"Heineken" aiziet no Krievijas tirgus; tas uzņēmumam radījis 300 miljonu eiro zaudējumus

© Pixabay

Nīderlandes alus ražotājs "Heineken" piektdien paziņoja, ka pārdevis Krievijas biznesu šajā valstī lielākajam kosmētikas, mājsaimniecības preču un metāla iepakojumu ražotājam "Arnest Group", tādējādi pilnībā pārtraucot uzņēmuma darbību Krievijas tirgū.

Tāpat kā vairums citu rietumvalstu uzņēmumu, "Heineken" pērn solīja pamest Krieviju pēc tās atkārtotā iebrukuma Ukrainā, taču šogad saskārās ar asu kritiku pēc tam, kad mediji vēstīja, ka tas valstī turpinājis tirdzniecību.

Martā "Heineken" atvainojās par šo situāciju, norādot, ka saskāries ar grūtībām atrast pircēju tā Krievijas biznesam, kas ietver septiņas alus darītavas.

Taču piektdien uzņēmums paziņoja, ka biznesa pārdošana saņēmusi visus nepieciešamos apstiprinājumus, tādējādi noslēgts 2022.gadā sāktais process attiecībā uz Krievijas tirgus pamešanu.

Šis darījums "Heineken" radījis 300 miljonu eiro zaudējumus.

Pasaulē

Kamēr pa Rīgas ielām laiski klaiņo retais iebraucējs, tikmēr Čehijas galvaspilsētu katru gadu apmeklē astoņi miljoni tūristu. Prāgas iedzīvotājiem par to nemaz nav prieks. Tūristu pūļi ierodas pilsētā galvenokārt pēc lētā alkohola. Ko piedāvā pilsētas vadība? To pētījuši mediju platformas “Deutsche Welle” (DW) žurnālisti.

Svarīgākais