Došanās uz galamērķi ar privātu lidmašīnu, helikopteru vai jahtu, apmešanās piecu zvaigžņu viesnīcā ar privātu ieeju, labākais numurs, kas ir iekārtots pēc katra viesa vēlmēm, vakariņas un dzērieni labākajā pilsētas restorānā - lūk, kā slavenības ceļo pa pasauli.
“Nevainojami, bez apstāšanās, bez problēmām,” saka zvaigžņu ceļojumu aģents Robs Dellibovi intervijā "CNN.com".
Dellibovi uzdevums ir nodrošināt “perfektu procesu” - neatkarīgi no tā, vai viņš koordinē klientu atpūtas braucienus, organizē pasaules mēroga arēnas koncertturneju vai pārvieto slavenības no viena galamērķa uz citu kā daļu no kādas kinofilmas preses tūres.
Dellibovi pārvalda nelielu 17 ekspertu ceļojumu aģentu komandu savā uzņēmumā "RDB Hospitality". Viņam ir sakaru tīkli visā pasaulē, kas palīdz apmierināt visas viņa klientu vajadzības - neatkarīgi no tā, cik tās ir neiespējamas vai absurdas.
"Gandrīz visu var nopirkt par naudu," Dellibovi stāsta "CNN Travel".
Viņš ir ceļā gandrīz 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā, sekojot līdzi savu klientu ceļojumiem, zvanot restorāniem un viesnīcām, lūdzot pakalpojumus, dzēšot ugunsgrēkus vai, ideālā gadījumā, nodrošinot, ka ugunsgrēki nav jādzēš.
Dellibovi klienti ir lieli vārdi ar lielām prasībām un lielām cerībām. Un tajā ir iesaistīta liela nauda, tāpēc viss, kas notiek nepareizi, ir nepieņemami.
"Tomēr tas ir ne tikai sarežģīti, bet arī koši un krāšņi," saka Dellibovi. “Ir daudz foršāk sazināties ar klientiem, par kuriem katru dienu dzirdat, lasāt un redzat televīzijā, un klausāties koncertā vai radio. Tas ir interesantāk nekā sazināties ar juristiem vai baņķieriem.”
Dellibovi sāka darbu viesnīcu biznesā 2000. gadu sākumā, strādājot par izklaides pārdošanas vadītāju virknē augsta līmeņa Ņujorkas viesnīcu, tostarp "Soho Grand", "Hotel Gansevoort" un "Dream Hotel" grupā.
Izklaides pārdošanas menedžeris ir darbs, kas "pastāv jebkurā augstākās klases dzīvesveida vai luksusa viesnīcu uzņēmumā pasaulē", skaidro Dellibovi.
Šīs lomas mērķis ir piesaistīt jūsu viesnīcai "slavenības, grupas, mūziķus, sportistus - cilvēkus no jebkura filmu, televīzijas, mūzikas, sporta segmenta". Pēc tam, kad šīs VIP personas ierodas, izklaides pārdošanas menedžeri ir gatavi nodrošināt, ka viņu pieredze viesnīcā ir visaugstākā.
Strādājot par viesnīcas izklaides pārdošanas vadītāju, Dellibovi drīz vien sāka aizdomāties par biznesa ideju.
"Es ikdienā saskāros ar šiem cilvēkiem aci pret aci šajās viesnīcās, un, ja es viņus pārstāvētu un rezervētu viesnīcas, lidojumus, restorānus un visu citu, es varētu paveikt labāku darbu," domāja Dellibovi.
2015. gadā, pēc vairāk nekā desmit gadus ilga darba viesnīcu biznesā un slavenību apritē, Dellibovi izveidoja savu ceļojumu aģentūru pēc pasūtījuma.
Šodien Dellibovi ceļojumu aģentūrai ir gandrīz 1000 klientu. Tās nav tikai slavenības, bet arī personas ar “augstām prasībām”. Dellibovi uzdevums ir nodrošināt, lai šīs prasības tiktu izpildītas, kad viņa klienti ceļo pa visu pasauli.
Kādas ir bijušas smieklīgākās vai neparastākās Dellibovi klientu prasības?
"Tā jau ir ikdiena, ka katrs klients pieprasa savu specifisko ūdens veidu. Arī temperatūra numuriņā bieži vien ir noteikta - no telpas temperatūras līdz vannas un dušas ūdens temperatūrai,” stāsta aģents.
Dažreiz pieprasījumi ir pavisam sirreāli. Dellibovi nesen atklāja, ka kāds bijušais klients mēdza lūgt, lai “vidēja izmēra suns” vienmēr būtu gatavs un gaidītu viņu katrā viesnīcas numurā.
Tā bija “jautra, nekaitīga lieta - puisis divas stundas spēlējās ar suni”, stāsta Dellibovi. Tomēr tā organizēšana bieži bija sarežģīta. Dellibovi komandai katrā galamērķī bija jāatrod atbilstoša izmēra, atbilstošas uzvedības suns. Parasti viņi sāka ar viesnīcas personālu, piedāvājot suņu īpašniekiem samaksu vai koncerta biļetes.
Dellibovi atzīst, ka tiek prasīts arī “daudz nelegālu lietu”.
"Tomēr es vienkārši pārāk baidos iesaistīties šajās lietās," viņš saka, tomēr viņš darīs visu iespējamo, lai īstenotu jebkuru klienta pieprasījumu “likuma ietvaros”.
Viņam tika teikts, ka “siers ir mans mīļākais ēdiens”, un viņam tika lūgts “izveidot metru garu siera dēli”. Viņš ir sašķirojis daudzas M&M paciņas pēc krāsas, un tas ir izplatīts mūziķu lūgums.
Viens klients, kuram "nepatīk pakot drēbes", lūdz "jaunu apakšveļu, zeķes, kreklus un visu citu" katrā viesnīcas numurā.
Dažreiz slavenības vēlas doties uz restorānu, lai viņus redzētu, citreiz viņi vēlas "mazu stūra galdiņu, lai neviens viņus neredzētu".
"Šie cilvēki tērē milzīgu naudu," viņš saka, piebilstot, ka bieži tiek dotas arī lielas dzeramnaudas.
Protams, ir daudz sarežģītu klientu, bet kopumā Dellibovi saka, ka ir “jautri” padarīt neiespējamo iespējamu.
"Man ir prieks rūpēties par šiem cilvēkiem un pārliecināties, ka viņi dzīvo savu labāko dzīvi!”