LASĪT --- SŪDU DAKŠAS DIRSĀ ''SKOLU INSPEKTORAM "" PIE PIRMĀS ŽĪDISKĀS IESMIRDĒŠANĀS KA ''NEPAREIZAJĀ VALODĀ FIZIKAS GRĀMATA .VAI 7 KLASNIEKAM AUGSTĀKĀS MATEMĀTIKAS ROKASSGTĀMATA skolassomā{{{{{Справочник По Математическому Анализу. ... Принципиально то, что там весь курс высшей алгебры и функционального анализа .....}}}., GEOGRĀFIJA VAI PASAULES VĒSTURE ---

PIEPIS LATVIETIS DEBILIZEJOŠO "'VALSTS STANDARTU "" --tas nav laba latvieša gudrajam bērmnam --- NETIKS PIEĻAUTA LATVIESA BERNU APZAGŠANA ar ''piespiedu MAZVĒRTĪGĀS valstsvalodas lietošanu "" FAŠISMS netiks piewļauts -- piespiedu vienotība kautkādu utainu valstsžīdiņu reptblikas dēļ .... NONSENS !!

...DRTĪZĀK JAU . jaunu konstitūciju tam LEVITAM būs RAKSTĪT -- apmēram tādu kā Krievijā +++> NEVIS TE PAŠAM KAUTKĀDU ŽĪDISMU MĒDIJU RUPOROS SMIRDINĀT UN LAUT KAUKĀDIEM ''VALSTSŽIDIŅIEM'' TIRANIZĒT TAUTU ...==================
======================= KĀ MANTRA -AR PĀTAGU VALSTSŽĪDIŅIEM BŪS JĀIESKAIDRO :: ::


""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""


valstij nāv tiesību ne ko prasīt ne ko CILVEKIEM UZSPIEST --- CILVEKI sev RAKSTA KONSTITŪCIJAS -likumu kas VALSTI REGULĒ-- TAUTA SACER PRIEKŠRAKSTUS kas valstij jādara un kā jādara-- un līdzko smirdīgi partibonzas vai ierēdniši sāk ar VALSTSŽĪDISKĀM PATVAĻĪBĀM NODARBOTIES NEVIS KALPOT TAUTAI , TĀ TIEM LATERNU STABOS PIENĀKTOS KARĀTIES BEZ GARĀM PROCEWDŪRĀM --TAUTA SEV TĀDU MUZIKU NAV PASŪTĪJUSI -TAUTA NAV MAKSĀJUSI NODOLĶUS LAI TĀ BŪTU SPIESTA PĒC VALSTSŽĪDIŅU STABULĒM PORNOGRĀFISKI DANCOT ..............
.................NO PASARAN !!!!!..............................

Статья 2 (Krievijas konstitūcija ))
Человек, его права и свободы являются высшей ценностью. Признание, соблюдение и защита прав и свобод человека и гражданина - обязанность государства.

Статья 18

Права и свободы человека и гражданина являются непосредственно действующими. Они определяют смысл, содержание и применение законов, деятельность законодательной и исполнительной власти, местного самоуправления и обеспечиваются правосудием.


Статья 21
1. Достоинство личности охраняется государством. Ничто не может быть основанием для его умаления.

Статья 26
1. Каждый вправе определять и указывать свою национальную принадлежность. Никто не может быть принужден к определению и указанию своей национальной принадлежности.

2. Каждый имеет право на пользование родным языком, на свободный выбор языка общения, воспитания, обучения и творчества.........


==========================================================================
KRIMAS KONStITŪCIJAS 1992 G REDAKCIJA
6 pantā PRECĪZI SŪTA MRSEDŽU DAUDZBALODĪGAJAI TAUTAI::

""VALSTSVALODA NAV UN NEDRĪKST BŪT UTAINU UN TIRĀNISKU ''VALSTSŽĪDIŅU UZLIKTS PIENĀKUMS VISIEM ""--- TS ''valstsvalodas"" ir no debiliem aborigēniem rekrutēto IERĒDŅU PRIVUILĒGIJA ''valsts dabā"" lietot vienu vai dažas ejošakās valodas --- bet DSAUDZBALODĪGAJAI TAUTAI ir ''GARANTĒTA brīvība"" lietot jebkuru valodu visās dzīves jomās--- ''

+=========================================================

PROJEKTS SATVERSMES LABOJUMAM ::

Latvijas Republikas OFICIĀLĀ valoda un ''valsts iestāžu galvenā (pirmā)
LIETVEDĪBAS valoda ir latviešu .. Par ''valstsvalodām"' Latvijas Republikas valsts iestādēs {{ par ""valsts iestāžu darba, procedūru un komumikāciju valodām"" atzīstamas arī ANO darba valodas -- angļu, arābu, franču, krievu, ķīniešu un spāņu valodas.}}
Jebkuram kas atrodas Latvijas teritorijā ir tiesības iesmiegt valsts iestādē dokumentus ''valstsvalodās""..|
Jebkuram tiek garantēta iespēja saņemt valsts iestēdē dokumentu VALSTS ''OFICLAJĀ valodā""" un vajadzības gadījumos arī tulkojumus ''valstsvalodās"" (( tulkojumiem ir ''informatīvs raktsturs'' un ''notariali apstiprināta dokumenta statuss))
Valstij ir PIENAKUMS jebkuras pretenzijas pret jebkuru personu izteikt tikai un vienīgi personai saprotamā valodā ........

JEBKURAI personai LATVIJAS TERIRTORIJĀ TIEK GARANTĒTA BRĪVA valodu izvele UN LIETOŠANA visās dzīves jomās -- KONUMNIKACIJĀ, JAUNRADĒ , MĀCĪBU UN PASNIEGŠANAS ,AUDZIMNĀŠANĀ ,BIZNESĀ ,ZINATNĒ utml------------------------------------------------------------------------------------------------
{{{ Статья 6 --Krimas Republikas 1992 g konstitūcijas redaklcija ))

1. Официальным языком и языком делопроизводства является русский язык. Государственными языками в Республике Крым являются крымскотатарский, русский и украинский языки.

2. Гражданам, проживающим в Республике Крым, гарантируется право пользоваться родным или любым иным языком, свободно выбирать язык обучения и воспитания. }}}


TAM PIDERASELIM BŪS KAUTKĀ JĀIESKAIDRO --ka""valstsvaloda"" -Darba valoda (arī procedūras valoda) ir kādai valodai piešķirts sevišķs legāls statuss starptautiskā kompānijā, organizācijā, biedrībā tās iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanai. Pirmām kārtām tā ir ikdienas korespondences un saziņas valoda.

Lielākajai daļai starptautisko organizāciju ir darba valodas.-- Valstis taču ir tādas ''starptautiskas organizacijas'' --

Apvienoto Nāciju Organizācijai ir sešas Oficiālās un Darba valodas: angļu, arābu, franču, krievu, ķīniešu un spāņu valodas.

