Lai sagatavotos apjomīgajai Viļņas Starptautiskās lidostas skrejceļa rekonstrukcijai, Latvijas ceļu būves uzņēmums "A.C.B." uzsācis sagatavošanas darbus nakts stundās. Tāpēc laikā no plkst. 2.05 līdz 5.05 rītā lidmašīnas Viļņas lidostā netiek pieņemtas. No 14.jūlija līdz 18.augustam lidosta tiks slēgta pilnībā, lidmašīnas novirzot uz blakus esošo Kauņas lidostu.
"Pirms lidostas slēgšanas jūlijā un augustā, patlaban veicam sagatavošanās darbus - atsevišķās zonās noņemam lieko sauszemi, veidojam lidostas lidjoslas konstrukcijas, izbūvējam kabeļkanalizācijas u.c. Šis sagatavošanās darbs mums atvieglos apjomīgo skrejceļa rekonstrukciju īsajā laikā", stāsta Dzintars Blumers, "A.C.B." tehniskā direktora vietnieks.
"A.C.B." lielākajā Lietuvas lidostā veic rekonstrukcijas darbus gandrīz 19 miljonu eiro vērtībā. Nozīmīgākos rekonstrukcijas darbus plānots veikt 35 dienas no 14.jūlija līdz 18.augustam, kad plānots pabeigt 70% - 80% no veicamā darba apjoma.
"Viļņas lidostas rekonstrukcijas projekts ir izaicinošs, taču mūsu rīcībā ir zināšanas, tehniskā un inženieru kapacitāte, lai būtu pārliecināti par savu par darbu kvalitāti. Būtiskākās no pārmaiņām Viļņas lidostā būs 4 slāņos izbūvētais lidostas skrejceļš ar asfaltbetona segumu 150 tūkst. m2 platībā un lidjoslas seguma pastiprināšana, jaunākās klases gaismu sistēma, kas cita starpā vienā virzienā ļaus drošāku lidmašīnu nosēšanos miglas apstākļos," papildina Dz. Blumers.
Pašreizējais Viļņas lidostas skrejceļš ierīkots 1958.gadā un rekonstruēts pirms vairāk nekā 20 gadiem, bet tā segums pēdējo reizi labots 2003. un 2004.gadā. Rekonstrukcijas laiks izvēlēts tā, lai panāktu pēc iespējas ilglaicīgāku rezultātu un sagādātu pēc iespējas mazāk neērtību lidostā strādājošajiem uzņēmumiem un pasažieriem.
"A.C.B." apvieno astoņus ceļu un tiltu būvniecības, rekonstrukcijas un būvniecības izejmateriālu ražošanas uzņēmumus: "A.C.B.", "8.CBR", "ACB Betons", "Ceļdaris", "Ceļi un tilti", "Mobil asfalts", "Salenieku bloks" un "SMP Būve".