Pasaulē trešais lielākais mediju konglomerāts News Corporation par 35 miljoniem ASV dolāriem pārdevis sociālo portālu Myspace.
Neskatoties uz to, ka News Corp dibinātājs Ruperts Merdoks (Rupert Murdoch) 2005. gadā nopircis jaunās paaudzes tīmekļa vietni par 580 miljoniem ASV dolāru, šā brīža pārdošanas cena tiek uzskatīta par visai augstu, raksta Reuters.
Ja pirms sešiem gadiem Myspace tika uzskatīts par vienu no vadošajiem pasaules portāliem, tad līdz ar Facebook ienākšanu, mainot gan lietotāju, gan investoru gaumi, Myspace ietekme strauji kritusi.
Myspace jaunais īpašnieks, reklāmas aģentūra Specific Media, sadarbojoties ar amerikāņu dziedātāju Džastinu Timberleiku (Justin Timberlake), iegūs lielāko daļu kompānijas akciju un galveno lomu Myspace stratēģijas attīstīšanā. Tikmēr News Corp saglabās 5% akciju.