Piektdiena, 26.aprīlis

redeem Alīna, Rūsiņš, Sandris

arrow_right_alt Pasaulē

Reklāmu radīšanai "Amazon" izmantos mākslīgo intelektu

© pixabay.com

"Amazon" veido jaunu nodaļu, kas attīstīs mākslīgo intelektu, lai savā platformā veidotu reklāmu attēlus un video interneta veikalu īpašniekiem, vēsta "The Insider", atsaucoties uz "Forbes".

Saskaņā ar publikāciju "Amazon" vēlas izveidot savu reklāmas biznesu. Mākslīgā intelekta ģenerētos video kompānijas varēs demonstrēt bezmaksas video straumēšanas servisā vai pārdot futbola pārraidēs, kas tiek rādītas "Prime" platformā.

Turklāt AI ģenerētas audio reklāmas var tikt iegultas pakalpojumā "Amazon Music", bet vizuālās reklāmas tiks rādītas "Amazon Fresh" pārtikas preču veikalu iepirkumu grpoza ekrānos.

Turklāt mākslīgais intelekts tiks izmantots interneta veikalos prezentējamo preču aprakstu veidošanai.
Ir zināms, ka "Amazon" konkurenti "Google" un "Facebook" strādā pie līdzīgām iniciatīvām. Šādi reklāmas produkti saviem lietotājiem jau piedāvā "Shopify".