Jaunā sociālo tīklu akcijā pircēji veikala bērnu precēs atstāj naudu

© Pixabay

Arvien vairāk cilvēku gūst atpazīstamību piedaloties jaunā sociālo tīklu akcijā ar nosaukumu "viņa ir pelnījusi maku". Slaveni sociālo tīklu satura veidotāji slepeni slēpj naudu bērnu produktos, cerot, ka grūtībās nonākušie vecāki to atradīs, vēsta “The Independent”.

Kādā nesenajā videoklipā satura radītāja Tabita Svatoša nofilmēja sevi, apmeklējot savu vietējo veikalu “Target” ķēdē un ievieto plauktā līdz pat 50 ASV dolāriem starp tādiem produktiem, kā autiņbiksītes, mazgāšanas līdzekli un speciālā pārtika.

Svatoša tiešsaistē sacīja, ka vēlas "samaksāt uz priekšu" un "atstāt pāris sīkumus" savā vietējā pārtikas preču veikalā, cerot, ka "māte vai tēvs, kam šobrīd ir grūtības, tos atradīs".

Lai gan veidotāji, kas piedalās šajā akcijā, tiek slavēti par viņu "sirdi sildošiem" laipnības aktiem, šī tendence tika plaši kritizēta pēc ziņojumiem par cilvēkiem, kas apmeklē videoklipos identificētos veikalus, meklējot paslēpto naudu.

Citi gan ir kritizējuši ietekmētājus, kuri dokumentē savus laipnības aktus, lai iegūtu skatītāju simpātijas.

Ja cilvēki nebūtu to publicējuši TikTok, lai gūtu ietekmi, tas būtu nostrādājis," tiek apgalvots par tendenci. "Bet šiem cilvēkiem ir vajadzīgi citi, lai viņi redzētu, ka viņi "palīdz".

Vēl tiek piebilsts: "Tāpēc ir labi klusi darīt labus darbus."

“Akcija bija laba ideja, līdz lielie satura veidotāji sāka par to publicēt ziņas, lai gūtu ietekmi. Godprātība ir pareiza rīcība, kad neviens uz to neskatās.”

Pasaulē

89 gadu vecumā piektdien no dzīves aizgājusi angļu kino un teātra aktrise Megija Smita, kas savu pirmo Oskaru saņēma vēl 1969.gadā, bet 21.gadsimtā iemantoja jaunus fanus ar lomām Harija Potera kino sāgā un seriālā "Downton Abbey" ("Dauntonas abatija").

Svarīgākais