Eirovīziju skatījušies 162 miljoni cilvēku

© dpa/picture-alliance/Scanpix/LETA

Šā gada Eirovīzijas dziesmu konkursa abus pusfinālus un finālu tiešraidē skatījušies 162 miljoni cilvēku, paziņojusi konkursa rīkotāja Eiropas Raidorganizaciju apvienība (EBU).

Šis skaitlis iegūts, apkopojot 38 sabiedrisko raidorganizāciju datus.

Līdz ar to auditorija bijusi par vienu miljonu lielāka nekā pagājušajā gadā.

Savukārt Eirovīzijas dziesmu konkursa video sociālajos kanālos "TikTok", "Twitter", "Instagram" un "Facebook" konkursa laikā skatīti gandrīz 540 miljonus reižu jeb gandrīz divreiz vairāk nekā pagājušajā gadā.

Jau ziņots, ka konkursa pusfināli un fināls šogad notika Liverpūlē. Lai gan atbilstoši noteikumiem tiem jānotiek iepriekšējā gada uzvarētājvalstī, pagājušajā gadā uzvarēja Ukraina un tur notiekošā kara dēļ EBU nolēma pusfinālus un finālu rīkot Lielbritānijā, kas ieguva otro vietu.

Šogad finālā uzvarēja Zviedrijas pārstāve Lorēna ar dziesmu "Tattoo", bet Latvijas pārstāvji - grupa "Sudden Lights" ar dziesmu "Aijā" - finālā neiekļuva.

Pasaulē

Šobrīd Rietumi faktiski ļauj Ukrainai karā zaudēt un to izmanto Krievijas diktators Vladimirs Putins, ar kuru neviens ne par ko nevienosies, un līdz ar to saspīlējums tikai aizvien vairāk samilzīs, kamēr uzliesmos visi potenciālie karstie punkti un "galvas pacels vēl briesmīgāki vilki", intervijā aģentūrai LETA brīdināja Ukrainas speciālo uzdevumu brigādes "Azov" starptautiskās komunikācijas nodaļas vadītāja Jūlija Fedosjuka un seržants, filozofijas doktors Valentīns Dzjubenko.

Svarīgākais