Eirosavienībā tulki neko nerunā par ''vqalstsvalodām""
--tikai un vienīgi ""OFICIĀLĀS VALODAS "" INFORMĀCIJAS APRITEI


========================================================

Конституция Республики Крым (1992)/Редакция 6 мая 1992

Статья 6
1. Официальным языком и языком делопроизводства является русский язык. Государственными языками в Республике Крым являются крымскотатарский, русский и украинский языки.

2. Гражданам, проживающим в Республике Крым, гарантируется право пользоваться родным или любым иным языком, свободно выбирать язык обучения и воспитания
5.decembris 2019, 7:54 Atbildēt
ttā ir
tāpēc tagad finansējat referendumu, nu, jā, glupo Latvijā 'daudz, bet ne tik daudz......................
5.decembris 2019, 7:25 Atbildēt
ppepe
Nebūs te monoetnska valsts, bet musulmaņu un afrikāņu valsts ar nelielu latviešu un krievu piejaukumu, tas ir sorosītu sapnis, tādu aunu baru vieglāk cirpt!
5.decembris 2019, 7:27 Atbildēt
dde Soto
es zinu, kaa var izvairities no briesmiigo soroziitu veiktaas zombeeshanas ! Aptinap galvu vairaakaas kaartaas foliju !
5.decembris 2019, 7:33 Atbildēt
TTiesnesis
Kopš kura laika Krievijas vēstnieks kļuvis par Latvijas politikas komentētāju? Lai apspriež savu valdību un vēsta tai svarīgo, nejaucoties mūsu valsts lietās!
5.decembris 2019, 7:39 Atbildēt
AAndris Saulite
LASI KONSTITŪCIJU KF -- 26 pantu

Статья 2 (Krievijas konstitūcija ))
Человек, его права и свободы являются высшей ценностью. Признание, соблюдение и защита прав и свобод человека и гражданина - обязанность государства.

Статья 18

Права и свободы человека и гражданина являются непосредственно действующими. Они определяют смысл, содержание и применение законов, деятельность законодательной и исполнительной власти, местного самоуправления и обеспечиваются правосудием.


Статья 21
1. Достоинство личности охраняется государством. Ничто не может быть основанием для его умаления.

Статья 26
1. Каждый вправе определять и указывать свою национальную принадлежность. Никто не может быть принужден к определению и указанию своей национальной принадлежности.

2. Каждый имеет право на пользование родным языком, на свободный выбор языка общения, воспитания, обучения и творчества.........

""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
-------- valstij nav tiesību ne ko prasīt ne ko CILVEKIEM UZSPIEST --- CILVEKI sev RAKSTA KONSTITŪCIJAS -likumu kas VALSTI REGULĒ-- TAUTA SACER PRIEKŠRAKSTUS kas valstij jādara un kā jādara-- VALSTS KF IR KALPS
=============================================================================================================
Federālajiem subjektiem ar ts republiku statusu ir savas VALSTSVALODAS -- FORMĀLILI KONSTITŪCIJA PAREDZ REPUBLIKĀM IEVIEST TIK SAVU VALSTSVALODU CIK DAŽADU ETNOSU TAJĀS IR IEINTERESĒTI -- UN TAD VĒL RODAS PROBLĒMAS -ETNISKIE KRIEVI PROTESTĒ PRET PIESPIEDUI VAGADZĪBU MĀCĪBĀM KAUTKĀDĀS TARARU UN JAKUTU VALODĀS---(TUR KUR CITU ETNOSU relatīvais BLĪVUMS IR LIELS ))

krievu konstūicija garantē katram pašam izvēlēties mācību ,audzināšanas , pasniegšanas , jaunrades un komunikāciju valodas -- cita lieta ka ir reģioni kuros nav reālu izvēles iespēju ((nav krievu sklolu))
5.decembris 2019, 7:39 Atbildēt
QQqq
Putlers arī par Krieviju krieviem, bet jāmaksā miljardu € mesli muslimam kadirovam, citādi krievu valstīj kirdik!
5.decembris 2019, 7:44 Atbildēt
dde Soto
vairs jau vairaakus gadus rašņa nespeej samaksaat ikgadeejaas nodevas kadrirovhanam - atdeva naftas ieguvi reghionaa un izmisiigi skataas, ko veel atdot audas vietaa. Runaa, ka neoficiaali ljausht kadirovhanam njemt vergus krievelijas teritorijaa
5.decembris 2019, 7:56 Atbildēt
AAndris Saulite
MILARDUS MAKSĀ muslimiem ts ""okupetajā Gruzijā"' par to ka čečenijā ,ingušijā osetijā arī armēņu konjtroletajā Kalnu Karabahā fiziski tiek kontrolētas kalnu pārejas --stratēģiskās nozīmes ceļi lai normāli muslimi un ''feikvalsts armēņi"" kā ''korķis'' kā "|militāri placarmi"" stāvētu celā prorietumu finansētajām pretkrieviskajām draņķibām no Tuvajiem Austrumiem---

ABSOLŪTI PAREIZI DARA KADIROVAM MAKSĀ UN VĒL DIEVU LŪDZ LAI TAM LABA VESELĪBA ----- PAR MIERU UN DROŠĪBU MAKSĀ --- ČEČENIJU ,OSETIJU, INGUŠIJU UZTURĒT IR LĒTĀK KĀ VESELU '' pierobežas KARA APGABALU Kaukāzā'' FINANSĒT..
5.decembris 2019, 8:08 Atbildēt
aaivarsz
Nosauciet man lūdzu valstis ,kurās VALSTS finansē izglītības iegūšanu latviešu valodā?!?!
5.decembris 2019, 8:07 Atbildēt
SShadowVoice
Nevienā izņemot Latviju. Un tas pats ir pilnīgi bezjēdzīgs process. Ar izglītību TIKAI latviski tiek nokauta mūsu bērnu konkurētspēja.
Kam gan nepieciešama izglītiba valodā, kas nevienam nav vajadzīga jau 200km attālumā no Rīgas?
Kāpēc gan jebkurai valstij finansēt izlītību retā eksotiskā valodā, kuru lieto knaps milions cilvēku?
5.decembris 2019, 9:50 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
debils tu esi aivarsz !!! DIRSĀ SEV JEDZIENU ''valsts'' iebāz -- ,mazvērtīgs jēdziens--- NEVAR SĀKT AR ''VALSTS JĒDZIENU""

CILVĒKS IR AUGSTU PĀR SMIRDOŠO VIRTUĀLI TUKŠO MAZVĒRTĪGO jēdzienu un sinbolu '''VALSTS""-----
I

{{{{{{{ IR GANA DAUDZ VIETU PASAULĒ KUR ''valsts""
NEINTERESĒJAS KĀDĀ VALODĀ CILVEKI KOMUNICĒ un MĀCĀS --- ""
============================================================================================================
aivarsz !!
МЕЛКО ПЛАВАЕШ - ЖОПА ВИДНА

STULBENIS TU ESI NE PATRIOTS !!! VALSTSVALODĪGS LOPS TU ESI NE LATVIETIS ...;.....
......... VISTIESISKĀKĀ IR PAŠU CILVĒKU IZVĒLE !!
TĀPĒC DIRSĀ SEV VARI IEBĀZT VALSTI SATVERSMI UN FIGŅĪGOS LIKUMUS ---- VISU TO FIGŅU KAS VAIRS NEKALPO CILVĒKAM BET SĀK PAVERDZINĀT !!!

