"Twitter" aizliedz RT un "Sputnik" reklāmas

© REUTERS/ SCANPIX

Sociālais tīkls "Twitter" ceturtdien paziņoja, ka aizliedz Krievijas mediju RT un "Sputnik" reklāmas, šādi reaģējot uz ASV izlūkdienesta konstatēto, ka šie mediji ASV prezidenta vēlēšanu gaitā 2016.gadā izplatījuši maldīgu informāciju.

Kā paziņojumā norādīja "Twitter", lēmums ir "daļa no mūsu centieniem aizsargāt tviterī lietotāju pieredzes patiesumu".

""Twitter" ir pieņēmis uzņēmuma politikas lēmumu attiecībā uz ārējām reklāmām no kontiem, kas pieder "Russia Today" (RT) un "Sputnik", un tas stājas spēkā nekavējoties," pavēstīja Sanfrancisko uzņēmums.

"Lēmums ir balstīts darbā, kuru mēs veicām par 2016.gada vēlēšanu laiku, un ASV izlūkošanas kopienas secinājumos, ka RT un "Sputnik" mēģināja iejaukties vēlēšanās Krievijas valdības labā."

Sputnik/ SCANPIX

RT un "Sputnik" arī turpmāk varēs būt "mūsu platformas ierindas lietotāji atbilstoši "Twitter" noteikumiem".

Sociālais tīkls ziedos 1,9 miljonus dolāru, ko tas ir saņēmis no šīm divām Krievijas organizācijām kopš 2011.gada, lai "atbalstītu ārējos pētījumus par tvitera izmantošanu pilsoniskajās aktivitātēs un vēlēšanās, arī par ļaunprātīgu automatizāciju un maldinošas informācijas izplatīšanu".

Aizvadītajā mēnesī uzņēmums atvainojās, ka ļāvis automatizētiem kontiem jeb botiem kampaņas gaitā izplatīt melīgu informāciju.

Pasaulē

Kamēr pa Rīgas ielām laiski klaiņo retais iebraucējs, tikmēr Čehijas galvaspilsētu katru gadu apmeklē astoņi miljoni tūristu. Prāgas iedzīvotājiem par to nemaz nav prieks. Tūristu pūļi ierodas pilsētā galvenokārt pēc lētā alkohola. Ko piedāvā pilsētas vadība? To pētījuši mediju platformas “Deutsche Welle” (DW) žurnālisti.

Svarīgākais