Francijas varasiestādes aizliegušas politiķiem pirms vēlēšanām pie saviem profiliem sociālajā platformā "Twitter" izmantot zilo atzīmi ("Twitter Blue").
Kā skaidroja Francijas kampaņas tēriņu un politiskā finansējuma komisija, zilā atzīme pie tvitera profila var tikt uzskatīta par "sponsorētas reklāmas" formu.
Francijas likumos kandidātiem sešus mēnešus pirms vēlēšanām aizliegta jebkāda komerciālās reklamēšanās forma presē vai jebkādos audiovizuālās komunikācijas līdzekļos.
""Twitter Blue" konkrēti padara iespējamu palielināt profila redzamību un vēstījuma izplatību," norādīja komisija.
"Šis maksas abonements savā darbībā un mērķī ir jauna sponsorētas reklāmas forma," teikts paziņojumā.
Ar zilo atzīmi tviterī vēl nesen tika apliecināts profila autentiskums, to plaši izmantoja politiķi, organizācijas, mediji un slavenības.
Kopš sociālo platformu pērn iegādājās miljardieris Īlons Masks, viņš ieviesis jaunu sistēmu.
Zilā atzīme tagad ir opcija, par ko ir jāmaksā. Par 11 eiro mēnesī tā nodrošina iespēju rakstīt garākus tvītus, kā arī lielāku redzamību.