LAI NONĀKTU PIE ŠADAS DOMAS NEVAJAG KREMLI - PIETIEK BĪBELES UN LABAS TEOLOĢIJAS-- pietiek vesela saprāta un visādu piderasu neizdresētas sirdsapziņas..... Un sirdsapziņa saka ka

""debīli smirdoši pro-rietumu pideraseļi atkal vemj rusofobiskus murgus --NEVEŽAS !!! tumsonīga un stulba tautele --- bez grama veselā saprāta TUMSONĪGA tautele -- nekulturāli lopi --- ne ''apgaisnoti kulturāli cilvēki ""--""
========================================================............ valstsvalodas politika kļuvusi MORĀLI KROPLA ---

PIE DIRSAAS JŪSU ŽĪDISKI SMIRDOŠĀ POĻITORGAŅIZACIJA Ar KODU ..LV ((paņem vnk to aiz iekavām kā nebūtisko daļu funkcijas atvasinot un integrējot ))

NO TĀS NAV ATKARĪGA REĀLA DZĪVE -- NE SMIRDSĪGS REŽĪMS KĀDU BARO -- UN NE UTAINA REPUBLIKA KĀDU PAR LATVIETI PADARA ..............................................................................................................................................................................................................................................

DEBIĻIE KIJEVAS ŽĪDIŅI savā konstitūcijā jau varēja visādu figņu sarakstīt attiecībā uz KRIMU un ""svēto MOVU""
BET KRIMAS REPUBKIKAS KONSTITŪCIJU TIEM NAV PA SPĒKAM PĀRRAKSRTĪT --- UN ''MOVA'' REALITATĒ IZRĀDĀS PRIEKŠ ''BIDLĀM"" BET KRIEVU VALODA PANU KĀRTAI .....
-----------------------------------------------------------------------
===================================================================
SAMAKSA par preci nebūt negarantē tiesībass VALDĪT pār to !!!
(tas ka utaina ""valsts"" maksā un kautko pieprasa nenozīme ka var to dabūt ))
((maksā arī par narkotikām , prostitūtām , bērnu porno , zagtām mantām un pat pasūtījuma slepkavībām-- labi un pat bagātīgi maksā --- tikai kautkāpēc to par noziegumu uzskata _____ SMIRDSĪGĀ UN MORĀLI KROPLĀ VALSTSVALODAS POLITIKA ARĪ IR KARA NOZIEGUMIEM UN GENOCĪDAM PIELĪDZINĀTA ĻAUNDARĪBA -- un maksāt par ''valstsvalpodu skolās"" ir tas pats kas terorismu finansēt ......

NO PASARAN !!!!

Tiesības valdīt vēl nenozīmē reālu valdījumu --- tiesības IR -- bet NAV IESPĒJU TĀS REALIZĒT ---- IR TIESĪBAS PRASĪT CAUR TIESU-BET TAS NENOZĪME KA TIESAi ir pienākums apmierināt katra idiņa prasījumus ... UN PAT TAD tiesu spriedumi ir kautkā jāizpilda -- Raksti spriedumos ko gribi --- tiem tik vien ''spēka'' cik kads ir ieimteresēts un sp[ējīgs tos izpildīt ---
=====================================================================
tāpēc NO PASARAN !!!!

LAI ''VALSTSŽĪDIŅI'' IET DIRST !!! ..

TĀ NENOTIKS KA KATRA
UTAINA ĶĒĶAMEITA vai no bordeļa tumšā gala izlīdusi plancka PAT LATVIETIM PISIS SMADZENES UN PIEPRASĪS NO VIŅA tikai
''valstsvalodu'' lietot !!!!

NO PASARAN !! NEVIENS UTAINS VALSTSŽĪDIŅS NEIEROBEŽOS LATVIETI AR ""ATĻAUTO VALODU KOMPLEKTIŅU"" -- DRĪZĀK JAU LATVIETIS PAKĀRS VALSTSŽĪDIŅUS !!!
JA TIE ŠODIEN IEROBEŽOT KRIEVUS DABŪS TAD RĪT ŽĪDINI ARĪ LATVIETI CENTĪŠIES IEROBEŽOT un pazemot - PATIESĪBĀ TO JAU DARA --valstsvalodīgie lopi apdirš latvietību , apdirš patiesību, taisnību apdirš, veselo saprātu un elementaras cilvēktiesības apdirš --
... par ts valsti man pohuju --bet arī to valstsvalodīgie ir apdirsuši
pasaules priekšā (( 100 gadīgs sūdīgs latvijiskums -- ne valstiskums ar ko labam latvietim lepoties--- bezdievīgs žīdisms un diagnoze''debīlums"" --tik riebumā novērsties atliek vai dot bezkompromisa KAUJU))

TĀPĒC ''NO PASARAN !!!""

Latvietis ir brīvs pats sev izvēlēties kapēc lietot un arī nelietot jebkuru valodu -un tāpēc šo brīvību atzīst arī čigānam un krievam-- tatāram un arābam , kitajietim un Vidisāzijas čurkām.....
{{man nav nekas pret to ka ''valodas centra'' ''valstsžīdini"' pisīs ierēdniīšus kas no debiliem aborigēnien rekrutējušies ''valsts darbam""vai verddzībā pārdevušies ""valsts ergastulos""--- Lai žīdiņi pis debilos ierēdnīšus ja tie CUKERBERGA uzvārdu nepareizi ierakstījuši izziņā par viņa mātes nevainību .... ... Nehuja netiks pieļauts tiem pa grāmatnīcu ložnāt un skandalēt jo autora vārds orginālvalodā nodrukāts ... }} un neparko netiks PIEĻAUTS KA UTAINU ŽĪDIŅI VARĒTU LIEGT LATVIEŠA BĒRNAM GUDRĀKAS UN CITĀS VALOIDĀS NODRUKATAS MĀCĪBU GRĀMATAS LASĪT --- SŪDU DAKŠAS DIRSĀ ''SKOLU INSPEKTORAM "" PIE PIRMĀS ŽĪDISKĀS IESMIRDĒŠANĀS KA ''NEPAREIZAJĀ VALODĀ FIZIKAS GRĀMATA .VAI 7 KLASNIEKAM AUGSTĀKĀS MATEMĀTIKAS ROKASSGTĀMATA skolassomā{{{{{Справочник По Математическому Анализу. ... Принципиально то, что там весь курс высшей алгебры и функционального анализа .....}}}., GEOGRĀFIJA VAI PASAULES VĒSTURE ---

PIEPIS labs LATVIETIS DEBILIZEJOŠO "'VALSTS STANDARTU "" --tas nav laba latvieša gudrajam bērnam --- NETIKS PIEĻAUTA LATVIESA BERNU APZAGŠANA ar ''piespiedu MAZVĒRTĪGĀS valstsvalodas lietošanu "" FAŠISMS netiks pieļauts -- piespiedu vienotība kautkādu utainu valstsžīdiņu republikas dēļ .... NONSENS !!

