Eirovīziju skatījušies 162 miljoni cilvēku

© dpa/picture-alliance/Scanpix/LETA

Šā gada Eirovīzijas dziesmu konkursa abus pusfinālus un finālu tiešraidē skatījušies 162 miljoni cilvēku, paziņojusi konkursa rīkotāja Eiropas Raidorganizaciju apvienība (EBU).

Šis skaitlis iegūts, apkopojot 38 sabiedrisko raidorganizāciju datus.

Līdz ar to auditorija bijusi par vienu miljonu lielāka nekā pagājušajā gadā.

Savukārt Eirovīzijas dziesmu konkursa video sociālajos kanālos "TikTok", "Twitter", "Instagram" un "Facebook" konkursa laikā skatīti gandrīz 540 miljonus reižu jeb gandrīz divreiz vairāk nekā pagājušajā gadā.

Jau ziņots, ka konkursa pusfināli un fināls šogad notika Liverpūlē. Lai gan atbilstoši noteikumiem tiem jānotiek iepriekšējā gada uzvarētājvalstī, pagājušajā gadā uzvarēja Ukraina un tur notiekošā kara dēļ EBU nolēma pusfinālus un finālu rīkot Lielbritānijā, kas ieguva otro vietu.

Šogad finālā uzvarēja Zviedrijas pārstāve Lorēna ar dziesmu "Tattoo", bet Latvijas pārstāvji - grupa "Sudden Lights" ar dziesmu "Aijā" - finālā neiekļuva.

Pasaulē

38 gadus vecā Kaitlina Palmjēri piedzīvoja dubultu traģēdiju: viņas līgavainis Ēriks nomira abu kāzu rītā, bet pēc dažiem gadiem atklājās vēl sāpīgāka patiesība: viņas iecerētais bija viņai neuzticīgs. Pēc mīļotā zaudējuma sieviete mēģināja ar to samierināties, taču vēlāk uzzināja, ka Ēriks tajā pašā laikā satikās ar citu sievieti, atsaucoties uz laikrakstu “The Sun”, vēsta tv3.lt.