Tiesnese pieķerta izklaidējamies tiesas prāvas laikā

© Pixabay.com

ASV slepkavības prāvas laikā kāda Oklahomas tiesnese pieķerta simtiem īsziņu sūtīšanā un sociālo tīklu ritināšanā, raksta abcnews.com.

Atkāpjoties no amata, tiesnese atzina savu "nepiemēroto" uzvedību.

Video kadros, kas uzņemti 2023. gada jūnijā notikušās tiesas prāvas laikā, bija redzams, kā Trasi Soderstrema, tagad jau bijusī Linkolnas un Potavomi apgabalu tiesnese, izmantoja savu mobilo tālruni, kamēr apsūdzētais tika tiesāts par savas draudzenes divus gadus vecā dēla nogalināšanu 2018. gadā.

Pēc tam Oklahomas Augstākās tiesas veiktajā izmeklēšanā tika konstatēts, ka Soderstrema tiesas procesa laikā vairāk nekā 500 reižu sūtīja īsziņas tiesu izpildītājam, kurā viņi izsmēja advokātu, zvērināto un liecinieku fizisko izskatu un izmantoja aizskarošu valodu, lai izsmietu štata advokātus.

"Bija lietas, ko es izdarīju neatbilstoši," piektdien preses pasākumā sacīja Soderstrema. "Es sūtīju īsziņu tiesas procesa laikā. Nav svarīgi, vai tā bija ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanas lieta vai šķiršanās, vai pirmās pakāpes slepkavības lieta. Es rakstīju īsziņas tiesas sēdes laikā, un tas nebija pareizi."

Soderstrema un tiesu izpildītājs nosaukuši slepkavības procesa lieciniekus par “meļiem”, aprunāja liecību sniedzoša policista izskatu, pauda neobjektivitāti par labu apsūdzētajam un izrādīja rupju neobjektivitāti pret valsti, teikts presē izplatītajā varas iestāžu paziņojumā.

Soderstrema tika ievēlēta par tiesnesi 2022. gada novembrī un piedalījās tiesas sēdē 2023. gada janvārī. Viņa bija nostrādājusi tikai sešus mēnešus pirms slepkavības tiesas.

Šajā lietā zvērinātie atzina apsūdzēto par vainīgu otrās pakāpes slepkavībā.

Pasaulē

Lietuvas Konkurences padome noteikusi 1,4 miljonu eiro naudas sodu Japānas zīmola "Dr. Ohhira" oficiālajam pārstāvim Lietuvā "Giantera" un vēl 19 tā produktu izplatītājiem par neatļautu vienošanos nepārdot uztura bagātinātājus un kosmētikas produktus par cenu, kas būtu zemāka nekā piegādātāja cenas, kā arī nepiedāvāt atlaides un veicināšanas pasākumus klientiem.

Svarīgākais