...DRTĪZĀK JAU . jaunu konstitūciju tam LEVITAM būs RAKSTĪT -- apmēram tādu kā Krievijā +++> NEVIS TE PAŠAM KAUTKĀDU ŽĪDISMU MĒDIJU RUPOROS SMIRDINĀT UN pieļaut KAUKĀDIEM ''VALSTSŽIDIŅIEM'' TIRANIZĒT TAUTU ...==================
======================= KĀ MANTRA - AR PĀTAGU VALSTSŽĪDIŅIEM BŪS JĀIESKAIDRO :: ::


""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""
""VALSTIJ IR PIENĀKUMI !!! ""


valstij nav tiesību ne ko prasīt ne ko CILVEKIEM UZSPIEST --- CILVEKI sev RAKSTA KONSTITŪCIJAS -likumu kas VALSTI REGULĒ-- TAUTA SACER PRIEKŠRAKSTUS kas valstij jādara un kā jādara-- un līdzko smirdīgi partibonzas vai ierēdniši sāk ar VALSTSŽĪDISKĀM PATVAĻĪBĀM NODARBOTIES NEVIS KALPOT TAUTAI , TĀ TIEM LATERNU STABOS PIENĀKTOS KARĀTIES BEZ GARĀM PROCEDŪRĀM --
TAUTA SEV TĀDU MUZIKU NAV PASŪTĪJUSI -TAUTA NAV MAKSĀJUSI NODOLĶUS LAI TĀ BŪTU SPIESTA PĒC VALSTSŽĪDIŅU STABULĒM PORNOGRĀFISKI DANCOT ..............
.................NO PASARAN !!!!!..............................

Статья 2 (Krievijas konstitūcija ))
Человек, его права и свободы являются высшей ценностью. Признание, соблюдение и защита прав и свобод человека и гражданина - обязанность государства.

Статья 18

Права и свободы человека и гражданина являются непосредственно действующими. Они определяют смысл, содержание и применение законов, деятельность законодательной и исполнительной власти, местного самоуправления и обеспечиваются правосудием.


Статья 21
1. Достоинство личности охраняется государством. Ничто не может быть основанием для его умаления.

Статья 26
1. Каждый вправе определять и указывать свою национальную принадлежность. Никто не может быть принужден к определению и указанию своей национальной принадлежности.

2. Каждый имеет право на пользование родным языком, на свободный выбор языка общения, воспитания, обучения и творчества.........


==========================================================================
KRIMAS KONStITŪCIJAS 1992 G REDAKCIJA
6 pantā PRECĪZI SŪTA MRSEDŽU DAUDZBALODĪGAJAI TAUTAI::

""VALSTSVALODA NAV UN NEDRĪKST BŪT UTAINU UN TIRĀNISKU ''VALSTSŽĪDIŅU UZLIKTS PIENĀKUMS VISIEM ""--- TS ''valstsvalodas"" ir no debiliem aborigēniem rekrutēto IERĒDŅU PRIVUILĒGIJA ''valsts dabā"" lietot vienu vai dažas ejošākās valodas --- bet DAUDZVALODĪGAJAI TAUTAI ir ''GARANTĒTA brīvība"" lietot jebkuru valodu visās dzīves jomās--- ''

+=========================================================

PROJEKTS SATVERSMES LABOJUMAM ::

Latvijas Republikas OFICIĀLĀ valoda un ''valsts iestāžu galvenā (pirmā)
LIETVEDĪBAS valoda ir latviešu .. Par ''valstsvalodām"' Latvijas Republikas valsts iestādēs {{ par ""valsts iestāžu darba, procedūru un komumikāciju valodām"" atzīstamas arī ANO darba valodas -- angļu, arābu, franču, krievu, ķīniešu un spāņu valodas.}}
Jebkuram kas atrodas Latvijas teritorijā ir tiesības iesniegt valsts iestādēs dokumentus ''valstsvalodās"".....
Jebkuram tiek garantēta iespēja saņemt valsts iestēdē dokumentus VALSTS ''OFICLAJĀ valodā""" un vajadzības gadījumos arī tulkojumus ''valstsvalodās"" (( tulkojumiem ir ''informatīvs raktsturs'' un ''notariali apstiprināta dokumenta statuss))
Valstij ir PIENĀKUMS jebkuras pretenzijas pret jebkuru personu izteikt tikai un vienīgi personai saprotamā valodā ........

JEBKURAI personai LATVIJAS TERIRTORIJĀ TIEK GARANTĒTA BRĪVA valodu izvele UN LIETOŠANA visās dzīves jomās -- KONUMNIKACIJĀ, JAUNRADĒ , MĀCĪBU UN PASNIEGŠANAS darbā ,AUDZIMNĀŠANĀ ,BIZNESĀ ,ZINATNĒ utml------------------------------------------------------------------------------------------------
{{{ Статья 6 --Krimas Republikas 1992 g konstitūcijas redaklcija ))

1. Официальным языком и языком делопроизводства является русский язык. Государственными языками в Республике Крым являются крымскотатарский, русский и украинский языки.

2. Гражданам, проживающим в Республике Крым, гарантируется право пользоваться родным или любым иным языком, свободно выбирать язык обучения и воспитания. }}}


TAM PIDERASELIM BŪS KAUTKĀ JĀIESKAIDRO --ka""valstsvaloda"" -Darba valoda (arī procedūras valoda) ir kādai valodai piešķirts sevišķs legāls statuss starptautiskā kompānijā, organizācijā, biedrībā tās iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanai. Pirmām kārtām tā ir ikdienas korespondences un saziņas valoda.

Lielākajai daļai starptautisko organizāciju ir darba valodas.-- Valstis taču ir tādas ''starptautiskas organizacijas'' --

Apvienoto Nāciju Organizācijai ir sešas Oficiālās un Darba valodas: angļu, arābu, franču, krievu, ķīniešu un spāņu valodas.

