Japānā dzērienu automāts klientiem rekomendē dzērienus

Japānā izstrādāts dzērienu automāts, kas klientiem iesaka dzērienus, vadoties pēc viņu vecuma un dzimuma.

Automāts izrādījies ārkārtīgi veiksmīgs jaunievedums, jo, salīdzinājumā ar parastajiem automātiem, jaunajos tirdzniecības apjomi ir trīs reizes lielāki, vēsta Reuters.

Aparātus ir izstrādājis uzņēmums JR East Water Business Co, kas ir dzelzceļa uzņēmuma JR East Co meitas uzņēmums. Tajos ir iemontēti lieli skārienjutīgi paneļi, kas aparātiem labāk ļauj noteikt klienta īpašības un līdz ar to piedāvāt īsto dzērienu. Aprēķinot rekomendācijas, tiek ņemti vērā arī laikapstākļi un dienas laiks.

Ja klients ir vīrietis, aparāts tam visdrīzāk piedāvās kafiju, jo vīrieši parasti izvēlas tieši to. Ja klientam ir vairāk nekā 50 gadi, aparāts tam ieteiks izvēlēties zaļo tēju. Jaunām sievietēm tiks piedāvāts tējas dzēriens vai arī saldināts dzēriens, jo viņas parasti tos izvēlas.

Pašlaik Japānā šāds aparāts ir tikai viens un atrodas Tokijas dzelzceļa stacijā, tomēr pamazām tādi tiks ieviesti arī citviet Tokijas stacijās un piepilsētā, un paredzams, ka īdz 2012. gadam darbosies jau 500 šādas mašīnas.

Pasaulē

Krievija pastiprina virtuālo privāto tīklu (VPN) pakalpojumu bloķēšanu un cenšas slēgt interneta telefoniju, lai ierobežotu iedzīvotāju piekļuvi patiesai informācijai un pastiprinātu viņu uzraudzību, teikts britu militārā izlūkdienesta jaunākajā ziņojumā.

Svarīgākais