Britu reklāmas uzraudzības pārvalde ASA aizliegusi antiterorisma radioreklāmu, kas aicināja iedzīvotājus ziņot par aizdomīgiem kaimiņiem - ļaudīm, kuri bieži uzturas mājās, velk logiem priekšā aizkarus un par pirkumiem norēķinās skaidrā naudā.
AFP vēsta, ka reklāmas uzraugi savu lēmumu skaidrojuši ar to, ka reklāma var būt aizskaroša likumus ievērojošiem ļaudīm, kuri to vai citu iemeslu dēļ mēdz rīkoties tā kā aprakstīts reklāmā. Turklāt šī radioreklāma esot aizskaroša arī tajā ziņā, ka radot iespaidu, ka cilvēki šādu niecīgu aizdomu dēļ ir gatavi ziņot par saviem kaimiņiem, uzskata ASA, kas piebildusi, ka saņēmusi vairākas sūdzības par reklāmu.
Lielbritānijas policijas virsnieku asociācija, kas finansējusi radioreklāmu, uzskata tās izvietošanu par attaisnojamu, uzsverot - reklāmā skaidri sacīts, ka aizdomas var radīt visu apstākļu kopums, nevis, piemēram, tikai aizvilkti aizkari. Tā arī uzsvērusi, ka policijas veiktā izmeklēšana vairākās ar terorismu saistītās lietās apliecina, ka terora aktu plānotāji mēdz rīkoties tieši tā kā aprakstīts reklāmā.