VAKARA ZIŅAS: Kāpēc krīt lidmašīnas?

© Scanpix

Ceturtajā novembrī – neilgi pēc 224 cilvēku bojāejas 31. oktobra lidmašīnas katastrofā Ēģiptē – arī Sudānā avarēja kravas lidmašīna. Internetā atrodama informācija, ka tieši 4. novembrī pasaulē noticis uzkrītoši daudz aviokatastrofu, kopš 1938. gada – vismaz 10. Tomēr arī pašmāju aviācijas vēsturē ir savs liktenīgais datums – 29., kas bijis nelaimīgs 12 cilvēkiem.

«Jūs nekad viņu nenogalināsiet»

Sporta žurnālists un rakstnieks Armands Puče, vācot informāciju grāmatai «Jūs nekad viņu nenogalināsiet», kas nāks klajā nākammēnes, norāda uz uzkrītošām likumsakarībām. 1920. gada 29. jūnijā Spilvē bojā gāja virsleitnants Spāriņš ar motoristu kaprāli Sabuli. 1924. gada 29. februārī Spilvē avarēja kapteinis Edvīns Bite, bet 1927. gada 29. jūnijā virs Spilves nogāzās mācību lidmašīna un bojā gāja seržants Roberts Bemhens. 1930. gada 29. janvārī Spilvē nositās virsleitnants Dmitrijs Gotšalks. 1931. gada 29. jūlijā pie Liepājas Karostas gaisā sadūrās divi hidroplāni – gāja bojā virsleitnants Kārlis Lepels, pasažiere Ņina Lepele, motorists kaprālis Vilhelms Graudups, seržants Oto Osvalds, kapteinis Mārtiņš Vītoliņš, virsleitnants Nikolajs Dekers. 1931. gada 29. augustā Daugavpilī, imitējot kaujas mācību uzbrukumu, gāja bojā aviācijas virsnieks Augusts Lapiņš.

Četrinieki parādās arī citās katastrofās

Sertificēta numeroloģe Ineta Ventniece-Krīgere norāda, ka mēnesī ir daži datumi, kad lidot nebūtu ieteicams: 2., 11., 20., 22., 29., 13., 4., 31. Šo skaitļu summa rezultātā dod divi vai četri, kas ir lidojumiem nelabvēlīgi cipari. Starp citu, arī precēties šādos datumos nevajadzētu, jo ir ļoti maz cilvēku, kuri sader ar šo skaitļu enerģētiku. «Četrinieks jebkurā situācijā radīs problēmas, arī braucot ar mašīnu. Kur četrinieks, tur bieži var sagaidīt tehniskas problēmas. Šis cipars «atbild» arī par vardarbību, par fizisku kaitējumu,» viņa skaidro. «Protams, lidmašīnas krīt ne tikai tāpēc, ka datos atklāti vai slēpti parādās četrinieks, tomēr to ignorēt nevar.»

Numeroloģe ir atklājusi vairākas likumsakarības. Dažādās variācijās – gadskaitļos, datumā, lidmašīnu modeļa nosaukumā un numerācijā, reisu numuros, bojāgājušo skaitā – ir ļoti daudz četrinieku. Piemēram, «Boeing 747» un «Il14». Viņa piebilst, ka transportlīdzekļu numuros nav ieteicams likt nulli, kā arī numuru nevajag veidot no cipariem, kas rada vektoriālu kritumu, piemēram, 883, A380. 1944. gada 4. novembri, kad ASV, Kalifornijā, pēc iekļūšanas negaisa mākonī lidmašīnai nolūza spārns un bojā aizgāja visi 24 pasažieri, viņa raksturo kā baisu dienu. Vieni vienīgi četrinieki! Četrinieki parādās arī citās lidmašīnu katastrofās, kur bojāgājušo (vienā gadījumā – tikai ievainoto) bijis 22, 14, 24, 41, 4.

«Airbus 321» pasažieru nesaderīgās enerģijas

Protams, jāvērtē arī pasažieru un apkalpes dzimšanas dati. Ja kāds no liktenīgajiem cipariem ir pārāk daudz, notiek katastrofa. Numeroloģe ir sarēķinājusi arī 31. oktobra aviokatastrofas pasažieru datus un norāda, ka vairākiem pāriem, kas lidoja no Ēģiptes ar aviokompānijas «Kogalimavia» lidmašīnu «Airbus 321», bija nesaderīgas enerģijas. Ja viņi neizšķīrās, dzīvi būdami, tad tika šķirti šādā, traģiskā, veidā. Jāpaskaidro, ka cilvēkiem ar nesaderīgām enerģijām nav ieteicams dzīvot kopā plecu pie pleca katru dienu. Opozīcijā esošas enerģijas var izraisīt visdažādākās problēmas – gan veselības, gan materiālās, gan arī tādas traģēdijas kā autoavārijas un aviokatastrofas.

