Klasiskā Pac-man spēle, kas ir iekļauta arī Google meklētājā, no darba laika jau ir nozagusi turpat piecus miljonus stundu.
Pac-man Google meklētājā parādījās 21. maijā, lai svinētu 30. gadskārtu, kopš šī spēle nonāca Japānas tirgū un vēlāk ieguva popularitāti arī citur. Pateicoties Google, daudzi šo spēli atklāja no jauna, un tāpēc Google ir tai atvēlējusi pašai savu meklēšanas lapu.
Statistika par to, cik daudz spēle kopš tās palaišanas laika Google meklētājā ir spēlēta, liecina, ka darba devējiem par to būtu kāds vārds sakāms. Datus ir apkopojis pētniecības uzņēmums Rescue Time, kura programmatūra palīdz izsekot, ar ko darbinieki nodarbojas darba laikā internetā. Rezultāti, izpētot 11 tūkstošu cilvēku paradumus, ir tādi, ka ikviens darbinieks dienā veic vidēji 22 meklējumus Google, un katra meklēšana ilgst vidēji 11 sekundes. Savukārt kopš Pac-man versijas publiskošanas vidējais Google meklētājā pavadītais laiks ir palielinājies līdz 36 sekundēm.
Ja pieņemam, ka šos datus var attiecināt uz plašāku ģenerālo kopumu, konkrēti, 504 miljoniem cilvēku, kas ik dienas lieto Google, iegūstam, 4,8 miljonus stundu, kas pavadīti spēlējot Pac-man. Šis laiks ir vienāds ar 549 gadiem. Pārrēķinot dolāros un pieņemot, ka vidēji darbiniekam maksā 25 dokārus stundā, produktivitātes zaudējums ir 120 miljoni dolāru. Ar šo naudu pietiktu, lai nolīgtu visus Google darbiniekus un varētu tiem samaksāt par sešu nedēļu darbu.