Lietuvas "Tele2" savas valsts sabiedrību necentīsies pārsteigt ar meteorītiem vai līdzīgām akcijām, ceturtdien vēsta laikraksts "Lietuvos rytas", atskatoties uz nesenajiem Mazsalacas notikumiem ar draudzīgu smaidu.
"Mēs neplānojam nedz vulkāna izvirdumu, nedz meteorītu lietu. Tiešām nevaru izpaust, kādas reklāmas akcijas gaidāmas, jo tas saistīts ar konkurenci. Bet pie tik drastiskām metodēm neķersimies," solījis Lietuvas "Tele2" ģenerāldirektors Petrs Masjulis.
Pēc viņa teiktā, Latvijas kompānija darbojas atsevišķi un kopīgas reklāmas stratēģijas Baltijas valstīs nav - jo īpaši tāpēc, ka Latvijas "Tele2" strādā ar citu reklāmas aģentūru.
Vērtējot komentārus Latvijas interneta vietnēs, par notikušo radies kopumā labvēlīgs iespaids, atzīmē laikraksts.
"Pirmais iespaids nav slikts," uzskata Lietuvas Komunikāciju aģentūru asociācijas valdes priekšsēdētājs Gintars Šeputis. "Latviešiem izdevies radīt tādu brīnumu, kāds mūsu zemēs iespējams ļoti reti. Lai gan patiesībā būtu jāvērtē visa reklāmas kampaņa, kas vēl gaidāma. Cik man zināms, Latvijas "Tele2" šo akciju bija saskaņojusi ar uzņēmuma vadību Skandināvijā un saņēmusi piekrišanu. Bet negatīvas atsauksmes visvairāk atskanējušas no politiķu mutes. Taču ar atskaņām pasaules medijos Latvija varētu lepoties - [par to] rakstīja pat "New York Times", rādīja BBC un citi starptautiskie kanāli."