Numeroloģe norāda, ka svarīgs ir arī dienas fons. Ja tas atbilst vieniniekam, tad lidmašīna var avarēt steigas, pārsteidzīgas rīcības, ātruma dēļ. Tādu fonu viņa pamanījusi vairākās no 4. novembrī notikušajām katastrofām. Visas aviokatastrofu dienas viņa raksturo kā enerģētiski spēcīgas. Tad kaut kam ir jānotiek.

Lidmašīnā lielākoties bija vecas dvēseles

Tā kā turpinās skaidrošanās par 2015. gada 31. oktobrī Ēģiptē nokritušā Krievijas aviolainera avārijas cēloņiem, VentnieceKrīgere ir izvērtējusi 224 bojāgājušo pasažieru dzimšanas datus. Trīsdesmit četriem šis bijis karmiskais dzīves gads. Vairākiem pasažieriem šis bija zīmīgs gads, kad dzīvē kaut kam vajadzēja kardināli mainīties. Diemžēl izmaiņas bija saistītas ar nāvi.

Lidmašīnā atradušies ļoti daudz –109 – tā dēvēto mistiķu. Tie ir cilvēki, kuri nodzīvo vai nu ļoti īsu, vai garu mūžu, jutīgi uztver apkārtējās vibrācijas un izjūtas, jo viņiem piemīt ekstrasensoras spējas. Vieni tās ir attīstījuši, citi par tām neliekas ne zinis. Lidmašīnā bija lielākoties vecas dvēseles, kas attīstības ciklu jau izgājušas, kā arī daudz cilvēku, kuru numeroloģiskā matrica ir strikti sadalīta divās daļās. Viņiem nav ieteicams lidot. Numeroloģe izskaitījusi, ka samērā daudz bijis tādu pasažieru, kas ir vieninieka enerģijas cilvēki. Viņi ir dinamiski, vienmēr skrejoši, steidzīgi, tādi, kas cenšas dzīvot šeit un tagad. Bijuši arī tādi, kam piedzimstot dota īpatnēja enerģija – ja notiek nelaimes gadījums, tad viņš parauj līdzi vēl kādu, bet paši ne vienmēr iet bojā. Šoreiz izdzīvojušo nebija.

Aviokatastrofas 4. novembrī

1993. gads. Tiek ievainoti 22 cilvēki, kad taifūna dēļ aviokompānijas «The China Airlines» lidmašīna «Boeing 747» (reisa numurs 605) paskrien garām skrejceļam nr. 13.

2010. gads. Avarē «Aero Caribbean» (reisa numurs 883) un visi 68 pasažieri un apkalpes locekļi iet bojā.

1938. gads. Avarē aviokompānijas «Jersey Airways» lidmašīna. Neizdzīvo neviens no 14 cilvēkiem uz borta.

1940. gads. Sniega vētras laikā kompānijas «United Airlines» lidaparāts «Douglas DC3» ietriecas kalnos, jo ir sabojāta navigācijas iekārta. Bojā iet 10 cilvēki – visi, kas atrodas lidmašīnā.

1944. gads. Pēc iekļūšanas negaisa mākonī Amerikā katastrofu piedzīvo kompānijas «Trans Continental & Western Airways» lidmašīna «Douglas DC3». Turbulences dēļ no korpusa atdalās lidmašīnas spārns. Visi 24 cilvēki iet bojā.

1957. gads. Lidojot virs Maskavas, saniķojas lidmašīna «Il14», kurā atrodas Rumānijas valdības delegācija. Bojā iet četri cilvēki, bet vēlākais diktators Nikolaje Čaušesku izdzīvo.

1967. gads. Anglijā nogāžas spāņu kompānijas «Iberia Airlines» lidmašīna «Sud Aviation Caravelle 10R». Uz borta ir 37 cilvēki. Neveiksmīgs manevrs nosēžoties, un izdzīvojušo nav.

1972. gads. Bulgārijā «Il14» ietriecas kalnā un nokrīt. Dzīvību zaudē 35 cilvēki.

1976. gads. Indonēzijā avarē «Bali International Air Service» lidaparāts «Fokker F27 Friendship 100». No 38 cilvēkiem izdzīvo tikai deviņi, 29 tiek aizrauti nāvē.

2015. gads. Sudānā nogāžas transportlidmašīna. Diemžēl ir upuri arī uz zemes, jo lidaparāts avarē virs ciema.



Svarīgākais