Francijas lielveikalos pircēji cīnās "Nutella" krēma dēļ

© SIPA/Scanpix

Atlaides šokolādes un riekstu krēmam "Nutella" izraisījušas kautiņus Francijas lielveikalos, pircējiem sacenšoties par iespēju iegādātie šo produktu.

Haotiskas ainas nofilmētas vairākos "Intermarche" lielveikalos, kur "Nutella" krēmam 950 gramu iepakojumā cena samazināta no 4,70 eiro līdz 1,41 eiro. Atlaides piemērotas miljonam burciņu.

Vienā no tviterī publiskotajiem video redzams, kā pircēji grūstās un kliedz, cenšoties savākt pēc iespējas vairāk "Nutella" burku.

Laikraksts "Le Parisien" ziņo, ka vienā veikalā pat bijis nepieciešams izsaukt policiju, lai atjaunotu kārtību.

Uzņēmums "Ferrero", kas ražo "Nutella", nosodīja notikušo un distancējās no "Intermarche" ķēdes.

"Intermarche" skaidroja, ka atlaižu piemērošana bijis tikai un vienīgi "Intermarche" lēmumus, un pauda nožēlu par šī lēmuma sekām.

Bija plānots, ka atlaides, kas tika izreklamētas ceturtdien, būs spēkā līdz sestdienai, taču daudzos lielveikalos produkcija tika izpirkta zibenīgi.

Tikmēr vairākos citos veikalos tirdzniecība noritējusi mierīgi.

Pasaulē

Rokmūzikas trakajā pasaulē šokējoša uzvedība parasti netiek nosodīta. Patiesībā tā gandrīz tiek uzskatīta par obligātu, raksta “BBC News”. Ja šajā ziņā pastāv kādas robežas, neviens tās nav pārkāpis biežāk nekā Džons Maikls Osborns, labāk pazīstams kā Ozijs Osborns jeb Tumsas princis, kurš nomira otrdien 76 gadu vecumā. Šī iesauka nav nejauša. Ozijs to ieguva no grupas “Black Sabbath” faniem par savu drūmo skatuves tēlu un dziesmu tekstiem, kas bija pilni ar atsaucēm uz okultismu. Bet tas, ko Ozijs izdarīja 1982. gada 20. janvāra vakarā, kad nelaimīgam mazam sikspārnim tika nokosta galva, bija patiesi kas neprātīgs – pat zinot mūziķa ļoti vaļīgos uzvedības paradumus.

Svarīgākais