"Coca-Cola" pilnībā pārņems sporta dzērienu ražotāju "BodyArmor"

© Dmitrijs Suļžics / F64

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." pirmdien paziņoja, ka pilnībā pārņems kontroli pār sporta dzērienu ražošanas uzņēmumu "BodyArmor".

Šī darījuma summa veidos 5,6 miljardus dolāru (4,8 miljardus eiro).

"Coca-Cola" 15% "BodyArmor" akciju iegādājās 2018.gadā.

Laikraksts "Wall Street Journal" jau iepriekš vēstīja, ka "Coca-Cola" ieplānojusi darījumu, kurā paredzēts iegādāties atlikušo uzņēmuma akciju daļu no tā dibinātājiem un investoriem, kā arī profesionālajiem sportistiem, kuri investējuši kompānijā.

"BodyArmor" tā dibināšanas laikā 2011.gadā arī atbalstīja kādreizējā NBA superzvaigzne Kobe Braients, kurš 2020.gada sākumā gāja bojā helikoptera avārijā un uzņēmumā bija investējis sešus miljonus dolāru.

"BodyArmor" konkurē ar tirgus līderi "Gatorade", kas pieder "Coca-Cola" galvenajam konkurentam "PepsiCo".

Pasaulē

Kamēr pa Rīgas ielām laiski klaiņo retais iebraucējs, tikmēr Čehijas galvaspilsētu katru gadu apmeklē astoņi miljoni tūristu. Prāgas iedzīvotājiem par to nemaz nav prieks. Tūristu pūļi ierodas pilsētā galvenokārt pēc lētā alkohola. Ko piedāvā pilsētas vadība? To pētījuši mediju platformas “Deutsche Welle” (DW) žurnālisti.

Svarīgākais