Laplaņas trasē var nokrist jebkurā virāžā, pirms Francijā gaidāmā Pasaules kausa bobslejā otrā posma uzsvēra Latvijas komandas treneris Sandis Prūsis.
bas Latvijas bobsleja komandas jau kopš pagājušās nedēļas trenējas Francijas Alpos esošajā Laplaņas trasē. Albērvilas 1992.gada ziemas olimpiskajām spēlēm būvētā trase joprojām ir viena no Eiropā garākajām un tehniski sarežģītākajām, turklāt daudziem no pilotiem tā ir salīdzinoši maz zināma.
Latvijas Bobsleja un skeletona federācija (LBSF) informē, ka gan Emīlam Cipulim, gan Jēkabam Kalendam šī ir pirmā reize Laplaņas trasē, tāpēc treneri lēma lietderīgi izmantot pagājušo nedēļu, kurā nenotika sacensības, lai aizvadītu vairākus papildu maksas treniņbraucienus. Par šādu soli bija izšķīrušās visai daudz komandas - pagājušajā nedēļā Francijas trasē bija pat 20 ekipāžas.
Prūsis pirms nepilniem 32 gadiem šajā trasē piedzīvoja olimpisko debiju, toreiz aizstājot citu pilotu Jāni Ķipuru, kurš neilgi pirms sacensībām bija guvis traumu. Gan toreiz, gan tagad Prūsis Laplaņas trasi raksturo kā smaga darba trasi.
"Šeit ir 19 virāžas un tās visas arī ir reālas virāžas, nevis tikai nedaudz ieliektas taisnes, kā tikko redzējām Ķīnā, tāpēc te ir smagi jāstrādā. Trase ir gara, un lai arī šeit parasti nav izteikti daudz kritienu, vienmēr esmu teicis, ka Laplaņā nokrist var jebkurā virāžā, atliek tikai kļūdīties. Arī šoreiz, nav daudz, bet pa kādam kritienam gadās - četriniekiem grūtākās vietas būs 15.virāža un pāreja uz 16.virāžu," LBSF citē Prūša stāstīto.
Latvijas komanda uz Pasaules kausa otro posmu ieradusies identiskā sastāvā, kādā bija pirms trīs nedēļām iepriekšējās sacensībās Jaņcjinas trasē Ķīnā.