Struktūra, kas uzrauga britu reklāmas tirgu, par maldinošu atzinusi kompānijas Eurotunnel reklāmu, kurā apgalvots, ka, izmantojot tās pakalpojumus, "līdz Francijai var nokļūt tikai 35 minūtēs", turklāt "jebkuros laika apstākļos".
Britu Reklāmas standartu pārvalde (ASA) bija saņēmusi sūdzību no kāda pilsoņa, kurš pa e–pastu saņēmis Eurotunnel sūtījumu ar reklāmas tekstu, vēsta AFP. Šis cilvēks atgādinājis, ka pagājušā gada decembrī uz vairākām stundām iestrēdzis pie tuneļa, kas zem ūdens šķērso Lamanša šaurumu, jo slikto laika apstākļu dēļ bija sabojājušies vismaz pieci kompānijas Eurostar pasažieru vilcieni, pilnībā bloķējot satiksmi tunelī. Tāpat sūdzības iesniedzējs apšaubījis, vai patiešām ceļš no Lielbritānijas līdz Francijai prasa tikai 35 minūtes.
Eurotunnel savā atbildes vēstulē vērsusi ASA uzmanību uz faktu, ka tā un Eurostar ir pilnīgi dažādas kompānijas un Eurotunnel vilcieniem nekādu tehnisku problēmu neesot bijis. Tādēļ nevarot uzskatīt, ka šī kompānija vainojama vairāk nekā trīs dienu haosā, kas pagājušā gada Ziemassvētku brīvdienu laikā valdīja tunelī un lika tūkstošiem pasažieru mainīt savus brīvdienu plānus – tās vilcieni gan kavējās, tomēr tas notika tikai Eurostar vilcienu problēmu dēļ. "Turklāt laika apstākļi tobrīd patiešām bija ļoti neparasti, tas būtu tas pats, kā ja Eiropu pēkšņi būtu piemeklējusi viesuļvētra vai cunami, un, pēc mūsu domām, reklāmas kampaņās nav jāņem vērā šādi ārkārtas gadījumi," uzstājusi Eurotunnel. Tomēr reklāmas uzraugi nosprieduši, ka reklāma nav korekta, jo "jebkuri laika apstākļi" šajā gadījumā jāsaprot burtiski – patiešām kā jebkuri laika apstākļi. "Šādi ziemas apstākļi var atkārtoties un atkal traucēt satiksmi tunelī," norādīts viņu lēmumā.
Attiecībā uz 35 minūtēm, ko prasa ceļš no Lielbritānijas līdz Francijai, kompānijai izdevies savu taisnību pierādīt tikai formāli. Tā uzrādījusi dokumentus, kas liecina, ka 2009. gadā pasažieru un kravas vilcieniem patiešām vidēji bijušas nepieciešamas 34,81 minūte, lai izbrauktu cauri tunelim, raksta The Telegraph. Tomēr ASA nospriedusi, ka arī šis apgalvojums ir maldinošs, jo kompānija nevar garantēt, ka jebkurš no reisiem ilgs "tikai 35 minūtes".