Apple pārdošanas rādītāji strauji krītas; kas noticis?

© Dmitrijs Suļžics /F64

Kompānija Apple zaudējusi 24% no iPhone pārdošanas apjoma 2024. gada pirmajās sešās nedēļās. Iemesls ir palielināta vietējo konkurentu, īpaši Huawei, konkurence, ziņo Reuters.

Kā ziņo Reuters, atsaucoties uz pētījumu kompānijas Counterpoint ziņojumu, tajā pašā laikā Apple Ķīnas konkurents dārgo viedtālruņu segmentā pieaudzis par 64%.

Counterpoint atzīmē, ka ASV uzņēmuma daļa Ķīnas viedtālruņu tirgū ir samazinājusies līdz 15,7%, ierindojot uzņēmumu ceturtajā vietā. Turklāt pērn šajā pašā laika posmā Apple bija otrajā vietā.

Tagad otro vietu ieņem Huawei, kura tirgus daļa pieaugusi līdz 15,5% no 9,4%.

Pasaulē

Krievija sevi ir ilgstoši pasniegusi kā globālu lielvaru, kas uzvar karos un atbalsta savus sabiedrotos, līdz ar to Bašara al Asada režīma krišana Sīrijā šo Krievijas imidžu Tuvajos Austrumos ir pamatīgi iedragājusi, intervijā aģentūrai LETA izteicās Izraēlas pulkvežleitnants, Krievijas informācijas operāciju un Krievijas Tuvo Austrumu politikas eksperts Daniels Rakovs.

Svarīgākais