Donatella Versače zīmolam "Michael Kors" pārdod modes namu "Versace"

© Reuters/Scanpix

ASV modes zīmols "Michael Kors" otrdien paziņoja, ka panācis vienošanos, lai iegādātos Itālijas modes namu "Versace", par to samaksājot 1,83 miljardus eiro.

"Mēs esam sajūsmināti pievienot "Versace" mūsu luksusa zīmolu saimei, un mēs esam apņēmušies investēt tā izaugsmē," norāda "Michael Kors" vadītājs Džons Aidols.

Tikmēr "Versace" viceprezidente Donatella Versače skaidro, ka šis pārņemšanas darījums ir nozīmīgs "Versace" ilgtermiņa panākumiem.

"Michael Kors" vēsta, ka plāno palielināt "Versace" veikalu skaitu pasaulē par 50% - līdz 300.

"Versace" 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai "Blackstone", bet atlikusī daļa pieder Versačes ģimenei.

Pērn "Michael Kors" par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās britu luksusa apavu zīmolu "Jimmy Choo".

Pasaulē

Rīgas restorāni atkārtoti izpelnījušies augstāko atzinību konkursā Baltic Wine & Drinks Awards, kurā starptautiska žūrija sadarbībā ar Liebherr noskaidro Baltvijas valstu vīnmīļu iekārojamākos restorānus un bārus, izvērtējot teju 50 restorānu un vīna bāru vīnu kartes. Labāko laurus konkursā plūca arī Rīgas bāri un vīna veikali, kuru piedāvājums atzīts par vīna un dzērienu cienītājiem aizraujošāko Baltijā.