Eirovīziju skatījušies 162 miljoni cilvēku

© dpa/picture-alliance/Scanpix/LETA

Šā gada Eirovīzijas dziesmu konkursa abus pusfinālus un finālu tiešraidē skatījušies 162 miljoni cilvēku, paziņojusi konkursa rīkotāja Eiropas Raidorganizaciju apvienība (EBU).

Šis skaitlis iegūts, apkopojot 38 sabiedrisko raidorganizāciju datus.

Līdz ar to auditorija bijusi par vienu miljonu lielāka nekā pagājušajā gadā.

Savukārt Eirovīzijas dziesmu konkursa video sociālajos kanālos "TikTok", "Twitter", "Instagram" un "Facebook" konkursa laikā skatīti gandrīz 540 miljonus reižu jeb gandrīz divreiz vairāk nekā pagājušajā gadā.

Jau ziņots, ka konkursa pusfināli un fināls šogad notika Liverpūlē. Lai gan atbilstoši noteikumiem tiem jānotiek iepriekšējā gada uzvarētājvalstī, pagājušajā gadā uzvarēja Ukraina un tur notiekošā kara dēļ EBU nolēma pusfinālus un finālu rīkot Lielbritānijā, kas ieguva otro vietu.

Šogad finālā uzvarēja Zviedrijas pārstāve Lorēna ar dziesmu "Tattoo", bet Latvijas pārstāvji - grupa "Sudden Lights" ar dziesmu "Aijā" - finālā neiekļuva.

Pasaulē

Rietumu mediji raksta par notikumu ar Medvedevu - bijušais Krievijas Federācijas prezidents Medvedevs arvien vairāk tiek saistīts nevis ar politiku, bet gan ar neķītriem ierakstiem un kodolkara draudiem, un pat Krievijā aktīvi tiek apspriesta viņa iespējamā alkoholisma atkarība, raksta “dialog.ua”.