ASV Aiovas štata iedzīvotāja Odrija Maknaita pagājušajā mēnesī devās uz salonu, lai nomainītu eļļu savam 2006.gada ražojuma auto „Hyndai Sonata”. Dīleru centra darbinieki sievieti noturēja par viegli „apstrādājamu” personu un uzstāja, ka viņai jāiegādājas jaunāka automašīna, piemēram, 2008.gada ražojuma „Hyundai Azera”.
Maknaita skaidrojusi, ka nevar atļauties katru mēnesi kredītā maksāt lielu naudas summu. Pārdevēji turpināja un turpināja uzstāt. Vakarpusē menedžeriem izdevās sievieti pierunāt un mājās viņa devās jau ar jaunu automašīnu. Maknaitai tika apsolīts, ka automašīnu varēs atgriezt, ja tā jaunajai saimniecei nepatiks, vēsta "utro.ru".
Aizbraukusi mājās sieviete saprata, ka rīkojusies muļķīgi un devās atpakaļ uz salonu. Anulēt pirkuma līgumu viņai neizdevās. Salona darbinieki bija mainījuši domas.
Odrija Maknaita iesūdzēja autosalonu tiesā.