Eirosavienībā tulki neko nerunā par ''valstsvalodām""
--tikai un vienīgi ""OFICIĀLĀS VALODAS "" INFORMĀCIJAS APRITEI


========================================================

Конституция Республики Крым (1992)/Редакция 6 мая 1992

Статья 6
1. Официальным языком и языком делопроизводства является русский язык. Государственными языками в Республике Крым являются крымскотатарский, русский и украинский языки.

2. Гражданам, проживающим в Республике Крым, гарантируется право пользоваться родным или любым иным языком, свободно выбирать язык обучения и воспитания
5.decembris 2019, 8:42 Atbildēt
AAndris Saulite
Русский язык перемалывает мову даже на Украине.

Тенденция, однако!

Пока суть да дело, скандалы и разборки, выясняется, что русский язык на Украине естественным путём и тихо так перемалывает украинску мову.
По факту в разговорной речи на Украине прижилось ради показушности не более 300 якобы украинских слов.
Всё.
Да и эти 300 слов, имеют вариативность использования, на смысл сказанного не влияют.
Даже в эмоциональной составляющей речи.
Что касается истоком "украинства" то это про исконный хуторской диалект места. Но его и на соседнем хуторе не все понимают.

Для примера.
Что есть слово на украинском - "дробына".
Лестница по-русски.
Так вот, лестница на русском может быть любой. Большой, маленькой, каменной, красивой, крутой, скользкой и много ещё какой.
А дробына?
А дробына, это и есть дробына.
Грубо сколоченная лестница из круглых деревянных палок, чтобы в подвал залезть, или на крышу хаты.
Или слово - хата.
Если не в блатном жаргоне, то хата и есть хана.
Но ни как не дом в широком понимании слова.

Так, что 300 слов для языка - это маловато будет.
Так.
Ради красного словца и моды.
Так таких слов завсегда много бывает.
Клёво например.
Мажор.

Как будет по-украински "волосатая рука" в том самом советском далеком прошлом значении?
Так, что все.
Это приговор.
Да и вся классика на русском напечатана и написана.
Есть откуда массив черпать.
И это вам не карасей из канавы вытаскивать на опарыша.
На закуску вопрос.
(Как "опарыш" на украинском? А карась?)

www.proza.ru/2017/07/23/684
5.decembris 2019, 8:50 Atbildēt
AAndris Saulite
«Мова» для «быдла» alternatio.org/articles/item/52430-
============================
Лохизм «малэньких украйинцив» завораживает своей бесконечностью. Если на Украине и есть нечто незыблемое, так это лохизм её простых граждан. Он вечен как сама вселенная! На Украине быть лохом очень почётно. Лох – главная опора украинского государства и его хозяев. Именно поэтому лохов пафосно воспевают в детских садах, школах, ВУЗах, средствах массовой информации и с высоких трибун. Быть лохом – почётная обязанность каждого национально сознательного гражданина. Потому что без лохов не было бы «небесной сотни» (на крови которой разнообразные мрази въехали во власть), без лохов не было бы пушечного мяса (отправляемого на Донбасс), если бы не было лохов, украинским олигархам, чиновникам и политикам некого было бы грабить. Поэтому лох – это главная ценность Украины.

Без украинского лохизма не было бы и самой Украины. Именно поэтому украинский патриотизм – высшая степень украинского лохизма.

Украинский лохизм многообразен и многогранен. В отдельной статье его целиком не охватить. Поэтому в данном случае ограничимся одним из его главных элементов – «украинською мовою». Как известно, она – «святая», «ридная», «великая», «непревзойдённая» и «горячо любимая». «Мова» не просто средство коммуникации сознательных украинцев, а их сакральное божество, которому все укрограждане должны поклоняться, на которое должны молиться и даже мастурбировать. Так завещал великий Шевченко и непревзойдённый Бандера!

На Украине «мова» обязательна как обрезание у правоверных иудеев. Если там индивид не говорит на «мове», он – существо третьего сорта, презренное и люто чморимое «правильными» гражданами. Жизнь на Украине без «мовы» – процесс непрерывной «зрады» и мерзкого ментального извращения. Именно поэтому выдающиеся деятели Украины предлагают отправлять русскоязычных выродков в специальные резервации, чтобы эти отвратительные твари своим «псячим» языком не отравляли душу истинно европейской нации.

Но что интересно, в то время как толпы лохов на Украине с восторгом поклоняются «мове» и душат в себе русскоязычность, их вожди, неустанно бьющие в барабаны мовного психоза, сознательно игнорируют прославляемого ими идола.

«Мова» для них – символическая формальность и элемент рабочего дресс-кода. Украинская элита использует «мову» лишь для коммуникации со своим «быдлом» (польским словом «bydlo» (домашний скот) панство когда-то называло своих малороссийских/православных холопов), которое она использует в своих интересах. Ну а в личной жизни, между собой, элитарии Украины разговаривают на русском языке.

Вот и получается удивительная вещь: на Украине «мова» – для «быдла», русский язык – для панства. Причём панство это не скрывает, а «быдло», в силу своей тупости, это не замечает.

В связи с этим, на днях позабавил киевский мэр, недавно вышедший в свет со своим сыном. Не секрет, что Виталий знает «мову» гораздо хуже немецкого. Но оказалось, что отпрыск главного начальника столицы её вообще не знает.

Ситуация смешная: к сыну Кличко подкатили журналисты телеканала «1+1», пытаясь установить вербальный контакт, но получился позорный конфуз. На просьбу дать комментарий, молодой человек лаконично отказался от общения. «No commets», – сказал юноша на чистом английском. Но настойчивая журналистка опять задала ему вопрос: «спилкуетэсь украайинською»? На что Кличко-младший растерянно ответил: «извините?», а потом быстро ретировался.

Как гордо сообщил Виталий Кличко, его любимый сын учился в Америке, потом в Германии, а сейчас проходит обучение в Великобритании. Но, конечно же, «сэрдцэ его в Украйини»! Доооо… жил большую часть своей жизни в Штатах, Германии и Англии, но всё это время мучительно любил Украину.

Лохи в это верят. Но на то они и лохи чтобы верить своему панству…

Кличко-младший не знает «мовы». А нахрена она ему нужна? Что он с нею будет делать? Где будет её применять? Что будет на ней изучать? Папе «мова» нужна для коммуникации с «быдлом», которым он управляет, а сыну она зачем? Интервью давать? Так проще их вообще не давать. В семье Кличко говорят на русском, активно осваивают английский и немецкий, потому что это языки бизнеса и комфортной жизни. А «мова» для чего семье Кличко? Это абсолютно ненужная опция. «Мова» – не язык бизнеса, не язык науки, не язык искусства, не язык культуры. «Мова» – средство коммуникации низших, нищих, диких, забитых слоёв украинского общества из хуторов, сёл и местечек. Поэтому «мову» осваивают лишь те украинские элитарии, которым приходится зарабатывать деньги на «быдле». Но это им не мешает думать и общаться в своём кругу на русском, изучая европейские языки.

