Rīgai iespējams būt vienai no 15 zemeslodes pilsētām, kuras gūst atzinību pasaules populārākajā, uz lietotāja atrašanos balstītajā sociālajā platformā Foursquare.
Sociālā platforma, kuras viena no īpatnībām ir virtuālās piespraudes (badges), aizvadītajā gadā deva iespēju miljoniem fanu, kas diendienā atzīmējas (check-in) zemeslodes kartē, iegūt unikālu piemiņas zīmi par klātbūtni ASV un Eiropas lielākajās pilsētās. ASV platformas fanu vidū pat tika realizēts sevišķs konkurss, kura laikā 5 amerikas pilsētas izcīnīja sev unikālu foursquare virtuālo piespraudi.
Aizvadītajā piektdienā visas pasaules vairāk nekā 12 miljoni foursquare fanu uzzināja, ka ikvienai Eiropas, Amerikas (izņemot ASV), Āfrikas, Āzijas un Okeānijas nācijai ir iespēja izcīnīt sevišķu pilsētas virtuālo piespraudi - pa trim katrā pasaules daļā. Līdz šim Eiropā, atzīmējot lielākos foursquare aktivitāšu centrus, virtuālās piespraudes jau piešķirtas Stambulai, Londonai, Parīzei, Berlīnei, Madridei, Milānai un Barselonai.
Foursquare lietotājiem Latvijā dota lieliska iespēja iepazīstināt ar savu galvaspilsētu pasaules iedzīvotājus, līdzīgi kā ar Rīgas vārda popularizēšanu pasaulē atpazīstamajā galda spēlē Monopols, kuras jaunākajā izdevumā lepni rotājas Rīgas vārds. Ar atzinību Foursquare mums dota iespēja atklāt Rīgu Baltijas un Skandināvijas reģiona potenciālajiem apmeklētājiem, kuri vēl šobrīd plāno savu ceļojumu galamērķus vasaras brīvdienām.
Foursquare ir pasaulē un Latvijā aktīvi augoša sociālā platforma, kas līdzīgi kā draugiem, facebook un twitter ļauj sazināties ar draugiem un paziņām. Taču foursquare atšķiras, jo pārstāv tā saukto "uz lietotāja atrašanās vietu balstīto" (location based) sociālo saziņas kanālu atzaru.
Foursquare vispilnvērtīgāk izmantojams mobilajos tālruņos, kur iepriekš jāinstalē bezmaksas aplikācija (pieejama visu populārāko viedtelefonu modeļiem). Tālāk, pēc vienkāršas reģistrācijas, dodamies draugu un piedzīvojumu meklējumos un atklājumos. Foursquare ļauj ne tikai sazināties, bet piedāvā līdztekus šai jau ierastajai lakoniskajai komunikācijai arī virkni spēles elementu, tai skaitā virtuālās piespraudes, kuras platformas lietotāji saņem izpildot konkrētus nosacījumus, veicot secīgu atzīmēšanos konkrētas kategorijas (ēdināšanas, izklaides vai kultūras objektos) vai vietas (konkrētas valsts, pilsētas) ietvaros.
Latvijā, pēc aptuvenām aplēsēm ir ap 10 tūkstoši sociālās platformas Foursquare lietotāju.