Meklē ne tikai atsaucīgāko mediķi un skolotāju, bet tagad arī labāko ierēdni

© publicitātes

Valsts kanceleja aicina līdz 17. novebrim balot un izteikt savu viedokli par Latvijas atsaucīgākajiem ierēdņiem.

Valsts kanceleja aicina balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Balsot iespējams, aizpildot anketu interneta vietnēmazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols” līdz 17.novembrim.

Lai noskaidrotu, kā klientu apkalpošanu vērtē paši valsts pārvaldes darbinieki, Valsts kanceleja oktobrī veica aptauju, kurā piedalījās vairāk nekā 1 300 valsts iestāžu pārstāvju. Aptaujas rezultāti rāda, ka vairākums jeb 46,5% respondentu klientu apkalpošanu valsts pārvaldē kopumā vērtē kā ļoti labu. Savukārt 43,8% atzīst, ka klientu apkalpošana valsts pārvaldē ir laba vai gandrīz laba.

Savas iestādes klientu apkalpošanu kā ļoti labu vērtē 57,5% aptaujāto, izcilu - 30,3%, labu vai gandrīz labu - 10,5%. Dati rāda, ka lielākā daļa no aptaujātajiem jeb 73,8% klientu apkalpošanā visvairāk lepojas ar savām zināšanām un profesionalitāti, kā arī atbildību (73,6%), pacietību un prasmi uzklausīt (64,8%). Tāpat valsts pārvaldes darbinieki norādījuši, ka lepojas ar savu iniciatīvu un vēlmi palīdzēt (58,5%), individuālo pieeju (50,8%), ātrumu un efektivitāti (44,2%), kā arī darbaprieku un pozitīvu attieksmi (42,2%).