Семья Кличко не исключение. Вся украинская элита говорит на русском, а её дети изучают не «мову», а европейские языки.

К примеру, внук русскоязычного украинизатора Леонида Кучмы, живя в Киеве, учился в британской школе, в которой на первом месте, как вы понимаете, находится английский язык. В пятнадцать лет он переехал в Великобританию. Учился там в колледже. В 2009 году планировал продолжить обучение в Соединенных Штатах. Вероятнее всего сейчас находится там. Как вы думаете, знает ли он «мову»? Вопрос риторический, не так ли? А как вы думаете, его младшие русскоязычные сёстры изучают усиленно «мову» или европейские языки?

Да в гробу они видали «мову» в белых тапках. Не будут они на Святошинском рынке в Киеве картошкой или свёклой торговать, поэтому и не нужна она им. И в СУГС-патриотическом угаре на майдане они тоже биться не будут. У них иные ценности и жизненные приоритеты.

А где учились детки первого «свидомого» президента Украины? Думаете в украинской школе с углубленным изучением «мовы» и обязательным ношением вышиванок и шаровар? Ага, щассс…

Дети Ющенко учились в Международной Печерской школе (Pechersk School International). Почему именно там? Потому что там углубленное изучение европейских языков. Причём все уроки в этой школе ведутся исключительно на английском языке. Школьники даже между собой общаются на английском. А украинский язык здесь можно изучать только факультативно – по желанию.

В своё время в эту школу пробрались журналисты и обалдели от всего увиденного там. Директор этой элитной школы знает только английский. Все надписи там тотально на английском. Ни слова на «ридной мове». На украинском только уличная вывеска, которую может видеть проходящее мимо школы местное «быдло».

А в каком киевском заведении учились детки величайшего борца с русским языком Петра Порошенко, в семье которого говорят исключительно на русском? Думаете в украинской школе с углубленным изучением «мовы»? Как бы не так. Они проходили обучение в киевской гимназии №86 «Консул», где практикуется углубленное изучение европейских языков. Эта гимназия – официальный представитель Сambridge English for Schools. Эта программа весьма хороша для всех, кто желает навсегда покинуть Украину и хорошо устроиться на Западе. Не удивлюсь, если «мова» в ней тоже идёт факультативно.

Сейчас сын Порошенко учится в Великобритании. Думаете, он (точно так же как его брат и сёстры) знает «мову»? А нахрена она ему? «Быдлом» командовать? Так у них в семье «быдлом» папа командует. Это позволяет порошенковским детям не знать «мову». Элита же. Нахрена ей селюкские приколы?

Это только «быдло» думает, что его панство такое же, как и оно. И что у панства такие же, как у «быдла» ценности и жизненные приоритеты. На самом деле они диаметрально противоположные.

У правящей украинской элиты совершенно иное представление о мире, чем у народных масс, которые она жёстко «нагибает» вот уже более четверти века. Правящий класс Украины не живёт в рамках той идеологии, которую вдалбливает в головы своего «быдла». Поэтому для него «мова» это что-то вроде костюма, который одевается на работу, а, пришедши домой, снимается и вешается в шкаф за ненадобностью.

Поэтому детки украинского панства не изучают «мову» «быдла» и не знают её. «Мова» предназначена исключительно для низших социальных слоёв, которым правят их папы и мамы. «Мова» – ментальное «тавро», которым клеймят людское «стадо», принадлежащее украинскому панству. Это некий незримый загон. И не более того. Именно поэтому детки «можновладцив» уже на этапе школы резко отрываются от «свидомого» коллектива, укрываясь за толстыми стенами частных элитных школ, в которых «мова» стоит в одном ряду с суахили, зулу или африкаанс.

Среди представителей украинской власти и бизнес-элиты уже давно сложились образовательные предпочтения. В качестве школы-пансиона они, как правило, выбирают швейцарскую Le Rosey. А получать высшее образование отправляют своих отпрысков в два учебных заведения Великобритании – City University London, CUL и в Лондонскую школу экономики London School of Economics, LSE.

Как вы понимаете, в этих учебных заведениях изучение «мовы» не предусмотрено. В этом нет практической необходимости.

Ну а в то время как правящая украинская элита комфортно живёт в своём, надёжно изолированном от всего украинского мире, «свидомые» лохи скачут, орут СУГС, быкуют, самоотверженно борются с русским языком, а также яростно, до тошноты, насилуют себя «мовой». И это несмотря на то, что для их подавляющего большинства русский язык является родным. Но ведь они – панское стадо, личная «худоба» украинского старшинства и гетманства, а поэтому обязаны блеять на «мове». Чтобы Путин их не отнял.

Есть у меня знакомая львовская семья. Папа (ныне покойный), мама и две взрослые дочки – все музыканты. Семья известная и интеллигентная. Правда её интеллигентность и музыкальность были бережно взращены советской властью из сельского навоза. Но это не мешает этой семье проклинать «совьеты» и «москалей», мечтая о бандеровском рае. Вот только мечтают они о нём в Австрии (во Львове только мама осталась). Одна из дочерей – солистка Венской оперы. Причём вышла замуж она не за активиста ВО «Свобода», а за богатого «москаля» из Москвы. В семье этой галичанки разговаривают на русском языке. Сын, как вы понимаете, тоже воспитывается в отрыве от «мовы», причём на русских мультиках типа «Маша и медведь» (ужооос!!!). Но при этом барышня остаётся ярой патриоткой Украины, проклинает в «Фейсбуке» Путина, «нэсамовыто» любит «мову» и всё украинское. Но любит её на расстоянии. Из элитной москальско-европейской капсулы, позвякивая золотом и бриллиантами.

Как вы думаете, будет ли её сын знать «мову», будет ли она для него родной при папе «москале» и постоянном проживании в Австрии? Вопрос риторический, не так ли?

И что мы имеем в остатке?

А имеем мы в остатке «мову», но исключительно для «быдла», и русскоязычную украинскую элиту, предпочитающую воспитывать своё потомство в неукраиноязычной среде, подальше от насильно украинизируемого ею «быдла».

Два мира, две реальности.

А что же украинское «быдло»?

Его значительная часть продолжает скакать в русофобском психопатическом угаре. В Киеве, например, простые «свидомые» родители искренне радуются тому, что их русскоязычные дети функционально неграмотны, что они не умеют читать и писать на родном языке. Простые «свидомые» родители счастливы, что смогли отсечь своих детей от их родной, великой культуры мирового уровня, от родной истории, от своих предков. Простые «свидомые» родители в восторге от того, что их дети никогда не станут учёными, режиссерами, космонавтами, инженерами, рабочими высокотехнологических производств, что они никогда не попадут в большой бизнес, что им будет неведома цивилизованная жизнь. Ведь всё это для них осталось по ту сторону русофобии, в «проклятой Рашке», которую их приучило ненавидеть панство.



