“Ryanair” reisam gaisā beidzas degviela

© unsplash.com

Ir uzsākta izmeklēšana pēc tam, kad “Ryanair” reiss bija spiests veikt avārijas nosēšanos pēc tam, kad ceļojuma uz Apvienoto Karalisti laikā tam gandrīz beidzās degviela, raksta “Daily Star”.

“Ryanair” reisam bija jāveic avārijas nosēšanās pēc tam, kad tam beidzās degviela. Pēc incidenta reisā, ko “Ryanair” vārdā veica “Malta Air”, ir uzsākta izmeklēšana.

Lidmašīnai, kas 3. oktobrī veica ceļu no Itālijas pilsētas Pizas uz Prestvikas lidostu Glāzgovā, bija jāveic avārijas nosēšanās Mančestrā pēc tam, kad apkalpe izdeva “7700” kodu - vispārējas ārkārtas situācijas signālu.

Pirms tam tā bija veikusi vairākus neveiksmīgus mēģinājumus nolaisties gan Prestvikas, gan Edinburgas lidostās. Gandrīz divas stundas vēlāk tā droši nolaidās Mančestrā.

Pēc nosēšanās lidmašīnas bākā bija palikuši tikai 220 kg degvielas - tieši tik daudz, lai lidotu vēl piecas vai sešas minūtes.

Pasažieris Aleksandrs Marči stāstīja, ka haoss sākās vēl pirms pacelšanās no Pizas, jo protestētājiem streika laikā izdevās iebrukt skrejceļā.

Viņš pastāstīja: "Pēc tam, kad nokavējām izlidošanu no Pizas vispārējā streika un protestētāju iebrukuma lidostas skrejceļā dēļ, mēs uztraucāmies, ka nepaspēsim ierasties Prestvikā pirms vētras sākuma.

Viss bija kārtībā līdz brīdim, kad sākām nolaišanos. Lidmašīna vairākas reizes riņķoja, pirms mēģināja pirmo reizi, bet gandrīz uzreiz piecēlās.

Mums teica, ka mēģināsim vēl vienu reizi, vai arī mums būs jābrauc uz Mančestru. Otrajā reizē brauciens bija ļoti nelīdzens, un mēs gandrīz sasniedzām skrejceļu, bet pēdējā brīdī tā atkal ļoti strauji pacēlās.

Mēs sapratām, cik slikti viss bija bijis, redzot attēlus pēc tam, kad beidzot nolaidāmies Mančestrā gandrīz bez degvielas. Bija liels atvieglojums. Cilvēki gribēja izkāpt un noteikti nevēlēsies atkal lidot tuvākajā laikā."