Piektdien visā pasaulē tiek ziņots par sistēmas kļūmēm „McDonald's” restorānos, kas uz vairākām stundām dažviet lika pārtraukt darbu un izraisīja klientu sūdzības sociālajos tīklos par traucējumiem, ko ātrās ēdināšanas ķēde nosauca par "tehnoloģiju pārtraukumu".
Čikāgā bāzētais uzņēmums „McDonald's Corp.” paziņoja, ka problēmas nav saistītas ar hakeru uzbrukumu, nesniedzot sīkāku informāciju par to cēloni.
“Mēs apzināmies tehnoloģiju pārtraukumu, kas ietekmēja mūsu restorānus; problēma tagad tiek atrisināta," teikts burgeru giganta paziņojumā. "Pateicamies klientiem par pacietību un atvainojamies par neērtībām, ko tas varētu būt sagādājis."
Iepriekš „McDonald's” ķēde Japānā vietnē „X” publicēja paziņojumu, ka "daudzos mūsu veikalos visā valstī īslaicīgi tiek pārtraukta darbība", nosaucot to par "sistēmas kļūmi".
„McDonald's” pārstāvis Dānijā sacīja, ka "tehnoloģijas kļūme" ir novērsta un restorāni ir atvērti.
"Visi McDonald's restorāni ir savienoti ar globālu tīklu, un tas ir tas, kas ir nesakārtots," sacīja Patriks Hjelte, vairāku „McDonald's” restorānu īpašnieks Zviedrijas centrālajā daļā.