Андрей Ваджра,

специально для alternatio.org
5.decembris 2019, 8:55 Atbildēt
vvispār
Ko lai saka - PSRS sabrukums un pusotra desmita jaunu valstu (ieskaitot KF) tapšana postpadomju telpā - tas taču bija notikums, kuru, domājams, grūti pārvērtēt vai nenovērtēt. Ja viņš ir vēsturnieks, tad viņam jāzina, ka Baltijas valstis tika anektētas pēc hitlera un staļina slepenās vienošanās un 50 gados šeit tika iepludinātas svešzemnieku masas, kuras uzspieda savu, padomju, "kultūru un savu valodu!!! Plus KF nav valsts, bet federācija, jeb šajā gadījumā-impērija, un krievijai līdz šim nav bijusi sava republika!
5.decembris 2019, 8:54 Atbildēt
SShadowVoice
Nabaga slimnieciņš ;-)
Vai gadījies pamanīt, ka tavu saimnieku valsts arī ir federācija? Ka Indija, Vācija, utt - arī ir federatīvas valsts?
Savā bezspēcīgā vēlmē izgāzt žulti... un palasi taču kaut ko. Tad vismaz tik glupi tiek teksti neizskatīsies ;-)
5.decembris 2019, 9:43 Atbildēt
vvispār
Tu laikam nesaprati, ka krievijai nav savas republikas, kā piemēram, Tatarstanai, Čečenijai, utt., pēc sagrābto teritoriju saraksta.
5.decembris 2019, 13:17 Atbildēt
AAndris Saulite
DEBĪLIS !!! DEBĪLIS DEBĪLIS --abso;lūti tumsponīgs debīlis var smirdēt ka ''KRIEVIJAI NAV SAVAS REPUBLIKAS ""
============================================================================================================
Lasi KF konstitūciju ""KRIEVIJAS FREDERĀCIJA un Krievija ir sinonīmi ---- KRIEVIJA IR VALASTS --federāla valsts ar ''republikānisku pārvaldes formu" --1:1 kā Ameroikā --- =Štati ir valstis kurām federālā valdība neliedz republikānisku valsts varas formātu ...
======================================================= REPUBLIKA -- tas ir tikai ''valsts varas raalizēšanas formāts "" DEMOKRATIJA --arī tikai ''valsts varas raalizēšanas formāts "" --

UN KAD JEŅĶIS ZVĒRĒ NESAPROTOT Ko DARA MAN NĀK NIRDZIENS UN ŠAUSMAS PADOMĀT KO TAS zombētais DEBILIS VĒL VAR SADARĪT SAVĀ STULBUMĀ......

""Es zvēru uzticību ASV KAROGAM un REPUBLIKAI ko tas simbolizē ... ""' --- debils jeņkis zvēr uzticību LUPATAI un REŽĪMAM

KRIEVAM IR PAR DAUDZ VESELĀ SAPRĀTA --krievs neko tādu nav spējīgs pateikt --- smirdīgs debils riretumnieks tikai var jautāt ""kapēc krievam nav savas republikas""

KRIEVAM IR TĒVZEME -- CARS --DIEVS -- TAUTA ....
krievs -- TĀ NAV TAUTĪBA --tas ir lingvistiska kategorija - apzīmetājs kas norāda uz piederību KRIEVISKAJAI CIVILIZĀCIJAI


lasi peeambulu KF KONSTITŪCIJAI -- VARBŪT SAPRATĪSI

Мы, многонациональный народ Российской Федерации, соединенные общей судьбой на своей земле, утверждая права и свободы человека, гражданский мир и согласие, сохраняя исторически сложившееся государственное единство, исходя из общепризнанных принципов равноправия и самоопределения народов, чтя память предков, передавших нам любовь и уважение к Отечеству, веру в добро и справедливость, возрождая суверенную государственность России и утверждая незыблемость ее демократической основы, стремясь обеспечить благополучие и процветание России, исходя из ответственности за свою Родину перед нынешним и будущими поколениями, сознавая себя частью мирового сообщества, принимаем КОНСТИТУЦИЮ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ.


======================================================== РФСР --- "" padomju sociālistisko republiku savienības"" adminoistratīvā dalījuma kartē bija Krievijas Federātīvā Sociālistiskā Republika ((


======================================================
Глава 3. Федеративное устройство
Статья 65

1. В составе Российской Федерации находятся субъекты Российской Федерации:

Республика Адыгея (Адыгея), Республика Алтай, Республика Башкортостан, Республика Бурятия, Республика Дагестан, Республика Ингушетия, Кабардино-Балкарская Республика, Республика Калмыкия, Карачаево-Черкесская Республика, Республика Карелия, Республика Коми, Республика Крым, Республика Марий Эл, Республика Мордовия, Республика Саха (Якутия), Республика Северная Осетия - Алания, Республика Татарстан (Татарстан), Республика Тыва, Удмуртская Республика, Республика Хакасия, Чеченская Республика, Чувашская Республика - Чувашия;

Алтайский край, Забайкальский край, Камчатский край, Краснодарский край, Красноярский край, Пермский край, Приморский край, Ставропольский край, Хабаровский край;

Амурская область, Архангельская область, Астраханская область, Белгородская область, Брянская область, Владимирская область, Волгоградская область, Вологодская область, Воронежская область, Ивановская область, Иркутская область, Калининградская область, Калужская область, Кемеровская область, Кировская область, Костромская область, Курганская область, Курская область, Ленинградская область, Липецкая область, Магаданская область, Московская область, Мурманская область, Нижегородская область, Новгородская область, Новосибирская область, Омская область, Оренбургская область, Орловская область, Пензенская область, Псковская область, Ростовская область, Рязанская область, Самарская область, Саратовская область, Сахалинская область, Свердловская область, Смоленская область, Тамбовская область, Тверская область, Томская область, Тульская область, Тюменская область, Ульяновская область, Челябинская область, Ярославская область;

Москва, Санкт-Петербург, Севастополь - города федерального значения;

Еврейская автономная область;

Ненецкий автономный округ, Ханты-Мансийский автономный округ – Югра, Чукотский автономный округ, Ямало-Ненецкий автономный округ.

2. Принятие в Российскую Федерацию и образование в ее составе нового субъекта осуществляются в порядке, установленном федеральным конституционным законом.

Статья 66

1. Статус республики определяется Конституцией Российской Федерации и конституцией республики.

2. Статус края, области, города федерального значения, автономной области, автономного округа определяется Конституцией Российской Федерации и уставом края, области, города федерального значения, автономной области, автономного округа, принимаемым законодательным (представительным) органом соответствующего субъекта Российской Федерации.

3. По представлению законодательных и исполнительных органов автономной области, автономного округа может быть принят федеральный закон об автономной области, автономном округе.

