Slavenais šefpavārs Gordons Remzijs dalījās ar saviem labākajiem padomiem, kā pasūtīt labāko ēdienu restorānā, kā arī atklāja vienu ēdienu, kuru viņš nekad nepasūtītu, raksta izdevums “Town and Country”.
Intervijā izdevumam “Town and Country” Remzijs sacīja, ka dienas zupa, kas atrodama daudzu iestāžu ēdienkartē, ir tā, ko viņš noteikti nepasūtītu. Viņš teica, ka tā bieži tiek gatavota, lai izmantotu iepriekšējās dienas atlikušās sastāvdaļas. “Pirms pasūtāt dienas zupu, pajautājiet, kas vakar bija ēdienkartē. Dažkārt dienas ēdiens var būt vairāk pārvērsts zupā, kas pagatavota no vakardienas pārpalikumiem,” skaidroja Remzijs.
Vietējie ieteikumi ir galvenais, lai atrastu labākos ēdienus
Remzijs iesaka tieši sazināties ar viesmīļiem - lielākā daļa ir iepazinušies ar ēdienkarti un var ieteikt gan šefpavāra īpašos piedāvājumus, gan pusdienotāju iecienītākos ēdienus. “Tas ir atkarīgs no restorāna, taču viesmīļi mēdz nogaršot lielāko daļu ēdienkartes un var pastāstīt, ko šefpavārs ir nesen pievienojis vai kas vietējiem patīk vislabāk,” atzīmēja Ramzijs, piebilstot, ka viņi var sniegt lieliskus ieteikumus.
Sarkanie karogi, kam jāpievērš uzmanība restorānā
Remzijs arī dalījās savos novērojumos par to, no kā vajadzētu izvairīties restorānā. Viņš brīdināja cilvēkus izvairīties no iestādēm, kas sevi reklamē kā "labākos pasaulē" vai "slavenākos".
Vēl viens liels sarkanais karogs ir pārāk garš īpašo piedāvājumu saraksts. Saskaņā ar Remzija teikto, īpašie piedāvājumi vairs nav “īpaši”, ja ir garš to saraksts. “Īpašo piedāvājumu mērķis ir tos izpārdot vienas nakts laikā. Ja tādu ir desmit, tad nekā īpaša tur nav,” atzina Remzijs.