“Temu” ievieš savu "vietējais vietējam" modeli Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, dodot vietējiem uzņēmumiem iespēju paplašināt savu darbību, bet pircējiem - ātrāku piegādi un plašāku izvēli, teikts paziņojumā presei, vēsta “lrytas.lt”.
“Temu” vietējo tirgotāju programma tagad ir pieejama visiem pārdevējiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā - tas ir noticis pēc veiksmīgas pilotfāzes.
Uzņēmumiem ar vietējo preču krājumiem programma nodrošina izmaksu ziņā efektīvāku kanālu, lai sasniegtu miljoniem klientu - ne tikai viņu vietējos tirgos, bet arī visā Eiropā, tostarp tādos tirgos kā Vācija, Francija, Itālija un Spānija.
"Mūsu iniciatīva "no vietējā uz vietējo" atbalsta Baltijas uzņēmumu izaugsmi un nodrošina pircējiem plašāku izvēli, labākas cenas un ātrāku piegādi," sacīja “Temu” pārstāvis.
“Temu” vietējo tirgotāju programma pašlaik ir pieejama vairāk nekā 30 tirgos visā pasaulē, tostarp Amerikas Savienotajās Valstīs, Apvienotajā Karalistē, Vācijā, Francijā, Meksikā, Dienvidkorejā un Japānā.
Programmas ieviešana Baltijā ir jaunākais “Temu” solis.