"Dzintars" starptautiskajā izstādē "Beautyworld Middle East" apliecina Latvijas skaistumkopšanas industrijas kvalitāti globālā mērogā

© Publicitātes foto

Kosmētikas zīmols “Dzintars” no 27. līdz 29. oktobrim piedalījās vienā no pasaulē nozīmīgākajām skaistumkopšanas nozares izstādēm “Beautyworld Middle East”, kas norisinājās Dubaijā, Apvienotajos Arābu Emirātos. Trīs dienu garumā 22 hallēs pulcējās vairāk nekā 2400 zīmolu un uzņēmumu no visas pasaules, prezentējot aktuālākās tendences skaistumkopšanas industrijā.

“Dzintars” izstādes laikā pārstāvēja plašu stendu, kas tika organizēts sadarbībā ar zīmola oficiālo izplatītāju GCC valstīs (Persijas līča reģionā). Stenda apmeklētājiem bija iespēja iepazīties ar “Dzintars” aktuālo produktu klāstu, tostarp jaunākajām funkcionālajām zobu pastām un matu kopšanas līnijām.

Izstādes laikā notika tikšanās ar potenciālajiem partneriem no Bahreinas, Katāras un Saūda Arābijas, kā arī sarunas ar esošajiem tirdzniecības tīkliem, kuros “Dzintars” produkcija jau šobrīd ir pārstāvēta.

“Mūsu dalība “Beautyworld Middle East” apliecina, ka “Dzintars” veiksmīgi nostiprina savu klātbūtni starptautiskajā tirgū. Šī izstāde ir lieliska vieta jaunu profesionālo attiecību veidošanai un iespēja prezentēt Latvijas skaistumkopšanas industrijas kvalitāti globālā mērogā,” norāda “H.A.Brieger” līdzīpašniece un vadītāja Anastasija Udalova.

Apmeklējot arī Dubaijas lielākos tirdzniecības centrus “Mirdif City Centre” un “Dubai Mall”, “Dzintars” komanda pārliecinājās, ka zīmola produkti ir pieejami prestižos veikalos līdzās pasaulē zināmiem skaistumkopšanas zīmoliem.

“Redzēt mūsu produktus plauktos Dubaijā ir īpašs gandarījums. Tas parāda, ka Eiropā ražotā kvalitatīvā kosmētika var būt konkurētspējīga arī ārpus Baltijas tirgus,” dalās mārketinga vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.