Krievijā sūdzas par "Lada Vesta": nekvalitatīvi krāsotas un ar apšaubāmām bremzēm

© Scanpix

Pircēji masveidā sūdzas par jauno AvtoVAZ izdoto Lada Vesta NG partiju, norādot uz to slikto kvalitāti, raksta dialog.ua.

Aizstāt importa auto Krievijas automobiļu rūpniecībai ir izrādījies gana sarežģīti - jaunajai automašīnu Lada Vesta NG partijai no AvtoVAZ atklāts liels defektu skaits.

Lada Vesta NG pircēji masveidā sūdzas par "disonansi" automašīnas krāsojumā - bufera krāsa būtiski atšķiras no virsbūves. AvtoVAZ ir apstiprinājuši informāciju, skaidrojot problēmu ar krāsas piegādātāja maiņu un to, ka uz automašīnas metāla un plastmasas daļām krāsa izskatās atšķirīgi.

Rūpnīca piedāvā neapmierinātajiem klientiem sazināties ar oficiālajiem Lada izplatītājiem, lai saņemtu bezmaksas pārkrāsošanu. Taču toņu atšķirība nebija vienīgais nepatīkamais pārsteigums, ar ko saskārās Lada Vesta NG 2023 pircēji.

“Jaunajam Vesta NG 2023 ir problēma ar bremzēm. Pie 8000 km liela nobraukuma sāka šausmīgi čīkstēt priekšējie bremžu kluči... Aizbraucu uz drauga servisu, pacēlu mašīnu un izrādījās, ka tagad jaunajam Vesta NG ir Ķīniešu suporti no firmas, kuru nepazīst pat dīleris... Šie suporti nekur nav atrodami, pat pašā rūpnīcā... ” ar pieredzi dalījās kāds Lada Vesta īpašnieks.

Šobrīd Krievijas automobiļu rūpniecība ir ļoti atkarīga no importa, jo Kremļa uzsāktais karš pret Ukrainu un tam sekojošās Rietumu sankcijas bija milzīgs trieciens visai nozarei. Lielākie autoražotāji ir pametuši Krievijas tirgu, un šobrīd Krievija šajā jomā var sadarboties tikai ar Ķīnu, turklāt ierobežotā apjomā.