Fiat S.p.A. piederošais sporta auto ražotājs "Ferrari" paredz, ka tuvāko piecu gadu laikā Ķīna kļūšot par vienu no svarīgākajiem noieta tirgiem, raksta "db.lv".
"Ferrari" plānojot gadā Ķīnas tirgū pārdot aptuveni 600 "Ferrari" eksemplārus, pieļaujot iespēju, ka pasaulē viens no strauji augošajiem tirgiem drīzumā spētu izkonkurēt tradicionāli spēcīgos Ferrari tirgus, piemēram, Vāciju, ASV vai Itāliju. Pēc Ferrari amatpersonu stāstītā jau šobrīd Ķīna pieder pie top 10 stratēģiski svarīgākajiem partneriem.
Kopš "Ferrari" ienākšanas Ķīnas tirgū, kas notika pirms pieciem gadiem, līdz šai dienai Ķīnā ir jau pārdoti vairāk nekā 650 "Ferrari".