Par Pavaroti mantinieku iedēvētais itāliešu tenors Salvatore Ličitra, kurš augusta nogalē cieta ceļu satiksmes negadījumā, tā arī nav spējis atgūties un pirmdienas vakarā miris kādā no Sicīlijas slimnīcām.
Viņa pārstāvju izplatītajā paziņojumā norādīts, ka 43 gadus vecais dziedātājs pēc avārijas bijis komā un tā arī nav atguvis samaņu.
Liktenīgā avārija notika 27. augustā, kad S. Ličitra, braucot ar motorolleru, ietriecās kādā mūra sienā netālu no Ragūzas pilsētas Sicīlijā, kur bija ieradies, lai saņemtu vietējo mūzikas balvu. Tenors, kurš nebija uzvilcis ķiveri, guva ļoti smagas galvas traumas, nopietni bija savainots arī viņa krūškurvis. Ārsti Katānijas pilsētas Garibaldi slimnīcā, kur tika nogādāts cietušais, jau no paša sākuma bijuši samērā skeptiski attiecībā uz viņa izredzēm izveseļoties, vēsta AP. Viņi arī norādījuši, ka avārijas cēlonis, spriežot pēc visa, bijis tas, ka S. Ličitras smadzenēm pēkšņi vairs nav pieplūdušas asinis – viņš zaudējis samaņu un vairs nav spējis vadīt motorolleru, ietriecoties ar to sienā. Slimnīcas vadība paziņojusi, ka S. Ličitras ģimene piekritusi viņa iekšējo orgānu izmantošanai transplantācijā.
S. Ličitra ir dzimis 1968. gada 10. augustā Bernē sicīliešu emigrantu ģimenē. Drīz vien viņš kopā ar vecākiem atgriezās Itālijā un uzauga Milānā, kur sāka nodarboties ar dziedāšanu. Viņa debija 1998. gadā notika uz Parmas operas teātra skatuves, taču tajā pašā sezonā S. Ličitra jau uzstājās leģendārajā Milānas La Scala operteātrī. «Viņš bija dramatisks tenors ar spēcīgu balsi. Ličitra pārstāvēja Itālijas dziedāšanas skolu un tradīcijas. Veselu desmitgadi viņa karjera bija tieši saistīta ar mūsu teātri,» sacīts La Scala administrācijas izplatītajā paziņojumā.
Pasaules slavu tenors izpelnījās 2002. gadā, kad Ņujorkas Metropolitēna operā nodziedāja galveno lomu Džakomo Pučīni darbā Toska. Turklāt par to, ka viņam nāksies kāpt uz skatuves un aizstāt leģendāro Lučāno Pavaroti, dziedātājs uzzinājis tikai pāris stundas pirms koncerta sākuma. Publika viņam pēc vairākām ārijām sarīkojusi ilgas ovācijas, bet kritika nosaukusi S. Ličitru par «jauno Pavaroti, kas godam turpina izcilās itāliešu tradīcijas». Uz sevi liktās cerības S. Ličitra pilnībā attaisnojis, sniedzot spožus priekšnesumus gan Itālijas operās, gan Londonā, Parīzē, Berlīnē, Čikāgā un Montekarlo. Šoruden bija iecerēta viņa uzstāšanās Tokijā.