"EasyJet" reisu aizkavē odi; pasažieri nikni

© Scanpix

Kā kompensācija pasažieriem tika izsniegts pārtikas talons, par kuru varēja iegādāties tikai sviestmaizi, raksta The Sun.

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānijas EasyJet reiss aizkavējies par 5 stundām pēc tam, kad pilotu tieši pilotu kabīnē sakodis ods.

Lidmašīnai bija paredzēts lidot no Amsterdamas uz Mančestru, taču reiss tika aizkavēts diezgan kurioza iemesla dēļ.

"Kavēšanās laiks tikai pieauga un pieauga. Beidzot pilots iznāca un pastāstīja, ka viņam pilotu kabīnē iekodis ods, tāpēc viņš vēlējies, lai visa lidmašīna tiktu rūpīgi iztīrīta, ja tajā atrastos vēl kāds insekts,” sacīja viens no sašutušajiem pasažieriem.

Lidojums, kuram bija paredzēts ilgt tikai vienu stundu, aizkavējās gandrīz par 5 stundām. Kavēšanās saniknoja pasažierus, kuri kā kompensāciju saņēma tikai ēdināšanas kuponu, par kuru varējuši iegādāties sviestmaizi.

"Mūsu klientu un apkalpes drošība un labklājība ir EasyJet augstākā prioritāte, un mēs vēlamies atvainoties klientiem par sagādātajām neērtībām. Atklāti runājot, lai arī nevienā brīdī nebija traucēta apkalpes spēja veikt lidojumu, tomēr kapteiņa lēmums, neveikt lidojumu, līdz netiks atrisināta problēma, bija galvenais,” sacīja aviokompānija.

Šādi neparasti atgadījumi nav retums - iepriekš rakstījām, ka Venēcijas lidosta, kas ir viena no noslogotākajām Eiropā, tika slēgta vairākas stundas un nevarēja uzņemt vairāk nekā divus desmitus lidojumu, jo tās skrejceļu bija ieņēmis kaiju bars.

Svarīgākais