“Kristus ir padarīts par kartupeļu čipsiem". Katoļi panāk, ka aizliedz konkrētu reklāmu

© Pixabay.com

Kā norāda Itālijas katoļu organizācija, kartupeļu čipsu reklāma, kurā attēlotas mūķenes, kas ēd čipsus pie dievgalda, ir “zaimošana” un tā ir jāpārtrauc raidīt, raksta "cnn.com".

“Amica Chips” reklāmā ir redzamas jaunas mūķenes, kas atrodas klosterī un priecājas, ka viņu dievgalda maize patiesībā ir kartupeļu čipsi.

Katoļi uzskata, ka dievgalda maize attēlo Kristus miesu un asinis.

Džovanni Badžio, katoļu grupas AIART vadītājs, kas uzrauga Itālijas radio un televīziju, reklāmu nosauca par “zaimošanu”.

Savā paziņojumā Badžio sacīja, ka 30 sekunžu reklāma ir “satriecoša” un ka “tā aizskar miljoniem praktizējošu katoļu jūtīgumu, trivializējot kartupeļu čipsa un iesvētītā objekta salīdzinājumu”.

Arī katoļu laikraksts "Avvenire" kritizēja reklāmu: “Kristus ir padarīts par kartupeļu čipsiem. Pazemots un nomelnots tāpat kā pirms 2000 gadiem."

Neraugoties uz pretreakciju, Itālijas reklāmas standartu organizācija IAP paziņoja par rīkojumu pārtraukt reklāmu. “Amica Chips” ir septiņas dienas, lai pārsūdzētu lēmumu.

Pasaulē

“Radio brīvā Eiropa” un “Radio brīvība” (RFE/RL) Krievijas biroja līdzstrādnieki Marks Krutovs* un Sergejs Dobriņins* izanalizējuši slepenu militāro pētījumu centru, kas ir bēdīgi slavens ar savu lomu Padomju Savienības bioloģisko ieroču programmā un kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā ir ievērojami paplašinājies.

Svarīgākais