Sešas reizes palielinājies „Boeing” darbinieku sūdzību skaits par drošību un kvalitāti

© Unsplash

Lidmašīnu ražotājs „Boeing” 2024. gada pirmajos divos mēnešos, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, saņēmis sešas reizes lielāku sūdzību skaitu no darbiniekiem, kas bažījas par uzņēmuma produktu kvalitāti un drošību, teikts „Boeing” ikgadējā ziņojumā.

Ziņojumu dramatiskais pieaugums notika pēc negadījuma šī gada 5. janvārī, kas saistīts ar lidmašīnas salona paneļa atdalīšanos, lidsabiedrības „Alaska Airlines” reisā ar „Boeing” modeli „737 MAX 9”.

Februārī ekspertu grupa, kas izskatīja „Boeing” drošības pārvaldības procesus konstatējusi "attālināšanos" starp lidmašīnu ražotāja augstāko vadību un darbiniekiem, kas iesaistīti tā drošības kultūrā.

"Mūsu darbības ir vērstas uz turpmāku uzlabojumu veikšanu, lai bez kompromisiem nodrošinātu mūsu produktu un pakalpojumu drošību, atbilstību un atbilstību," sacīja Maiks Delinijs, „Boeing” galvenais aviācijas drošības speciālists.

Jau ziņots 5. janvāra negadījums ir piesaistījis „Boeing” pastiprinātu uzmanību un licis ASV regulatoriem ierobežot uzņēmuma visvairāk pārdoto „737 MAX” reaktīvo lidmašīnu ražošanu, līdz uzņēmums sāks risināt drošības problēmas. Vairāk par negadījumu šeit.