4. Отношения автономных округов, входящих в состав края или области, могут регулироваться федеральным законом и договором между органами государственной власти автономного округа и, соответственно, органами государственной власти края или области.

5. Статус субъекта Российской Федерации может быть изменен по взаимному согласию Российской Федерации и субъекта Российской Федерации в соответствии с федеральным конституционным законом.

Постановление Конституционного Суда РФ по делу о толковании части 4 статьи 66
Статья 67

1. Территория Российской Федерации включает в себя территории ее субъектов, внутренние воды и территориальное море, воздушное пространство над ними.

2. Российская Федерация обладает суверенными правами и осуществляет юрисдикцию на континентальном шельфе и в исключительной экономической зоне Российской Федерации в порядке, определяемом федеральным законом и нормами международного права.

3. Границы между субъектами Российской Федерации могут быть изменены с их взаимного согласия.

Статья 68

1. Государственным языком Российской Федерации на всей ее территории является русский язык.

2. Республики вправе устанавливать свои государственные языки. В органах государственной власти, органах местного самоуправления, государственных учреждениях республик они употребляются наряду с государственным языком Российской Федерации.

З. Российская Федерация гарантирует всем ее народам право на сохранение родного языка, создание условий для его изучения и развития.
6.decembris 2019, 9:48 Atbildēt
AAivars
Tas kremlins vēl atļaujas ko šļupstēt ! Pašā Kremlenijā neievēro cilvēktiesības , nerunājot par nacionālajām valodām. Skatos vietējā 5-tā kolonna atmodusies ,laikam kremlis ar dipkurjēru atsūtījis Kokaīna kraviņu!
5.decembris 2019, 9:12 Atbildēt
NNesaprotu
Kāpēc tu vēl līdz šim neatrodies savā sapņu zemē-Krievijā un kāda tev daļa par Latviju,latviešiem un viņu valodu?
7.decembris 2019, 9:19 Atbildēt
TTAS IR TIEŠĀM DRAUSMĪGI
Latvija jau kopš 16.gadsimta Krievijai dara pāri!
5.decembris 2019, 9:35 Atbildēt
SShadowVoice
Ļoti korekti. Dod Dievs Lativijas pārstāvjiem iemācīties būt korektiem.
Bet tas laikam diženas "valsts" pārstāvjiem nav nepieciešams un Vašingtonas instrukcijas nav ierakstīts.
5.decembris 2019, 9:41 Atbildēt
AABC
Padomju laikā latviešu valoda tika pakāpeniski izspiesta ārā no aprites. Rīgu gribēja nosaukt par Gagarinu, latīņu burtus aizstāt ar kirilicu un uz A4 izmēra lapas latviešu valodā bija augšējā stūrītī tikai rakstīts - pamatteksts bija krieviski. Diemžēl, no latviešiem neizdevās padomju tauta. Ja padomju laikā visu krieviskoja, tad šajā laikā visu anglisko ...
Vēsturē kopējais ar Krieviju ir tikai atrašanās cariskās Krievijas Impērijas un PSRS sastāvā ...
Es zinu tikai to, ka viņi nacionālismu sauc par fašismu, jo Ulmaņlaiku Latvija arī bija ''fašistiska'' ... nerunāsim par šīsdienas Latviju, kur ''fašisms'' lien laukā no visām vīlēm.
Tas, ka pašā Krievijā valda nacisms, to viņi neievēro. Starp citu, valsts veidošanās pamatā ir monoetnonacionālisms ... mazākumam jāpakļaujas vairākumam.
5.decembris 2019, 9:49 Atbildēt
TTo Andris Saulite
Kak vi poņimajeķe,v eķih učebnih zaveģeņijah ņe predusmotreno takže izučeņie veļikovo russkovo jazika,na kotorom razgovarival Ļeņin!
5.decembris 2019, 9:54 Atbildēt
iinformācija
''andris saulīte'' ir viltus latvieša rusdebila ruisdauņa rusnacista palama. Šis rusnacistu rusdaunis rusatkrtiums un cietuma pidors rusdebilkvekšķ arī ar palamām ''Katolis'', ''Libertārietis'' un ''Principālais.''
5.decembris 2019, 21:29 Atbildēt
ssovoks
Livonija 500 gadus regulari sakava ordas no austrumiem . Livonija bija buferis starp austrumu barbariem un Rietumu civilizaciju...
5.decembris 2019, 9:55 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
Civilizācijas 21 gs ir AUSTRUMU PUSĒ--- bet ts jauno laiku Eiropa PALIKUSI par cilvēces atkritumiem ---- nekā laba nav bijis renesansēs, reformācijās, revolūcijās --- vairāki simti gadu viena vienīga degtadēšanās ir RIETUMI --Rietumi vairs nav cvilizācija --- cilveces atkritumi tie ir - cilvekveidīgie - un nepilnvertīgu rasu bastardi--- ja ģenētiski vērtē
5.decembris 2019, 10:26 Atbildēt
LLibertārietis
DIEVAM RIEBJAS IEDOMĪGI NABAGI !!

Ne Livonija ko sakāva --- 500 g vēsture vnk daudzkārt pierādija ka caur BALTIJU nekāda nopietna militara stratēģija nav iedspējama -- NE VIENĀ VIRZIENĀ --- dabiska barjera kuros vnk armijas iestrēgst un pašas panīkst--- gan kājnieku , gan zirgu , gan tanku un noptorizētās-- purvi un meži neļauj neko EFEKTĪVI stratēģisku Baltijā pasākt ---
PĒTERA LIELĀ LAIKĀ TS ZIEMEĻU KARŠ AP 20 GADU PRASĪJA
---

Piem nacistiskās Vācijas armiju grupa NORD --- IESTRĒGA PURVOS PAT LĪDZ ĻEŅINGRADAI NETIEKOT ---- 500-550 KM KNAPI

UN TĀS IZDZĪŠANA ATPAKAĻ PSRS ARMIJĀM PRASIJA KOLOSĀLU ASINS NOLAIŠANU --- vnk KAROT CAUR BALTIJU IR pats NERENTABLĀKAIS PASĀKUMS - ((vēl sliktāk tikai Afganistānas un Irānas kalnos ))-- 500 GADI IR GANA LAI TO APJĒGTU ---

BET NATO SMERDEĻI SMIRDINA MURGUS PAR ''BALTIJAS AIZSARDZĪBU"" --- NO BALTIJAS PA GABALU TURĒSIES VISI JA VIEN BŪS IESPĒJAMS
5.decembris 2019, 10:54 Atbildēt
LLibertārietis
ES ESMU RUSDEBILS RUSNACISTU RUSATKRITUMS RUSDAUNIS HEIL HITLER!
5.decembris 2019, 19:29 Atbildēt
JJānis
Varēja to viedokli paturēt pie sevis.
5.decembris 2019, 9:57 Atbildēt