Pašu piemērotāko brīdi savas jaunās koncertturnejas izsludināšanai (pie viena apklusinot baumas par grūtniecību) izvēlējusies Bejonse – attiecīgu reklāmu svētdien notikušās amerikāņu futbola finālspēles jeb Super Bowl pārtraukumā redzējuši vairāk nekā 100 miljoni skatītāju. Bet pašas dziedātājas uguņošana šajā pasākumā aizēnojusi formāli galveno zvaigžņu – grupas Coldplay – uzstāšanos.
Kalifornijas štata pilsētas Santaklāras Levi’s stadionā notikušais finālmačs (šogad tajā sacentās Denver Broncos un Carolina Panthers komandas) tradicionāli tiek uzskatīts par vienu no gada nozīmīgākajiem televīzijas notikumiem ASV – lēš, ka šogad tiešraidi vēroja vairāk nekā 100 miljoni skatītāju. Izklaides industrijai svarīga ir ne tikai pati spēle, bet arī lielais pārtraukums pēc tās otrās ceturtdaļas, kad stadiona zālienā iespēja izpildīt pāris dziesmas dota augstākā līmeņa mūzikas zvaigznēm. Pat tādas leģendas kā Stīvijs Vonders vai Maikls Džeksons uzskatījušas par lielu pagodinājumu kļūt par galvenajām zvaigznēm, kuru tituls šogad tika atvēlēts Krisam Mārtinam un Coldplay – pat neraugoties uz to, ka daudzi viņu dziesmas uzskata par pārāk gaudulīgām.
Taču, kā mēdz sacīt amerikāņi – šovs tika nozagts, un to paveica 34 gadus vecā Bejonse, kuras tērps atsaucis atmiņā popmūzikas karaļa Džeksona laikus, bet uzstāšanās bijusi ugunīga un aizraujoša. International Business Times atgādina, ka beidzamajās nedēļās aizvien skaļāk baumots par dziedātājas iespējamo grūtniecību, bet Super Bowl priekšvakarā vairāki dzeltenās preses izdevumi, atsaucoties uz ierastajiem drošajiem avotiem, pat vēstīja, ka Bejonse tieši šā lielā pasākuma laikā paziņos vai vismaz dos kādu mājienu par to, ka patiešām ir mātes cerībās. Šīs versijas piekritējus nemulsināja pat sestdien notikusī Bejonses jaunā singla Formation (starp citu, sociāli asa, pat politiska skaņdarba) videoklipa prezentācija, kas tika uzskatīta par savdabīgu atvadu sveicienu, pirms uz laiku pamest skatuvi. Taču Bejonses figūra ne par kādu grūtniecību neliecināja, bet uzreiz pēc dziedātājas uzstāšanās televīzijā tika demonstrēta viņas jaunās koncertturnejas reklāma.
The Formation Tour ietvaros Bejonse gatavojas sniegt 40 koncertus, vēsta AFP. Turneja sāksies 28. aprīlī Maiami, bet 28. jūnijā dziedātāja pārcelsies uz Eiropu – pirmais no šīs tūres daļas koncertiem notiks Lielbritānijas pilsētā Sanderlendā, savukārt beidzamais ieplānots 31. jūlijā Briselē. Biļetes pārdošanā būs no 16. februāra, taču, jau sākot ar šodienu, iespējams veikt rezervēšanu uz atsevišķiem koncertiem. Reuters atgādina, ka iepriekšējā Bejonses turneja Mrs. Carter Show ilga no 2013. gada aprīļa līdz 2014. gada martam un nodrošināja 230 miljonu dolāru lielu peļņu. Interesanti, ka uzreiz pēc reklāmas demonstrēšanas televīzijā dziedātājas interneta mājaslapā vēlējušies ielūkoties tik daudz ļaužu, ka tā pārtraukusi darboties, arī koncerta rīkotāju Live Nation mājaslapa darbojusies ļoti lēni.