Atrasts jauns veids, kā satikt savu mīlestību

© Pixabay.com

Vietne “TikTok” izdomājusi jaunu veidu, kā atrast mīlestību - vientuļie iedzīvotāji apmeklē Spānijas veikalus “Mercadona” no pulksten 19.00 līdz 20.00 un ieliek savos ratiņos otrādi apgrieztu ananasu kā zīmi, ka vēlas iepazīties, raksta “news.sky”.

Spāniju pārņēmis sociālo mediju trakums, kurā cilvēki tiek mudināti meklēt potenciālos partnerus lielveikalos ar ananasu palīdzību.

Jau ziņots, ka Bilbao pilsētā Spānijas ziemeļos veikala strādnieki izsauca policiju pēc tam, kad veikalā notika cerību pilnu vientuļnieku zibakcija.

Ierodoties policistiem, pūlis ātri izklīda, un incidentā neviens netika arestēts.

“TikTok” apgalvo, ka vientuļnieki var atrast savu otro pusīti, ja viņi apmeklēs veikalu no pulksten 19.00 līdz 20.00 un ieliks savos ratiņos otrādi apgāztu ananasu.

Pēc tam cilvēki tiek mudināti doties pie vīna plauktiem, lai atrastu citus akcijas dalībniekus.

Ja kāds viņiem patīk, viņi satriecas ar ratiņiem, parādot, ka ir ieinteresēti ar viņiem iepazīties.

Ja jūtas ir abpusējas, viņi var vienkārši sākt runāt, vēsta Spānijā bāzētā angļu valodas ziņu vietne “Olive Press”.

“TikTok” jau ir ievietoti vairāki šādi iepazīšanās stāsti.

Savā oficiālajā “TikTok” kontā lielveikalu tīkls ir pievērsies trakumam, ievietojot ananasu ar uzrakstu: "Ananass “Mercadona” plauktā gaida, kad jūs dosieties randiņā."

Tiek ziņots, ka arī “Lidl” ir pievienojies iepazīšanās spēlei, uzsākot savu kampaņu, lai mudinātu pircējus darīt to pašu savos veikalos - bet ar arbūzu, nevis ananasu.

“Lidl” ir nosūtījis visiem saviem klientiem Spānijā ziņojumu ar nosaukumu “La hora del amor” - mīlestības stunda.

Ziņojumā teikts: "Uzņēmums aicina savus klientus, kuri meklē mīlestību, ierasties laikā no 18.00 līdz 19.00 ar arbūzu jūsu ratiņos kā zīmi, ka viņi meklē partneri.”

Svarīgākais