Donatella Versače zīmolam "Michael Kors" pārdod modes namu "Versace"

© Reuters/Scanpix

ASV modes zīmols "Michael Kors" otrdien paziņoja, ka panācis vienošanos, lai iegādātos Itālijas modes namu "Versace", par to samaksājot 1,83 miljardus eiro.

"Mēs esam sajūsmināti pievienot "Versace" mūsu luksusa zīmolu saimei, un mēs esam apņēmušies investēt tā izaugsmē," norāda "Michael Kors" vadītājs Džons Aidols.

Tikmēr "Versace" viceprezidente Donatella Versače skaidro, ka šis pārņemšanas darījums ir nozīmīgs "Versace" ilgtermiņa panākumiem.

"Michael Kors" vēsta, ka plāno palielināt "Versace" veikalu skaitu pasaulē par 50% - līdz 300.

"Versace" 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai "Blackstone", bet atlikusī daļa pieder Versačes ģimenei.

Pērn "Michael Kors" par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās britu luksusa apavu zīmolu "Jimmy Choo".

Pasaulē

"Microsoft" dibinātājs Bils Geitss savā tīmekļa vietnē ir paziņojis, ka plāno nākamo divdesmit gadu laikā atdot labdarībai "praktiski visu" savu bagātību — aptuveni 200 miljardus dolāru, izbeidzot sava labdarības fonda darbību līdz 2045. gada 31. decembrim, raksta "The Insider".

Svarīgākais