Skumjas ziņas “Hesburger” faniem

© Pixabay.com

No 2026. gada pavasara Somijas lielākā burgeru un Baltijā lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” pārtrauks bērnu komplekta tirdzniecību visās valstīs, kurās uzņēmums šobrīd darbojas, vēsta vietne “Hesburger.lv”.

Kā stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās komunikācijas un mārketinga direktore, šis lēmums pieņemts, ņemot vērā uzņēmuma ilgtspējas stratēģiju, mainīgās patērētāju vēlmes un jaunas mārketinga vadlīnijas.

“Komplekts bērniem un ar to saistītie produkti jau vairāk nekā 30 gadus ir bijuši daļa no “Hesburger” piedāvājuma, taču, rūpīgi izvērtējot gan ilgtspējas tendences, gan pieprasījumu, esam nolēmuši pielāgoties mūsdienu prasībām. Ceram, ka patērētāji izpratīs šo pārmaiņu būtību - veicināt ilgtspējīgākas izvēles ģimenēm,” skaidro Ieva Salmela.

Kopumā “Hesburger” ik gadu organizē sešas kampaņas, kurās tiek piedāvāti komplekti bērniem ar papildproduktiem - kā piemēram, galda spēlēm un radošajiem komplektiem. Katras kampaņas ietvaros tiek iegādāti apmēram 500 000 vienību šādu papildproduktu, kas kopā gadā veido līdz pat trim miljoniem papildproduktu visās valstīs, kurās darbojas uzņēmums.

Tomēr pēdējos gados papildproduktu popularitāte ir ievērojami mazinājusies - arvien vairāk klientu izvēlas tos nesaņemt vai dod priekšroku alternatīvai izvēlei - mazajam vaniļas saldējumam.

Līdz 2025. gada beigām “Hesburger” īstenos visas iepriekš plānotās komplekta bērniem kampaņas, un atlikušos papildproduktu krājumus paredzēts pilnībā iztirgot.

“Lai gan komplekts bērniem vairs nebūs pieejams, ģimenes joprojām būs mīļi gaidītas visos mūsu restorānos. Tāpat ēdienkartē saglabāsies arī hamburgers, kas līdz šim bija daļa no komplekta bērniem. Nākotnē šī produktakomplekts būs pieejams atsevišķi, bez papildprodukta,” stāsta I. Salmela.

Pasaulē

Velsas princese Ketrīna savā pirmajā publiskajā uzstāšanās reizē kopš negaidītas atteikšanās piedalīties “Royal Ascot” pirms divām nedēļām dalījās par "patiešām grūto" ķīmijterapijas ietekmi uz viņas dzīvi, raksta CNN.