Bijušais "Boeing” vadītājs pats nekad nelidotu ar viņu ražoto 737 MAX

© Pexels

Bijušais uzņēmuma "Boeing” ražošanas izpilddirektors nesen izteicies, ka viņš pats "absolūti nelidos" ar "Max" lidmašīnu, jo uzņēmumam būs jāatpelna cilvēku uzticība pēc pagājušomēnes notikušās avārijas "Alaska Airlines” lidojumā.

Atgādinām par gadījumu, kad šī gada 5. janvārī lidojuma laikā atdalījās "Boeing” lidmašīnas "737 Max 9” avārijas izejas noslēdzošais durvju panelis. Pilotam izdevās atgriezt gaisa kuģi izlidošanas vietā Portlendā Oregonas štatā, un neviens no vairāk nekā 170 pasažieriem, kas atradās lidmašīnā, neguva nopietnus ievainojumus.

ASV Federālā aviācijas administrācija uz vairākām nedēļām apturēja visus "737 Max 9” reisus valstī, kā rezultātā "Alaska Airlines" un "United Airlines” atcēla tūkstošiem lidojumu, konstatējot, ka dažām "Max 9” lidmašīnām ir vaļīgas skrūves un citas "instalācijas problēmas", radot arī nopietnas bažas par "Boeing” kā drošu gaisa kuģu ražotāju.

Eds Pīrsons, kurš iepriekš strādāja par uzņēmuma vecāko menedžeri ražošanā, izdevumam "Los Angeles Times” pastāstīja, ka izvēle atļaut "Max 9” atgriezties debesīs pēc pārbaudēm un apkopēm ir "vēl viens slikta lēmuma pieņemšanas piemērs, un tas apdraud sabiedrības drošību”.

Pīrsons sacīja, ka, strādājot uzņēmumā pirms divām "Max 8” avārijām 2018. un 2019. gadā, redzējis daudzus brīdinājuma signālus "Boeing” pieejai lidmašīnu ražošanā.

"Es absolūti nelidotu ar "Max" lidmašīnu," viņš teica paziņojumā, kas publicēts otrdien. “Es esmu strādājis rūpnīcā, kur tās tika būvētas, un redzēju, ka darbinieki ir pakļauti lielam spiedienam pēc iespējas ātrāk dabūt lidmašīnas ārā pa angāra durvīm. Es mēģināju panākt, lai tas tiktu pārtraukts pirms pirmās avārijas.”

"Boeing” izdevumam "Los Angeles Times” apgalvoja, ka viņiem nav komentāru par Pīrsona izteikumiem.

Pasaulē

To pieaugušo procentuālais daudzums, kas visā pasaulē slimo ar diabētu, pēdējo trīs gadu desmitu laikā ir dubultojies un lielākais pieaugums ir jaunattīstības valstīs, atsaucoties uz trešdien publicētu pētījumu, vēsta inquirer.net.

Svarīgākais